quote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef john-x het volgende:
[..]
De verdediging Gio - Bahia - Vlaar - De Cler
Dat was vorig seizoen en dat was De Cler - Bahia - Vlaar - Fernandez. En het minste aantal tegengoals hadden ze niet, wel het minste aantal van de afgelopen seizoenen.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef john-x het volgende:
[..]
Misschien was het dieptepunt een stuk minder diep als hij gebleven was. De verdediging Gio - Bahia - Vlaar - De Cler had geloof ik 2 seizoenen geleden toen de minste tegendoelpunten van de eredivisie.
Me 2 vanaf Squote:Op zondag 23 januari 2011 02:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, wel een hele minuut genoten vanavond. Vanaf mijn plek op CC.
Deze selectie is niet super, en de wedstrijden tegen de subtop en top zal je grotendeels verliezen (Grunn, PSV, 020, Twente) maar van de Graafschap thuis met 0-1 verliezen? Dan heb je toch wel een grens bereikt. Als het midden in een druk schema is met veel Europees en Beker dan begrijp ik het nog, maar dit is onvoorstelbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:37 schreef Jorwol het volgende:
Is natuurlijk een self fulfilling prophecy met deze selectie Tha_Duck..
Ja kom op manquote:Op zondag 23 januari 2011 10:38 schreef Ruud het volgende:
Mooi eerbetoon aan Coen![]()
Het is onbegrijpelijk dat Been totaal geen oog heeft voor wissels. Waarom Beukering er uit? Had gewoon samen met Luc kunnen spelen. Haal dan Bruins er uit ofzo. Ik vond sowieso dat Luc en Mokotjo hadden moeten spelen. De wissel Bahia - De Vrij pakte goed uit, hij speelde erg goed.
Ik vond de reactie van sommige supporters erg jammer. Wat moet zo'n Simon nou denken? 'Oh gezellig hier, laat ik aan het eind van het seizoen maar een contract tekenen'. Om over Fer, Wijnaldum en Vlaar nog maar te zwijgen. Sowieso gaat niemand beter spelen als je door je eigen supporters uitgejouwd wordt. Ik begrijp dat je pissed off bent, dat ben ik zelf ook zeker. En ik weet dat de emotie hoog kan oplopen. Maar reageer dat niet af op de spelers, ook al hebben sommigen dat verdiend.
heeft die bewezen wat te kunnen met een jonge groep (1 titel 2 bekers al gehaald bij Feyenoord) en is bovendien een persoonlijkheid waar zelfs De Cler tegenop kijkt lijkt me.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Maar komop, willem van hanegem?
Heb hem echt totaal niet hoog zitten als trainer, is goed voor de sfeer in een praatprogramma maar verder....
De instelling van sommige spelers is echt waardeloos. Dat kun je Been zeker aanrekenen, hij lijkt ze niet te kunnen motiveren.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:43 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Ja kom op man
Was echt een slechte wedstrijd. Wat ook frapant was na de 1-0 van de graafschap liep iedereen ook opeens 1,5 keer sneller. Dat kan rond de 70e minuut niet? Als het dan nog 0-0 staat tegen de graafschap, kom op man
Klopt, de selectie is veel te smal.quote:Veel talenten die elke wedstrijd eigenlijk +/- half uur moeten spelen, die staan elke wedstrijd standaard in de basis en ontwikkelen zich te weinig daardoor (bv; wijnaldum). Wel jammer.
Ze durven nu al geen bal in te spelen, laat staan de volgende thuiswedstrijdquote:Op zondag 23 januari 2011 10:40 schreef Gert het volgende:
Er had van mij nog veel keiharder uitgefloten mogen worden.
De grens is totaal bereikt.
Als er keihard geknokt wordt, is ook een thuisnederlaag nog wel een keer aanvaardbaar. Er hoeft ook maar iéts van vuur op het veld getoond te worden en het publiek gaat massaal achter de ploeg staan. Zo veeleisend is het publiek helemaal niet. Maar er lopen er een stel op het veld rond die er niet wakker van liggen als Feyenoord degradeert. Dan gaan ze wel gewoon bij een andere club spelen. Wat een shit mentaliteitquote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ze durven nu al geen bal in te spelen, laat staan de volgende thuiswedstrijd
Ze hebben ook gewoon niet door hoe erg dit is. Snel naar de kleedkamer rennen met de gedachte: "dat kutpubliek fluit ons onterecht uit".quote:Op zondag 23 januari 2011 10:40 schreef Gert het volgende:
Er had van mij nog veel keiharder uitgefloten mogen worden.
De grens is totaal bereikt.
Na de 0--1 zie je ineens wél dat spelers heel fanatiek op de bal jagen en alles geven. Waarom kan dat GODVERDOMME niet de hele wedstrijd.
Maar bied Bruins maar lekker contractverlenging aan joh.
Ja, maar komt dat alleen door Been?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:45 schreef Ruud het volgende:
[..]
De instelling van sommige spelers is echt waardeloos. Dat kun je Been zeker aanrekenen, hij lijkt ze niet te kunnen motiveren.
[..]
Klopt, de selectie is veel te smal.
Misschien had ie zich sterker moeten maken voor het laten blijven van 1 of 2 oudere spelers.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:55 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Ja, maar komt dat alleen door Been?
Denk niet dat er veel andere coaches zijn die naast bereid te zijn ook beter zijn dan Been om dit huidig feyenoord momenteel te leiden (komt uit een niet feyenoord supporter). Denk niet dat alles aan Been af te rekenen is.
Je kunt van spelers in de leeftijd 18 t/m 22 niet verwachten dat zij t schip voort trekken, en oudere spelers als de Cler (ondanks dat hij best aardig speelde voor zijn doen) pakken ze niet bij hun oren.
Geef je wel gelijk dat Been soms erg mat overkomt. Ja, we hebben genoeg kansen gecreëerd, daar ligt het niet aan. Joh, graafschap speelde met 10 man achter de middenlijn, gek eh. Desondanks heeft Been te weinig keuze in zijn spelersmateriaal, maar wie stelt het legioen dan voor? Willem van Hanegem?
Is het niet een idee om te kijken richting de top? (Gudde?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |