abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2011 @ 02:21:13 #151
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91736481
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef john-x het volgende:

[..]

De verdediging Gio - Bahia - Vlaar - De Cler
8)7
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_91736493
Mja, wel een hele minuut genoten vanavond. Vanaf mijn plek op CC.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 23 januari 2011 @ 02:22:49 #153
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91736514
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef john-x het volgende:

[..]

Misschien was het dieptepunt een stuk minder diep als hij gebleven was. De verdediging Gio - Bahia - Vlaar - De Cler had geloof ik 2 seizoenen geleden toen de minste tegendoelpunten van de eredivisie.
Dat was vorig seizoen en dat was De Cler - Bahia - Vlaar - Fernandez. En het minste aantal tegengoals hadden ze niet, wel het minste aantal van de afgelopen seizoenen.
2000 light years from home
pi_91736584
Fernandez heeft maar 5 potjes meegedaan.
  zondag 23 januari 2011 @ 02:37:02 #155
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_91736745
Ik ben nu ook wel klaar met Been, ook al geloof ik ook niet in de meeste spelers, wat een kankerzooi dit .

Hulde voor de Vrij, de rest mag voorlopig heel hard doodvallen, Been incluis, het gaat onder hem niet meer gebeuren.
  zondag 23 januari 2011 @ 09:38:21 #156
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91738537
Ik ben echt een beetje moe aan het worden van al die malaise. Dan denk je in de winterstop dat alles weer een beetje rustig is, begint het gerotzooi weer. Leo loopt te zeuren, Gudde is weer bezig, dan wordt die weer ontslagen, dan wordt er daar weer kansloos verloren, spelers lopen te zeiken over bijtekenen terwijl ze als een krant op het veld staan, het team is na maanden nog steeds geen team en Been wordt godbetert nog steeds de hand boven het hoofd gehouden... bij elke willekeurige andere club was hij allang op straat gezet.

Ik ben er echt een beetje klaar mee. Laat Vlemmings net zoals 2 jaar terug het seizoen afmaken, veel slechter zal hij het niet kunnen doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dekatria op 23-01-2011 09:48:20 ]
pi_91738681
quote:
Op zondag 23 januari 2011 02:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, wel een hele minuut genoten vanavond. Vanaf mijn plek op CC.
Me 2 vanaf S
:'(
~ Bonito La Risa ~
pi_91739150
whoehahahaha

Wanneer wordt er nu EINDELIJK naar mij geluisterd? Amputeer dat rotte 2e Been, en je zal zien dat de resultaten veranderen. Ik roep het nu al maanden, en al maanden wordt ik hier weggehoond omdat ik dat vind. Maar keer op keer is het precies hetzelfde.

Die Been met zijn toffe commentaar, dat het zijn club is en dat hij graag een stap opzij doet als er een beter iemand is (maar puntje bij paaltje schraapt ie vrolijk zijn dikke salaris naar binnen en blijft ie lekker zitten), feyenoord gaat hem aan het hart, en weet ik wat voor onzin er uit die kabouter komt.

Beenhakker wordt ge-people'd en Been mag lekker aan blijven modderen en klungelen. Het is ongelooflijk. En eigenlijk is dan een 14 of 15e plek nog meer dan terecht ook.
pi_91739164
Overigens een mooi eerbetoon aan Coulijn. Dat dan weer wel.
pi_91739184
Is natuurlijk een self fulfilling prophecy met deze selectie Tha_Duck..
pi_91739199
Mooi eerbetoon aan Coen _O_

Het is onbegrijpelijk dat Been totaal geen oog heeft voor wissels. Waarom Beukering er uit? Had gewoon samen met Luc kunnen spelen. Haal dan Bruins er uit ofzo. Ik vond sowieso dat Luc en Mokotjo hadden moeten spelen. De wissel Bahia - De Vrij pakte goed uit, hij speelde erg goed.

Ik vond de reactie van sommige supporters erg jammer. Wat moet zo'n Simon nou denken? 'Oh gezellig hier, laat ik aan het eind van het seizoen maar een contract tekenen'. Om over Fer, Wijnaldum en Vlaar nog maar te zwijgen. Sowieso gaat niemand beter spelen als je door je eigen supporters uitgejouwd wordt. Ik begrijp dat je pissed off bent, dat ben ik zelf ook zeker. En ik weet dat de emotie hoog kan oplopen. Maar reageer dat niet af op de spelers, ook al hebben sommigen dat verdiend.
  Moderator zondag 23 januari 2011 @ 10:40:50 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91739227
Er had van mij nog veel keiharder uitgefloten mogen worden.
De grens is totaal bereikt.
Na de 0--1 zie je ineens wél dat spelers heel fanatiek op de bal jagen en alles geven. Waarom kan dat GODVERDOMME niet de hele wedstrijd.
Maar bied Bruins maar lekker contractverlenging aan joh. :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_91739230
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:37 schreef Jorwol het volgende:
Is natuurlijk een self fulfilling prophecy met deze selectie Tha_Duck..
Deze selectie is niet super, en de wedstrijden tegen de subtop en top zal je grotendeels verliezen (Grunn, PSV, 020, Twente) maar van de Graafschap thuis met 0-1 verliezen? Dan heb je toch wel een grens bereikt. Als het midden in een druk schema is met veel Europees en Beker dan begrijp ik het nog, maar dit is onvoorstelbaar.
pi_91739272
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:38 schreef Ruud het volgende:
Mooi eerbetoon aan Coen _O_

Het is onbegrijpelijk dat Been totaal geen oog heeft voor wissels. Waarom Beukering er uit? Had gewoon samen met Luc kunnen spelen. Haal dan Bruins er uit ofzo. Ik vond sowieso dat Luc en Mokotjo hadden moeten spelen. De wissel Bahia - De Vrij pakte goed uit, hij speelde erg goed.

Ik vond de reactie van sommige supporters erg jammer. Wat moet zo'n Simon nou denken? 'Oh gezellig hier, laat ik aan het eind van het seizoen maar een contract tekenen'. Om over Fer, Wijnaldum en Vlaar nog maar te zwijgen. Sowieso gaat niemand beter spelen als je door je eigen supporters uitgejouwd wordt. Ik begrijp dat je pissed off bent, dat ben ik zelf ook zeker. En ik weet dat de emotie hoog kan oplopen. Maar reageer dat niet af op de spelers, ook al hebben sommigen dat verdiend.
Ja kom op man :P
Was echt een slechte wedstrijd. Wat ook frapant was na de 1-0 van de graafschap liep iedereen ook opeens 1,5 keer sneller. Dat kan rond de 70e minuut niet? Als het dan nog 0-0 staat tegen de graafschap, kom op man :P
Luc had in basis moeten staan, maar die Beukering is 3x niks. Veel wijzen en op de grond liggen. Khoop voor jullie dat die Simon blijft, kan een goede speler worden.
Veel talenten die elke wedstrijd eigenlijk +/- half uur moeten spelen, die staan elke wedstrijd standaard in de basis en ontwikkelen zich te weinig daardoor (bv; wijnaldum). Wel jammer.
  zondag 23 januari 2011 @ 10:45:14 #165
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_91739304
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Maar komop, willem van hanegem?
Heb hem echt totaal niet hoog zitten als trainer, is goed voor de sfeer in een praatprogramma maar verder....
heeft die bewezen wat te kunnen met een jonge groep (1 titel 2 bekers al gehaald bij Feyenoord) en is bovendien een persoonlijkheid waar zelfs De Cler tegenop kijkt lijkt me.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_91739317
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:43 schreef Cornerman het volgende:

[..]

Ja kom op man :P
Was echt een slechte wedstrijd. Wat ook frapant was na de 1-0 van de graafschap liep iedereen ook opeens 1,5 keer sneller. Dat kan rond de 70e minuut niet? Als het dan nog 0-0 staat tegen de graafschap, kom op man :P
De instelling van sommige spelers is echt waardeloos. Dat kun je Been zeker aanrekenen, hij lijkt ze niet te kunnen motiveren.

quote:
Veel talenten die elke wedstrijd eigenlijk +/- half uur moeten spelen, die staan elke wedstrijd standaard in de basis en ontwikkelen zich te weinig daardoor (bv; wijnaldum). Wel jammer.
Klopt, de selectie is veel te smal.
pi_91739325
Met alle respect, maar Willem heeft bij FC Utrecht bewezen dat hij te oud is om trainer te zijn
pi_91739327
Van Hanegem.. Dan zou ik het hek maar snel vervangen voor een betonnen muur van 4 meter hoog. Als het lastig wordt is het eerste wat hij doet door het hek proberen te klimmen namelijk.

Die man is een karikatuur van zichzelf geworden, wat een aanfluiting.
pi_91739334
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:40 schreef Gert het volgende:
Ze durven nu al geen bal in te spelen, laat staan de volgende thuiswedstrijd :')
  zondag 23 januari 2011 @ 10:53:50 #170
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_91739464
De Vrij en Gini geven wel aan dat het echte Feyenoorders zijn!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Moderator zondag 23 januari 2011 @ 10:55:34 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91739499
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ze durven nu al geen bal in te spelen, laat staan de volgende thuiswedstrijd :')
Als er keihard geknokt wordt, is ook een thuisnederlaag nog wel een keer aanvaardbaar. Er hoeft ook maar iéts van vuur op het veld getoond te worden en het publiek gaat massaal achter de ploeg staan. Zo veeleisend is het publiek helemaal niet. Maar er lopen er een stel op het veld rond die er niet wakker van liggen als Feyenoord degradeert. Dan gaan ze wel gewoon bij een andere club spelen. Wat een shit mentaliteit :r
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_91739503
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:40 schreef Gert het volgende:
Na de 0--1 zie je ineens wél dat spelers heel fanatiek op de bal jagen en alles geven. Waarom kan dat GODVERDOMME niet de hele wedstrijd.
Maar bied Bruins maar lekker contractverlenging aan joh. :')
Ze hebben ook gewoon niet door hoe erg dit is. Snel naar de kleedkamer rennen met de gedachte: "dat kutpubliek fluit ons onterecht uit".

Been zit maar wat op de bank voor zich uit te staren en reageert niet eens meer op fouten en tegengoals.
pi_91739507
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:45 schreef Ruud het volgende:

[..]

De instelling van sommige spelers is echt waardeloos. Dat kun je Been zeker aanrekenen, hij lijkt ze niet te kunnen motiveren.

[..]

Klopt, de selectie is veel te smal.
Ja, maar komt dat alleen door Been?
Denk niet dat er veel andere coaches zijn die naast bereid te zijn ook beter zijn dan Been om dit huidig feyenoord momenteel te leiden (komt uit een niet feyenoord supporter). Denk niet dat alles aan Been af te rekenen is.

Je kunt van spelers in de leeftijd 18 t/m 22 niet verwachten dat zij t schip voort trekken, en oudere spelers als de Cler (ondanks dat hij best aardig speelde voor zijn doen) pakken ze niet bij hun oren.

Geef je wel gelijk dat Been soms erg mat overkomt. Ja, we hebben genoeg kansen gecreëerd, daar ligt het niet aan. Joh, graafschap speelde met 10 man achter de middenlijn, gek eh. Desondanks heeft Been te weinig keuze in zijn spelersmateriaal, maar wie stelt het legioen dan voor? Willem van Hanegem?
Is het niet een idee om te kijken richting de top? (Gudde?)
pi_91739580
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:55 schreef Cornerman het volgende:

[..]

Ja, maar komt dat alleen door Been?
Denk niet dat er veel andere coaches zijn die naast bereid te zijn ook beter zijn dan Been om dit huidig feyenoord momenteel te leiden (komt uit een niet feyenoord supporter). Denk niet dat alles aan Been af te rekenen is.

Je kunt van spelers in de leeftijd 18 t/m 22 niet verwachten dat zij t schip voort trekken, en oudere spelers als de Cler (ondanks dat hij best aardig speelde voor zijn doen) pakken ze niet bij hun oren.

Geef je wel gelijk dat Been soms erg mat overkomt. Ja, we hebben genoeg kansen gecreëerd, daar ligt het niet aan. Joh, graafschap speelde met 10 man achter de middenlijn, gek eh. Desondanks heeft Been te weinig keuze in zijn spelersmateriaal, maar wie stelt het legioen dan voor? Willem van Hanegem?
Is het niet een idee om te kijken richting de top? (Gudde?)
Misschien had ie zich sterker moeten maken voor het laten blijven van 1 of 2 oudere spelers.
pi_91739647
Inter brengt bod uit op Castaignos
Uitgegeven: 23 januari 2011 09:41
Laatst gewijzigd: 23 januari 2011 09:41

ROTTERDAM - Internazionale heeft dit weekeinde een eerste bod uitgebracht op spits Luc Castaignos. Dat bevestigt algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord tegenover NUsport. "Wij gaan nu een tegenvoorstel doen."

ShotsInter heeft naar verluidt 3 miljoen euro over voor de achttienjarige Castaignos. Er gaan in Italië geruchten dat de Champions League-winnaar de Feyenoord-spits per direct wil overnemen.

Dat zou opmerkelijk zijn, omdat alle partijen het er eerder over eens werden dat het voor de ontwikkeling van Castaignos beter is als hij tot medio 2012 (op huurbasis) in de Kuip blijft.

Nog meer goed nieuws, Castaignos voor een fooitje weg want de talentenpool moet ook nog betaald worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')