quote:
je moet nog werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan voor vandaag![]()
Behalve de afwas
I don't care.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t hele idee van zo'n UImenselijk ook is gevoeliger voor kleuren/vormen dan voor letters
Die is ook leuk ja, maar ik vind Maximus echt geweldigquote:
Ik wist dat TMF opzetten een vergissing was.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt he, die lijkt ook een uur te duren
Jouw UI is tofquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t hele idee van zo'n UImenselijk ook is gevoeliger voor kleuren/vormen dan voor letters
Jaja, en daarna weer veranderen zeker?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat jij visueel ingesteld bentJe went er maar aan
Autistjequote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, en daarna weer veranderen zeker?
Dacht ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't care.
[..]
Die is ook leuk ja, maar ik vind Maximus echt geweldig
Gisteren Rapunzel gezienEn ik wilde eigenlijk een andere blik, maar die kon ik niet vinden, dus deze kwade Max is ook cool, vind ik.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HEY DAAR!
Hoe is het met je jonge hosselaar afgelopen?
"I wanna be a hippie, Technohead"quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist dat TMF opzetten een vergissing was.
*slingert Winamp aan*
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
En kwam je al een chickie in string tegen vanochtend in je keuken?
Dat kan je doenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dacht ik alDie kijk ik wel eens een keertje op "Blu ray"
Wat altijd al een kutnummer geweest is en de clip die ze uitzenden is niet eens die ui '95.quote:
was een mooi MI toch?quote:
Ik heb nog wel een cd van Mysteryland 96. Das pas lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:54 schreef STING het volgende:
Ook maar es ff TMF aanzetten. Toch al weer 15 jaar geleden
zag ik ook jaquote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat altijd al een kutnummer geweest is en de clip die ze uitzenden is niet eens die ui '95.
Moguhquote:
Dat kon ik op de tast ook wel raden.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de andere autisten hier:IK BEN HET, SAMZZ, IK HEB ALLEEN EEN ANDERE UI
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was een mooi MI toch?ik kwam niet meer bij
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kon ik op de tast ook wel raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |