Ow en Vienna van Ultravox....quote:
"quote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef AchJa het volgende:
Wat dondert tussenbeide, wat men door het stof niet ziet!
Voor Cobra:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow en Vienna van Ultravox....my kind of music!!!
Rangonderscheidingsteken?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef Clan het volgende:
[..]
"
Jij weet nog wel wat de rot is, of niet?
80's muziek is coolquote:
Wat dreunt daar op die heide,quote:
Ik heb het allemaal meegemaakt. Dat heb ik altijd leuk gevonden aan het werken met dienstplichtigen, is dat je altijd dicht bij nieuwe ontwikkelingen op gebied van mode en muziek stond, dus ik was altijd op de hoogte wat er speelde, je kan namelijk van jonge mensen ook lerenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
80's muziek is cool
Volgens mij ben ik 10 jaar te laat geboren ofzo
Da's waar... maar ben echt benieuwd naar die verhalen van jou (in het echt).... hoop echt dat je op de meet kan komen!!! Anders een mini-meet met ER en ikquote:Op zondag 23 januari 2011 01:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal meegemaakt. Dat heb ik altijd leuk gevonden aan het werken met dienstplichtigen, is dat je altijd dicht bij nieuwe ontwikkelingen op gebied van mode en muziek stond, dus ik was altijd op de hoogte wat er speelde, je kan namelijk van jonge mensen ook leren
Dat was idd gaaf, dan trapte je een boer uit Fryslan op een kamer met een vent uit de randstad, de hilariteit.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal meegemaakt. Dat heb ik altijd leuk gevonden aan het werken met dienstplichtigen, is dat je altijd dicht bij nieuwe ontwikkelingen op gebied van mode en muziek stond, dus ik was altijd op de hoogte wat er speelde, je kan namelijk van jonge mensen ook leren
Ik kom uit Zuid Limburg, en toen ik dienst ging kwam ik in contact met allemaal ander dialecten, ik dacht dat ik in het buitenland was, mensen uit Tiel, de achterhoek, Twente, en het was in het begin wennen en lachen om elkaar en aftasten, maar je werd beste maten en die dialecten luisterde je geeneens meer na.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was idd gaaf, dan trapte je een boer uit Fryslan op een kamer met een vent uit de randstad, de hilariteit.
En achteraf waren het de beste maatjes, die zelfs na de dienstplicht nog bijelkaar over de vloer kwamen en komen.
De sergeant...quote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef Clan het volgende:
En we weten ook wie de gelederen aaneen gesloten hielden?
Als mijn gezondheid wat meer ruimte bied zeker, lijkt me ook leuk, maar veel inspanning is niet goed, en ben nu erg snel moe vanwege mijn nieren die niet goed werken.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's waar... maar ben echt benieuwd naar die verhalen van jou (in het echt).... hoop echt dat je op de meet kan komen!!! Anders een mini-meet met ER en ik
De van Essen.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:53 schreef Clan het volgende:
Ik kijk nog één keer om, en Achja weet waarna;
Oh ja... had je al een keer gezegd ja. In welke regio woon je (kan evt ook via DM of PM)... wellicht dat we alsnog een mini-meet kunnen plannen oidquote:Op zondag 23 januari 2011 01:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Als mijn gezondheid wat meer ruimte bied zeker, lijkt me ook leuk, maar veel inspanning is niet goed, en ben nu erg snel moe vanwege mijn nieren die niet goed werken.
Dat is eigenlijk ook de rede dat ik hier op een forum zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |