Nee. Hoe moeten mensen in de bijstand dan rondkomenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:26 schreef pisnicht het volgende:
Daarom moeten die uitkeringen ook omlaag. Luie flikkers.
Werken?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee. Hoe moeten mensen in de bijstand dan rondkomen?
Ik heb geen 1600 euro nodig om een maand rond te komen moet ik zeggen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee. Hoe moeten mensen in de bijstand dan rondkomen?
Ja de bijstand zelf ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:29 schreef DeLuna het volgende:
Bijstand die mijn moeder (helaas) ontvangt ligt toch echt onder de 1000 euro hoor.
Ik moet er wel bijzeggen dat ze eigenlijk niet in de bijstand hoort, maar da's een lang verhaal.
Ja, maar gelukkig heeft mijn moeder er niet voor gekozen om in de bijstand te zitten, als ze kon was ze nog steeds aan het werk.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:30 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ja de bijstand zelf ja.
Maar de kindgebonden budget kinderbijslag huursubsidie zorgtoeslag kwijtscheldingen gemeente.
Tikt aardig tegen de 1600 euro aan ik denk niet dat ze dat gaat verdienen als ze werkt...
Kinderbijslag, huursubsidie en zorgtoeslag is natuurlijk niet alleen voor mensen met een bijstand.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:30 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ja de bijstand zelf ja.
Maar de kindgebonden budget kinderbijslag huursubsidie zorgtoeslag kwijtscheldingen gemeente.
Tikt aardig tegen de 1600 euro aan ik denk niet dat ze dat gaat verdienen als ze werkt...
Kwijtscheldingen van de gemeente zijn opzich wel handig als je iets echt niet kan betalen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:32 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Kinderbijslag, huursubsidie en zorgtoeslag is natuurlijk niet alleen voor mensen met een bijstand.
Die kwijtscheldingen van de gemeente mogen er van mij ook wel vanaf ja.
Al verdien je 10 miljoen euro per jaar dan krijg je nog steeds kindgebonden budget en en kinderbijslag.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:21 schreef Zwolsboy het volgende:
[..] jezus man zelfs werken verdien je minder want dan vervallen die subsidies
[..]
Ja dat kloptquote:Op zondag 23 januari 2011 00:32 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Kinderbijslag, huursubsidie en zorgtoeslag is natuurlijk niet alleen voor mensen met een bijstand.
Die kwijtscheldingen van de gemeente mogen er van mij ook wel vanaf ja.
3 kapsalonsquote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef o.us het volgende:
Werken. Ga maar lekker in de file staan en onder de zweetoksel van een ander staan in de trein terwijl ik van jullie geld zit te FOK!ken met mijn drie kapsalons per dag en pas om 15u opsta.
1600? vrij ruim..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:21 schreef Zwolsboy het volgende:
http://www.denhaagtekijk.(...)uro%20overhouden.htm
Dit kwam ik tegen in een klb topic.
Ik schrik ervanmij werd er verteld dat de bijstand een hongerloontje is.
Maar 1600 netto incl die subsidies? jezus man zelfs werken verdien je minder want dan vervallen die subsidies
Vraag? : Is de bijstand nou echt zon vetpot?
Klacht : Zoveel geld per maand en 0 uren werken.
zorgtoeslag vervalt niet bij 22.000 p/jquote:Op zondag 23 januari 2011 00:34 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Maar waarom vervalt de huurtoeslag al als je eh 18.000 per jaar verdient?
Waarom verhogen ze dit niet tot bijv 30.000? En als je niet werkt dat die juist lager is zodat mensen sneller zullen werken want dat loont dan weer.
Zorgtoeslag krijgt ook lang niet elke nederlander die vervalt bij 22.000 euro per jaar en das nog niet eens modaal.
Ik wil ook 200 huurtoeslag en volle mep zorgtoeslag![]()
Werken en/of Studeren is echt niet meer interessant in NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |