abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:28:22 #151
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759645
quote:
13s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:27 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

En wel godverdomme betalen voor een FOK! account :r
Het is niet zo dat we al heel heel heel lang in de bijstand zitten hoor. Als het abonnement voorbij is, is het voorbij. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91759698
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:27 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hahahaha, wat ben jij grappig. Verwend nest? Hahahaha, mocht ik willen. :') Het is niet echt ideaal om 3 uur voor een wedstrijd te moeten vertrekken vanwege dat achterlijke dure openbaar vervoer dat op de meest onmogelijke tijden rijdt. Ook zijn niet alle zwembad even goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Jouw reactie, echt serieus. typisch zo'n reactie van iemand die niet weet waar hij het over heeft.
Jouw reactie is echt typisch zo'n reactie van iemand die er middenin zit en gelooft dat mams gelijk heeft. Nog niet nagedacht over datgene wat ze zelf kan bijdragen aan het hele euvel.

Weet je wat pas ballen zijn: een vriend van mij heeft jarenlang een krantenwijk gelopen voordat hij naar school moest puur en alleen om het huishouden te ondersteunen. Dat is karakter en liefde voor de zaak. Maar nee hoor, verwende muts eist een auto voor mams omdat ze anders met de bus :r naar het zwembad moet.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_91759710
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Het is niet zo dat we al heel heel heel lang in de bijstand zitten hoor. Als het abonnement voorbij is, is het voorbij. :)
Je weet gewoon geen prioriteiten te stellen en daarom moet je beroep doen op de overheid. En in plaats van je daar voor te schamen blijf je hier maar op internet trollen over hoe zwaar je het zogenaamd hebt :r
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:30:51 #154
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759760
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Jouw reactie is echt typisch zo'n reactie van iemand die er middenin zit en gelooft dat mams gelijk heeft. Nog niet nagedacht over datgene wat ze zelf kan bijdragen aan het hele euvel.

Weet je wat pas ballen zijn: een vriend van mij heeft jarenlang een krantenwijk gelopen voordat hij naar school moest puur en alleen om het huishouden te ondersteunen. Dat is karakter en liefde voor de zaak. Maar nee hoor, verwende muts eist een auto voor mams omdat ze anders met de bus :r naar het zwembad moet.
Ik werk 8 uur in de week, verder gaat er een deel van mijn (geleende) stufi ( JA MIJN STUFI JA ) ook naar mijn moeder. Ik ben geen verwende muts. Bedankt.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:31:49 #155
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759795
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Je weet gewoon geen prioriteiten te stellen en daarom moet je beroep doen op de overheid. En in plaats van je daar voor te schamen blijf je hier maar op internet trollen over hoe zwaar je het zogenaamd hebt :r
Ik wil alleen maar zeggen dat de bijstand in sommige gevallen helemaal geen vetpot is. :') Als mijn moeder gezond was geweest, had ze namelijk nu gewoon gewerkt. ^O^
pi_91759896
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja en ondertussen natuurlijk zware psychische problemen en behandelingen bij psychologen en psychiaters omdat er te weinig prikkeling van het brein is door het dagenlang tv kijken. Het is een vicieuze spiraal neerwaards waar subsidie niet bij helpt.
Exact, en weer zo'n twee tientjes gevonden die van de bijstand afgehaald mag worden, komen ze nog eens van dat isolement af, plus het scheelt zielenknijperskosten.

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:27 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hahahaha, wat ben jij grappig. Verwend nest? Hahahaha, mocht ik willen. :') Het is niet echt ideaal om 3 uur voor een wedstrijd te moeten vertrekken vanwege dat achterlijke dure openbaar vervoer dat op de meest onmogelijke tijden rijdt. Ook zijn niet alle zwembad even goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Jouw reactie, echt serieus. typisch zo'n reactie van iemand die niet weet waar hij het over heeft.
Toen ik nog met de bus ging kostte zo'n kaartje een euro en was een uur geldig. Nou kan dat op andere plekken anders zijn, maar achterlijk duur is het niet. En die tijden? Tja, dan ga je maar werken zodat je een auto kunt betalen. Jij zit toch in de bijstand? Moet je niet klagen dat je met de bus moet, en anders ga je maar lekker fietsen, goeie warming-up.
pi_91759935
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:30 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik werk 8 uur in de week, verder gaat er een deel van mijn (geleende) stufi ( JA MIJN STUFI JA ) ook naar mijn moeder. Ik ben geen verwende muts. Bedankt.
Als het goed is ontvang je al een aanvullende beurs. Ik weet het niet hoor, ik heb een uitwonende beurs gehad, maar die was rond de 250e per maand. Ik kan schatten dat een inwonenden aanvullende beurs ook op zoiets neerkomt.

Plus je 8 uur per week werken moet toch op een redelijk leefbaar inkomen uitkomen. Ja als je vervolgens al je apparaten in huis huurt en elke avond op thuisbezorgd.nl besteld dan kom je er niet. Niet met jullie auto.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:35:17 #158
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91759951
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Exact, en weer zo'n twee tientjes gevonden die van de bijstand afgehaald mag worden, komen ze nog eens van dat isolement af, plus het scheelt zielenknijperskosten.

[..]

Toen ik nog met de bus ging kostte zo'n kaartje een euro en was een uur geldig. Nou kan dat op andere plekken anders zijn, maar achterlijk duur is het niet. En die tijden? Tja, dan ga je maar werken zodat je een auto kunt betalen. Jij zit toch in de bijstand? Moet je niet klagen dat je met de bus moet, en anders ga je maar lekker fietsen, goeie warming-up.
Haha, moet ik nu nog een keer zeggen dat mijn moeder helemaal niet in de bijstand hoort? :')
pi_91760000
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:35 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Haha, moet ik nu nog een keer zeggen dat mijn moeder helemaal niet in de bijstand hoort? :')
Misschien moet je nog eens uitleggen waarom ze wel al die extra's verdient? Vakantiegeld in de bijstand? Ik lach mijn brein uit mijn kop als ik dat lees.
pi_91760057
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:35 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet, dat snap ik zelf ook wel als ze er zo'n luxe lifestyle op nahoudt die bestaat uit autorijden en wedstrijdzwemmen.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:40:31 #161
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91760119
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Misschien moet je nog eens uitleggen waarom ze wel al die extra's verdient? Vakantiegeld in de bijstand, ik lach mijn brein uit mijn kop als ik dat lees.
Ja, helaas ben ik al 10 jaar niet op vakantie geweest. :')

Die extra's? Nou zal ik het eens uitleggen. Mijn ouders zijn gescheiden, de rechter heeft toen gezegd dat de kinderen alles moeten kunnen doen wat ze voor de scheiding ook deden. In dit geval is het alleen maar de sport. Mijn vader hoort 500 euro per maand over te maken naar mijn moeder. Deed hij dit, dan was er hier geen enkel probleem geweest. Dit doet hij dus niet waardoor wij een hoop geld te kort komen. Op dit moment lopen er een aantal zaken wat betreft de alimentatie maar ook een rechtzaak over dat gedoe met de ziektewet.

Ik zal blij zijn wanneer dit eens achter de rug is zeg. :')
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:40:53 #162
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91760135
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet, dat snap ik zelf ook wel als ze er zo'n luxe lifestyle op nahoudt die bestaat uit autorijden en wedstrijdzwemmen.
Luxe lifestyle. :'( :D Wat een humor.
pi_91760247
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, helaas ben ik al 10 jaar niet op vakantie geweest. :')

Die extra's? Nou zal ik het eens uitleggen. Mijn ouders zijn gescheiden, de rechter heeft toen gezegd dat de kinderen alles moeten kunnen doen wat ze voor de scheiding ook deden. In dit geval is het alleen maar de sport. Mijn vader hoort 500 euro per maand over te maken naar mijn moeder. Deed hij dit, dan was er hier geen enkel probleem geweest. Dit doet hij dus niet waardoor wij een hoop geld te kort komen. Op dit moment lopen er een aantal zaken wat betreft de alimentatie maar ook een rechtzaak over dat gedoe met de ziektewet.

Ik zal blij zijn wanneer dit eens achter de rug is zeg. :')
Ja dat is kloten, zoals ik je al zei. Je moeder is ziek en dat is kloten, dit had ik ook erg naar gevonden. Maar dat jouw vader niet betaalt is natuurlijk niet mijn probleem, en dat is het op deze manier wel. Plus nog eens de arrogantie om te stellen dat je de auto echt nodig hebt. :')

Het gaat mij er om jou te laten inzien dat er best wel andere mogelijkheden zijn mits je ietwat ingeeft. Met de fiets naar een ander zwembad en de kinderen doen de boodschappen. Klaar.

Wat jij wilt is door je ongeluk van een zieke moeder niet mogelijk, maar niets let je zelf hard te gaan werken en het zo goed te krijgen dat je zelfs jouw moeder een luxe topleven kan bieden. Daar hoef ik naar mijn mening niet voor op te draaien.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:48:51 #164
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91760467
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:43 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja dat is kloten, zoals ik je al zei. Je moeder is ziek en dat is kloten, dit had ik ook erg naar gevonden. Maar dat jouw vader niet betaalt is natuurlijk niet mijn probleem, en dat is het op deze manier wel. Plus nog eens de arrogantie om te stellen dat je de auto echt nodig hebt. :')

Het gaat mij er om jou te laten inzien dat er best wel andere mogelijkheden zijn mits je ietwat ingeeft. Met de fiets naar een ander zwembad en de kinderen doen de boodschappen. Klaar.

Wat jij wilt is door je ongeluk van een zieke moeder niet mogelijk, maar niets let je zelf hard te gaan werken en het zo goed te krijgen dat je zelfs jouw moeder een luxe topleven kan bieden. Daar hoef ik naar mijn mening niet voor op te draaien.
Lekker makkelijk allemaal inderdaad. Nee, dat van mijn vader is inderdaad niet jullie probleem nee, helaas niet.

Wat ik overigens nog belachelijker vind, is dat ik moet opdraaien voor die mensen die roken :r en die nu lekker gratis hulp krijgen om van het roken af te komen. Ben ik dan de enige die DAT belachelijk vind? (Om het maar even over het 'opdraaien voor iemand anders' te hebben..)
pi_91760556
Waarom heeft er tegenwoordig echt niemand meer wat voor een ander over :')?
pi_91760565
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Lekker makkelijk allemaal inderdaad. Nee, dat van mijn vader is inderdaad niet jullie probleem nee, helaas niet.

Wat ik overigens nog belachelijker vind, is dat ik moet opdraaien voor die mensen die roken :r en die nu lekker gratis hulp krijgen om van het roken af te komen. Ben ik dan de enige die DAT belachelijk vind? (Om het maar even over het 'opdraaien voor iemand anders' te hebben..)
Nee dat is ook belachelijk, maar je moet het onderwerp nu niet gaan omdraaien. Het gaat nu over de bijstand en dat dit eigenlijk best een vetpot is. En dat is het ook als je een auto kunt rijden en de kinderen op de zwemclub kunt dumpen. Klaar.
pi_91760585
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Alsof dat het rechtvaardigt dat mensen van een bijstandsuitkering auto kunnen rijden en op vakantie kunnen gaan. Gewoon korten die hap, mensen in een goedkoper huis laten wonen en voedselbonnen introduceren.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:55:21 #168
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91760770
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:50 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nee dat is ook belachelijk, maar je moet het onderwerp nu niet gaan omdraaien. Het gaat nu over de bijstand en dat dit eigenlijk best een vetpot is. En dat is het ook als je een auto kunt rijden en de kinderen op de zwemclub kunt dumpen. Klaar.
Conclusie: Als je in de bijstand is mag je niks meer.

Want dat is het toch gewoon? Je mag toch niks meer? Je kinderen mogen ook niks meer.

Even ter informatie, mijn moeder wordt nergens aangenomen op dit moment, ze solliciteert wel, ondanks dat ze ziek is. Maar ze nemen haar niet aan, OMDAT ze ziek is. En daarom moet ik maar stoppen met zwemmen? Haha, flikker op zeg. Je mag echt niks meer hier.
pi_91760780
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Alsof dat het rechtvaardigt dat mensen van een bijstandsuitkering auto kunnen rijden en op vakantie kunnen gaan. Gewoon korten die hap, mensen in een goedkoper huis laten wonen en voedselbonnen introduceren.
Volgens mij moet je dat soort mensen ook geen maandelijks inkomen geven maar inderdaad zoals je zegt op de bon zetten. Een bonnetje voor het voedselparadijs een bonnetje voor de bus. Zo houd je wel in de hand wat men van dat geld doet.

Ik denk zelf dat 50% van de bijstand daar alleen maar bier van koopt en voor de rest links en rechts wat zwart bijverdient en zo een best goed leven kan lijden. Dat is niet de bedoeling. Ik zou graag die extra ipod elke maand zelf incasseren in plaats van aan bijstandstrekkers geven.

Nog zoiets: zat ik laatst in de bus hoor ik mij achter zo'n hippie klagen over het betuttelende stelsel hier in Nederland, vond ik best prima totdat hij begon te klagen dat zijn uitkering te laag was. Kom op zeg, we zijn helemaal doorgedraaid hier.
  zondag 23 januari 2011 @ 18:55:40 #170
167595 mirved
Infobesitas
pi_91760785
Iedereen die links stemt houdt dit in stand.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:55:45 #171
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91760788
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Wij zijn al 10 jaar niet op vakantie geweest. Gaat niet voor ons op. :)
pi_91760810
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:55 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Conclusie: Als je in de bijstand is mag je niks meer.

Want dat is het toch gewoon? Je mag toch niks meer? Je kinderen mogen ook niks meer.

Even ter informatie, mijn moeder wordt nergens aangenomen op dit moment, ze solliciteert wel, ondanks dat ze ziek is. Maar ze nemen haar niet aan, OMDAT ze ziek is. En daarom moet ik maar stoppen met zwemmen? Haha, flikker op zeg. Je mag echt niks meer hier.
Je mag alles, alles dat nodig is om te blijven leven. Als je luxe wilt dan ga je daar maar wat moeite voor doen. Je hebt het goed begrepen.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 18:57:48 #173
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91760886
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:56 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Je mag alles, alles dat nodig is om te blijven leven. Als je luxe wilt dan ga je daar maar wat moeite voor doen. Je hebt het goed begrepen.
Nou, lang leve het subsidiepotje dat mij laat zwemmen dan maar _O_
pi_91760943
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nou, lang leve het subsidiepotje dat mij laat zwemmen dan maar _O_
Opdat dat potje snel wordt afgeschaft dan maar _O_

Ga nog maar een uurtje of vijf werken voor je zwemgeld. Is dat nou zo erg?
pi_91760981
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:55 schreef mirved het volgende:
Hulde aan links-stemmend Nederland.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 19:00:42 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91761020
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Opdat dat potje snel wordt afgeschaft dan maar _O_

Ga nog maar een uurtje of vijf werken voor je zwemgeld. Is dat nou zo erg?
Ja, dat is erg. Ik studeer ook nog.. he.. om te voorkomen dat ik in de bijstand eindig :W
pi_91761102
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, dat is erg. Ik studeer ook nog.. he.. om te voorkomen dat ik in de bijstand eindig :W
40 uur per week hooguit voor de studie, dat noemt men voltijd.

Aan jouw reacties maak ik op dat je er 8 uur bijwerkt. Plus die vijf die ik voorgesteld hebt kom je op 53 uur per week.

Ik ken mensen die 80 uur per week werken, maar die hebben wel een dikke auto en een eigen zwembad.
  zondag 23 januari 2011 @ 19:04:04 #178
167595 mirved
Infobesitas
pi_91761179
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef DeLuna het volgende:

[..]

wat "studeer" je dan? Ik ken mensen aan de universiteit die niet bij mama inwonen, alles zelf betalen en geheel zichzelf onderhouden.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 19:09:06 #179
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91761410
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:04 schreef mirved het volgende:

[..]

wat "studeer" je dan? Ik ken mensen aan de universiteit die niet bij mama inwonen, alles zelf betalen en geheel zichzelf onderhouden.
Sport, Gezondheid en Management. Mooi voor die mensen, maar ik heb geen geld om op mijzelf te wonen. :W
pi_91761766
TS is een dikke vette troll.
pi_91761840
quote:
Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hulde aan links-stemmend Nederland.
Vind je nou ook niet dat de TS nogal verpestend bezig is voor het imago van bijstandtrekker?
pi_91762140
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je baan kwijtraakt en geen bijstand krijgt. Dat meen ik oprecht.

Dat je maar om mag komen in schulden, je huis uitgezet wordt en in een kartonnen doos onder de brug mag wonen.
Wie zegt dat ik VVD stem?
Ik zeg vooral VVD blijven stemmen als dit systeem zo moet blijven ~O> dat is wel duidelijk geworden vorig jaar dat enorm veel mensen eens zijn met hun.

Ik gedeeltelijk maar niet zover tot ze een stem krijgen.
Ze krijgen wel een stem als ze 80% van de bijstanders inkorten en dwingen tot werk dus lui die roken bier drinken en de hele dag lopen te niksen.
Ga dan maar aardbeien plukken met een gedeeltelijke bijstand ofwel soort van loondispensatie (dus aantal uren die je werkt plus een kleine uitkering) tot 75% van het min loon.

En als ik ziek wordt :') Dude ik ben een (ex) wajonger en heb keihard gewerkt om aan een baan te komen en word ik ziek dan betaald mij baas mij gewoon door in combi met het UWV ;) dus dan kost ik maar 400 euro per maand voor de overheid tov de bijstander bijna 1000 en 80% daarvan is niet eens ziek.

Ik ben bijna dood geweest de meeste bijstanders niet ;( :r dus ik weet echt dondersgoed dat je kan werken ik werk bijv deels snachts om 4 uur beginnen en om 12:30 klaar ik werk teminste voor mijn centen en heel veel jongeren zeggen tegen mij ga gewoon niet werken je krijgt toch die uitkering en lekker gamen en uitslapen ;( die soort jongeren verdienen klappen.

1 doel had ik werken en ik verdien geen 10.000 euro per maand maar netto gezien met dat meid en 3 kinderen maakt het verschil wel erg klein :{ want als ik mijn chick zwanger maak krijgt ze echt geen bijstand hoor dan zeggen ze ga maar werken ;) .
En 90% van de vrouwen die alleen zijn hebben de verkeerde relatie gekozen en lieten het zaad maar naar binnen druppen ja eigen schuld! MR Rubber is overal te koop (toch?) :')
Interessant he ?
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 19:28:50 #183
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91762204
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:26 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]
En 90% van de vrouwen die alleen zijn hebben de verkeerde relatie gekozen en lieten het zaad maar naar binnen druppen ja eigen schuld! MR Rubber is overal te koop (toch?) :')
:') :') :')
pi_91762470
Jammer dat Zwolsboy's moeder niet aan MR Rubber dacht, toen zij zich liet volspuiten.
pi_91762846
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:26 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik VVD stem?
Ik zeg vooral VVD blijven stemmen als dit systeem zo moet blijven ~O> dat is wel duidelijk geworden vorig jaar dat enorm veel mensen eens zijn met hun.

Ik gedeeltelijk maar niet zover tot ze een stem krijgen.
Ze krijgen wel een stem als ze 80% van de bijstanders inkorten en dwingen tot werk dus lui die roken bier drinken en de hele dag lopen te niksen.
Ga dan maar aardbeien plukken met een gedeeltelijke bijstand ofwel soort van loondispensatie (dus aantal uren die je werkt plus een kleine uitkering) tot 75% van het min loon.

En als ik ziek wordt :') Dude ik ben een (ex) wajonger en heb keihard gewerkt om aan een baan te komen en word ik ziek dan betaald mij baas mij gewoon door in combi met het UWV ;) dus dan kost ik maar 400 euro per maand voor de overheid tov de bijstander bijna 1000 en 80% daarvan is niet eens ziek.

Ik ben bijna dood geweest de meeste bijstanders niet ;( :r dus ik weet echt dondersgoed dat je kan werken ik werk bijv deels snachts om 4 uur beginnen en om 12:30 klaar ik werk teminste voor mijn centen en heel veel jongeren zeggen tegen mij ga gewoon niet werken je krijgt toch die uitkering en lekker gamen en uitslapen ;( die soort jongeren verdienen klappen.

1 doel had ik werken en ik verdien geen 10.000 euro per maand maar netto gezien met dat meid en 3 kinderen maakt het verschil wel erg klein :{ want als ik mijn chick zwanger maak krijgt ze echt geen bijstand hoor dan zeggen ze ga maar werken ;) .
Onleesbaar. Jezus gast. :')
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_91763157
quote:
9s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef MalaCocinera het volgende:
Jammer dat Zwolsboy's moeder niet aan MR Rubber dacht, toen zij zich liet volspuiten.
Volgens mij kan jij niet tegen mensen die leren of werken voor hun toekomst?
Dus hard knokken voor een (beter) salaris en dan een stront hekel aan luie varkens gaat krijgen?
Welleens in de achterbuurten van Rotterdam of Amsterdam geweest die wijk waar bijv fam Tokkie woonde?
Zowat iedereen werkloos en ze waren niet werkloos ze werkten zwart en inbreken was hun favoriete opdracht.
Interessant he ?
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 19:49:14 #187
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91763311
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij niet tegen mensen die leren of werken voor hun toekomst?
Dus hard knokken voor een (beter) salaris en dan een stront hekel aan luie varkens gaat krijgen?
Welleens in de achterbuurten van Rotterdam of Amsterdam geweest die wijk waar bijv fam Tokkie woonde?
Zowat iedereen werkloos en ze waren niet werkloos ze werkten zwart en inbreken was hun favoriete opdracht.
En nu zijn we weer terug bij af. Niet iedere 'bijstandstrekker' is zo.
pi_91763960
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:55 schreef mirved het volgende:
* Apotheose gaat links stemmen >:)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 23 januari 2011 @ 20:02:42 #189
167595 mirved
Infobesitas
pi_91764046
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:09 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Sport, Gezondheid en Management. Mooi voor die mensen, maar ik heb geen geld om op mijzelf te wonen. :W
Ja omdat je te lui bent om ervoor te werken en liever van mama haar uiterkingscentjes doet teren en dan maar roepen oh wat hebben we weinig :')

HBO sport opleiding en dan zeggen dat je niet meer kan werken omdat je ook nog moet studeren :')
  zondag 23 januari 2011 @ 20:06:20 #190
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91764247
Oh, ja het moest me toch even van het hart. De bijstand is wel of geen vetpot, en niet de bijstander.
Wat trouwens ook geen bestaand woord is, geloof ik.
pi_91764275
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef mirved het volgende:

[..]

Ja omdat je te lui bent om ervoor te werken en liever van mama haar uiterkingscentjes doet teren en dan maar roepen oh wat hebben we weinig :')

HBO sport opleiding en dan zeggen dat je niet meer kan werken omdat je ook nog moet studeren :')
Kijk, je moet goed begrijpen dat het niet de bedoeling is DeLuna te demoniseren. Maar het feit dat er bij de vraag waarom haar moeder WEL een auto verdiend en ze wel gesponsord moet worden voor haar zwemclub geen goede argumenten worden gegeven, betekend wel dat er duidelijk iets mis is. Ze doet haar best om ons te overtuigen maar het kan niet, dat is niet erg hoor. Dat betekent gewoon dat de bijstand niet deugd.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:13:48 #192
167595 mirved
Infobesitas
pi_91764707
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Kijk, je moet goed begrijpen dat het niet de bedoeling is DeLuna te demoniseren. Maar het feit dat er bij de vraag waarom haar moeder WEL een auto verdiend en ze wel gesponsord moet worden voor haar zwemclub geen goede argumenten worden gegeven, betekend wel dat er duidelijk iets mis is. Ze doet haar best om ons te overtuigen maar het kan niet, dat is niet erg hoor. Dat betekent gewoon dat de bijstand niet deugd.
Wat ik erg vind is dat deze mensen gewoon royaal leven van geld waar anderen hard voor werken en het ook nog normaal vinden ook. Uitkeringen zouden voor mensen moeten zijn die zichzelf voor een bijzondere reden niet kunnen onderhouden. Het geld dat ze krijgen moet hun voorzien in voedsel, stroom, water, kleding en onderdak meer niet. Iemand die op de zak van andere leeft moet blij zijn dat hij dat al krijgt en hoeft niet op vakantie, flatscreens tv's of andere luxe te hebben.

Trouwens als je kan zwemmen kan je ook nog wel iets van werk doen om wat extra geld te verdienen.

Net als die vrouw op netwerk die zo jankte dat ze er bij het huidig kabinet zo achteruit op zou gaan. Ze kon niet werken maar volgde wel gitaarlessen en zumba :') Ja dat kon ze dan wel blijkbaar.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 20:14:56 #193
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91764778
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef mirved het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat ik verder niks doe dan sporten op school dan heb je het mis. :W Te lui om te werken? Waarom werk ik dan wel? ;(
pi_91764847
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat ik verder niks doe dan sporten op school dan heb je het mis. :W Te lui om te werken? Waarom werk ik dan wel? ;(
Toch niet genoeg blijkbaar anders zat je hier niet zielig te doen.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:16:47 #195
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91764901
Mensen in de bijstand dienen het kut te hebben, en hun kinderen moeten zich niet zo maar aan school en sport kunnen wijden.

Misschien kunnen we die auto af pakken en DeLuna in een busje zetten dat expres 31 kilometer omrijdt. Het moet niet te makkelijk zijn, he?

En dan grote ramen zodat we de passagier goed kunnen zien, en een tekst erbij. PAUPER-TRANSPORT, VAN UW BELASTINGCENTEN.
pi_91764953
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef mirved het volgende:

[..]

Wat ik erg vind is dat deze mensen gewoon royaal leven van geld waar anderen hard voor werken en het ook nog normaal vinden ook. Uitkeringen zouden voor mensen moeten zijn die zichzelf voor een bijzondere reden niet kunnen onderhouden. Het geld dat ze krijgen moet hun voorzien in voedsel, stroom, water, kleding en onderdak meer niet. Iemand die op de zak van andere leeft moet blij zijn dat hij dat al krijgt en hoeft niet op vakantie, flatscreens tv's of andere luxe te hebben.

Trouwens als je kan zwemmen kan je ook nog wel iets van werk doen om wat extra geld te verdienen.

Net als die vrouw op netwerk die zo jankte dat ze er bij het huidig kabinet zo achteruit op zou gaan. Ze kon niet werken maar volgde wel gitaarlessen en zumba :') Ja dat kon ze dan wel blijkbaar.
Precies, dan gaat ze toch lekker gitaarspelen op de markt net als dat elk ander persoon zich moet verkopen? Het is gewoon dikke jankzakkerij (uitzonderingen daargelaten). Als je hier in mijn pauperbuurt naar de super gaat is bijvoorbeeld elke dag het brood al na 13 uur uitverkocht, dat zijn al die overheidszwervers die om elf uur uit bed stappen en daarna maar eens boodschappen gaan doen. Wanneer ik om half zes de winkel binnenstap is er geeneens brood meer. En ja ik woon in een pauperbuurt en dat doe ik expres omdat ik graag zo snel mogelijk van mijn studieschuld af ben. Ik werk er mijn reet voor af, ik wel... erg demotiverend.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 20:21:18 #197
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91765173
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Toch niet genoeg blijkbaar anders zat je hier niet zielig te doen.
Ach, het komt allemaal wel weer goed uiteindelijk, dan kan mijn moeder de ziektewet weer in, waar ze eigenlijk hoort. Maar ik wil hier mee aangeven dat niet alle 'bijstandstrekkers' vieze kuttokkies in een probleemwijk zijn en de hele dag roken en bier zuipen. :)
pi_91765316
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:21 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ach, het komt allemaal wel weer goed uiteindelijk, dan kan mijn moeder de ziektewet weer in, waar ze eigenlijk hoort. Maar ik wil hier mee aangeven dat niet alle 'bijstandstrekkers' vieze kuttokkies in een probleemwijk zijn en de hele dag roken en bier zuipen. :)
Nee, je hebt ze ook nog die van de bijstand in de ziektewet duiken, maar wel hun kinderen naar wedstrijdzwemmen moeten brengen omdat ze anders in een sociaal isolement belanden. Same shit, different story.
pi_91765515
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:21 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ziektewet, bijstand pfff het zijn allemaal sociale vangnetten waar je invalt. Die vangnetten zijn er niet voor niets, het is niet doodnormaal daardoor opgevangen te worden. (en een auto to eisen) Deze netten zijn opgeworpen om het uitschot op te vangen, mensen die er echt niets meer aan kunnen doen. Niet mensen die zich achterover laten vallen in de hoop opgevangen te worden.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 20:30:21 #200
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91765804
quote:
3s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ziektewet, bijstand pfff het zijn allemaal sociale vangnetten waar je invalt. Die vangnetten zijn er niet voor niets, het is niet doodnormaal daardoor opgevangen te worden. (en een auto to eisen) Deze netten zijn opgeworpen om het uitschot op te vangen, mensen die er echt niets meer aan kunnen doen. Niet mensen die zich achterover laten vallen in de hoop opgevangen te worden.
Mijn moeder solliciteert overigens nog steeds (voor de 100e keer). Zij werkt ook 100x liever dan dat ze door wie dan ook wordt opgevangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')