In dat geval denk ik dat je aan van hanegem wel een goeie hebt. Misschien niet het trainen zelf maar hij heeft wel zo'n mentaliteit van i dont give a fuck. En die kan hij overdragen op jullie spelersquote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Lastpost het volgende:
Been moet er eerst eens voor zien te zorgen dat die jongens weer met plezier gaan voetballen, haal die druk eraf, laat ze fouten maken, geef ze zelfvertrouwen en help ze in hun ontwikkeling als profvoetballer.
Ik vrees dat Mario niet in staat is om dat te realiseren, maar ik blijf hoop houden.
En ze in godsnaam eens de poppetjes op de juiste plek, zorg ervoor dat we niet teveel van hetzelfde op het veld zien, krijg ze scherp en agressief het veld op en val je spelers niet publiekelijk af, die heb je te hard nodig.
Nu al bij De Cler, Hofland, Wijnaldum, Castaignos, Bahia, Cisse en Biseswar en dan vergeet ik er vast nog een aantal.
Ergelijk om wekelijks te zien, maar het is niet anders.
En Gudde die zegt dat Been sowieso blijft is niet bepaald betrouwbaar als bron, die gaf op 8 december ook aan dat Verbeek niet enkel deze kerst haalde maar ook die van het jaar erna en op 14 januari was ie ontslagen.
Zeker, maar ik vind dat we gezien de omstandigheden sowieso eens die ego's opzij moeten zetten (Mario!) en oud-spelers moeten betrekken bij dit hele proces.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat je aan van hanegem wel een goeie hebt. Misschien niet het trainen zelf maar hij heeft wel zo'n mentaliteit van i dont give a fuck. En die kan hij overdragen op jullie spelers
Typisch dat afscheid nemen op dit moment jullie hoogtepunt is...quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef Happel het volgende:
Denk je dat het niet slechter kan. Niet te geloven dit. Enige goeie aan vandaag was het afscheid van Moulijn.
Alles wat Feyenoord is gaat dood de afgelopen tijd. De legendes, de supporters, de club zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef Happel het volgende:
Denk je dat het niet slechter kan. Niet te geloven dit. Enige goeie aan vandaag was het afscheid van Moulijn.
Denk het niet eigenlijk. Die staat veels te ver van de jongere gasten af. Waar zij snoeiharde house of rap in de kleedkamer op wil hebben en zitten te twitteren op hun iPhone, zal hij een potje willen kaarten en vragen: "diesjees? dat zijn toch mensen die bij radio platen draaien?" en "Wat nou Twitturun? gosert, twittur liever die bal het doel in".quote:Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat je aan van hanegem wel een goeie hebt. Misschien niet het trainen zelf maar hij heeft wel zo'n mentaliteit van i dont give a fuck. En die kan hij overdragen op jullie spelers
Klopt, maar Feyenoord raakt wel in coma en dat is bijna even erg.quote:
quote:Cissé waarschijnlijk rest van het seizoen uitgeschakeld
22 januari 2011
Feyenoord-aanvaller Sekou Cissé is zeer waarschijnlijk de rest van het seizoen uitgeschakeld. Jon Dahl Tomasson keert dit seizoen waarschijnlijk nog wel terug in de wedstrijdselectie. Dat zegt de clubarts van Feyenoord Casper van Eijk tegen RTV Rijnmond.
''Cissé heeft last van een klein botje onder zijn voet dat ontkalkt is en waar een klein breukje in is opgetreden. Dit moet heel langzaam genezen.'' aldus Van Eijk. ''Hoe lang het gaat duren is moeilijk te zeggen maar we hebben alle hoop dat hij begin van volgend seizoen weer fit is.''
De Ivoriaan was na het trainingskamp van Feyenoord in Oman naar een Franse arts geweest. Deze raadde Cissé aan zich af te laten keuren voor profvoetbal. De medische staf van Feyenoord was het met deze diagnose niet eens en stuurde de aanvaller naar de Spaanse arts die ook verdediger Fernandez behandeld heeft. Deze stelde dezelfde diagnose als de medische staf van Feyenoord. Beiden denken dat de voetballer weer op zijn oude niveau kan terugkeren.
Contract proberen te ontbinden zou ik zeggen... Misschien niet zo netjes, maar dat is ook geen enkele speler richting Feyenoord dus care.quote:
Die ligt nog tot 2014 vast dus dat is onzin.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef john-x het volgende:
[..]
Contract proberen te ontbinden zou ik zeggen... Misschien niet zo netjes, maar dat is ook geen enkele speler richting Feyenoord dus care.
Ja, en in 2013 is ie een keer terug na 2 jaar revalideren, speelt ie een goed seizoen en loopt hij gratis de deur uit omdat ie weigert bij te tekenen. Maar zo ver komt het niet eens, dit is gewoon over met die jongen lijkt me. Als het probleem op te lossen was, hadden ze dat al wel gedaan in de afgelopen 2 jaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die ligt nog tot 2014 vast dus dat is onzin.
Ik ga er vanuit dat de dokter van Barca er meer verstand van heeft dan jij.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef john-x het volgende:
[..]
Ja, en in 2013 is ie een keer terug na 2 jaar revalideren, speelt ie een goed seizoen en loopt hij gratis de deur uit omdat ie weigert bij te tekenen. Maar zo ver komt het niet eens, dit is gewoon over met die jongen lijkt me. Als het probleem op te lossen was, hadden ze dat al wel gedaan in de afgelopen 2 jaar.
het goeie aan vandaag was het afscheid van moulijn klinkt zo dubbelzinnig. Maar was wel mooi gedaan met zijn oud teamgenoten en die posters.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef Happel het volgende:
Waarom wordt hij door die dokters al anderhalf jaar fit verklaard dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de dokter van Barca er meer verstand van heeft dan jij.
Stoppen op hoogtepunt, niet op een dieptepunt. Ik snap het wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:03 schreef john-x het volgende:
Stom van Van Bronckhorst dat hij gestopt is terwijl hij wist dat Makaay, Landzaat en Hofland ook weg zouden vallen. Die had nog makkelijk een jaar meegekunt.
Misschien was het dieptepunt een stuk minder diep als hij gebleven was. De verdediging Gio - Bahia - Vlaar - De Cler had geloof ik 2 seizoenen geleden toen de minste tegendoelpunten van de eredivisie.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stoppen op hoogtepunt, niet op een dieptepunt. Ik snap het wel.
Volgens mij ken je het volledige verhaal niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef john-x het volgende:
[..]
Waarom wordt hij door die dokters al anderhalf jaar fit verklaard dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |