abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2011 @ 00:12:42 #126
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_91732442
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Lastpost het volgende:
Been moet er eerst eens voor zien te zorgen dat die jongens weer met plezier gaan voetballen, haal die druk eraf, laat ze fouten maken, geef ze zelfvertrouwen en help ze in hun ontwikkeling als profvoetballer.
Ik vrees dat Mario niet in staat is om dat te realiseren, maar ik blijf hoop houden.

En ze in godsnaam eens de poppetjes op de juiste plek, zorg ervoor dat we niet teveel van hetzelfde op het veld zien, krijg ze scherp en agressief het veld op en val je spelers niet publiekelijk af, die heb je te hard nodig.
Nu al bij De Cler, Hofland, Wijnaldum, Castaignos, Bahia, Cisse en Biseswar en dan vergeet ik er vast nog een aantal.
Ergelijk om wekelijks te zien, maar het is niet anders.

En Gudde die zegt dat Been sowieso blijft is niet bepaald betrouwbaar als bron, die gaf op 8 december ook aan dat Verbeek niet enkel deze kerst haalde maar ook die van het jaar erna en op 14 januari was ie ontslagen. :+
In dat geval denk ik dat je aan van hanegem wel een goeie hebt. Misschien niet het trainen zelf maar hij heeft wel zo'n mentaliteit van i dont give a fuck. En die kan hij overdragen op jullie spelers :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 23 januari 2011 @ 00:19:50 #127
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91732730
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

In dat geval denk ik dat je aan van hanegem wel een goeie hebt. Misschien niet het trainen zelf maar hij heeft wel zo'n mentaliteit van i dont give a fuck. En die kan hij overdragen op jullie spelers :P
Zeker, maar ik vind dat we gezien de omstandigheden sowieso eens die ego's opzij moeten zetten (Mario!) en oud-spelers moeten betrekken bij dit hele proces.
Van Wim Jansen tot aan Van Hooijdonk en van Rinus Israël tot aan John de Wolf, nodig ze allemaal maar gewoon uit en ga met die jonkies aan de gang, leer ze dingen, vertel je verhaal, deel je kennis en maakze completere voetballers.

En dan niet dat slap gelul van 'hij heeft nog niet gebeld', bel zelf, als je hulp nodig hebt en het je wordt aangeboden moet je dat aangrijpen en zelf bellen en niet via de media nog even een steek terug geven.
Begrijp prima dat Willem niet zelf dagelijks bedelend aanbelt en opbelt met de vraag wanneer ie eens van hulp kan zijn.
Dit krijgt Mario alleen niet meer op de rails, haal Leo eens uit z'n relaxte stoel en laat hem eens wat meer op het veld doen zonder gezucht en gesteun.
pi_91733029
:@ Pff
★★★
pi_91733190
Voor het eerst dat mijn zusje haar tranen niet kon bedwingen op de tribune. Ik ben het spuug maar dan ook spuugzat. Mario Been moet gewoon weg, simpel. Krijgt ze niet aan het voetballen, straalt zelf ook niks meer uit, wisselt als een mongool, heeft het tactisch niet voor elkaar, het is gewoon een lolsmurf.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 23 januari 2011 @ 00:31:29 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91733200
Denk je dat het niet slechter kan. Niet te geloven dit. Enige goeie aan vandaag was het afscheid van Moulijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 23 januari 2011 @ 00:34:11 #131
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_91733321
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef Happel het volgende:
Denk je dat het niet slechter kan. Niet te geloven dit. Enige goeie aan vandaag was het afscheid van Moulijn.
Typisch dat afscheid nemen op dit moment jullie hoogtepunt is...
Jeffster! _O_
  zondag 23 januari 2011 @ 00:41:35 #132
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91733616
Het is de schuld van de commentator.

Maar serieus, ook als ajacied vindt ik dit gewoon ontzettend triest.
Ja ja
pi_91733688
quote:
Alles wat Feyenoord is gaat dood de afgelopen tijd. De legendes, de supporters, de club zelf.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 23 januari 2011 @ 00:45:22 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91733774
Feijenoord gaat nooit dood!

Elite
Tegen TTIP
pi_91733847
Ik begin echt medelijden te krijgen met Feyenoord. Doe het svp beter, dit is gewoon niet leuk meer ook niet als je fan van een andere club bent zoals ik.
pi_91733886
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Denk het niet eigenlijk. Die staat veels te ver van de jongere gasten af. Waar zij snoeiharde house of rap in de kleedkamer op wil hebben en zitten te twitteren op hun iPhone, zal hij een potje willen kaarten en vragen: "diesjees? dat zijn toch mensen die bij radio platen draaien?" en "Wat nou Twitturun? gosert, twittur liever die bal het doel in".

Die wordt (terecht) niet serieus genomen door die jongens.
pi_91734012
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef Happel het volgende:
Feijenoord gaat nooit dood!

Klopt, maar Feyenoord raakt wel in coma en dat is bijna even erg.
  zondag 23 januari 2011 @ 00:53:12 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91734128
quote:
Cissé waarschijnlijk rest van het seizoen uitgeschakeld

22 januari 2011

Feyenoord-aanvaller Sekou Cissé is zeer waarschijnlijk de rest van het seizoen uitgeschakeld. Jon Dahl Tomasson keert dit seizoen waarschijnlijk nog wel terug in de wedstrijdselectie. Dat zegt de clubarts van Feyenoord Casper van Eijk tegen RTV Rijnmond.

''Cissé heeft last van een klein botje onder zijn voet dat ontkalkt is en waar een klein breukje in is opgetreden. Dit moet heel langzaam genezen.'' aldus Van Eijk. ''Hoe lang het gaat duren is moeilijk te zeggen maar we hebben alle hoop dat hij begin van volgend seizoen weer fit is.''

De Ivoriaan was na het trainingskamp van Feyenoord in Oman naar een Franse arts geweest. Deze raadde Cissé aan zich af te laten keuren voor profvoetbal. De medische staf van Feyenoord was het met deze diagnose niet eens en stuurde de aanvaller naar de Spaanse arts die ook verdediger Fernandez behandeld heeft. Deze stelde dezelfde diagnose als de medische staf van Feyenoord. Beiden denken dat de voetballer weer op zijn oude niveau kan terugkeren.
Elite
Tegen TTIP
pi_91734236
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Contract proberen te ontbinden zou ik zeggen... Misschien niet zo netjes, maar dat is ook geen enkele speler richting Feyenoord dus care.
pi_91734712
quote:
Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef john-x het volgende:

[..]

Contract proberen te ontbinden zou ik zeggen... Misschien niet zo netjes, maar dat is ook geen enkele speler richting Feyenoord dus care.
Die ligt nog tot 2014 vast dus dat is onzin.
pi_91734853
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die ligt nog tot 2014 vast dus dat is onzin.
Ja, en in 2013 is ie een keer terug na 2 jaar revalideren, speelt ie een goed seizoen en loopt hij gratis de deur uit omdat ie weigert bij te tekenen. Maar zo ver komt het niet eens, dit is gewoon over met die jongen lijkt me. Als het probleem op te lossen was, hadden ze dat al wel gedaan in de afgelopen 2 jaar.
pi_91735029
quote:
Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef john-x het volgende:

[..]

Ja, en in 2013 is ie een keer terug na 2 jaar revalideren, speelt ie een goed seizoen en loopt hij gratis de deur uit omdat ie weigert bij te tekenen. Maar zo ver komt het niet eens, dit is gewoon over met die jongen lijkt me. Als het probleem op te lossen was, hadden ze dat al wel gedaan in de afgelopen 2 jaar.
Ik ga er vanuit dat de dokter van Barca er meer verstand van heeft dan jij.
  zondag 23 januari 2011 @ 01:29:27 #143
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_91735180
quote:
het goeie aan vandaag was het afscheid van moulijn klinkt zo dubbelzinnig. Maar was wel mooi gedaan met zijn oud teamgenoten en die posters.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91735747
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 01:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat de dokter van Barca er meer verstand van heeft dan jij.
Waarom wordt hij door die dokters al anderhalf jaar fit verklaard dan?
  zondag 23 januari 2011 @ 01:55:13 #145
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91735846
Volgende wedstrijd gewoon keihard de basis omgooien. De aanval wordt gewoon nooit fatsoenlijk bereikt, omdat ze in het middenveld allemaal te angstig zijn, geen bal goed passen, geen mannetjes najagen, geen ruimtes naar voren vinden, te lang blijven lopen etc. De verdediging is lang niet wat het was, maar is niet ons zwakste punt. Aanval is gewoon matig, maar als ze voldoende goede ballen krijgen valt hij er wel eens in. WMB het hele middenveld omgooien en Bruins en Wijnaldum eens op de bank laten beginnen. Dan Bahia maar weer terug, de vrij op rechtsback, en Swerts naar het middenveld. Middenveld aanvullen met Mokotjo. Simon achter de Beuk en Castaignos. Afhankelijk van je aanvallende/controlerende intenties El Ahmadi of Van Haaren er nog bij.

Misschien niet de meest ideale opstelling, maar die luie/egoistische donders eens een schrikeffect bezorgen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 23 januari 2011 @ 01:58:53 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91735913
Toch is het slim gespeeld van De Graafschap. Feyenoord heeft veel moeite met scoren, en als de tegenstander op de verdediging speelt en de boel dicht probeert te houden, dan is de kans groot dat je de wedstrijd winnend afsluit. Het is al meerdere keren dit seizoen bewezen... Ik kan niet eens zeggen dat het onterecht is dus, wat de meeste verslaggevers wel vonden. Het is een tactiek die werkt tegen Feyenoord :{ .
2000 light years from home
pi_91736033
Stom van Van Bronckhorst dat hij gestopt is terwijl hij wist dat Makaay, Landzaat en Hofland ook weg zouden vallen. Die had nog makkelijk een jaar meegekunt.
  zondag 23 januari 2011 @ 02:04:04 #148
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91736042
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 02:03 schreef john-x het volgende:
Stom van Van Bronckhorst dat hij gestopt is terwijl hij wist dat Makaay, Landzaat en Hofland ook weg zouden vallen. Die had nog makkelijk een jaar meegekunt.
Stoppen op hoogtepunt, niet op een dieptepunt. Ik snap het wel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_91736080
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Stoppen op hoogtepunt, niet op een dieptepunt. Ik snap het wel.
Misschien was het dieptepunt een stuk minder diep als hij gebleven was. De verdediging Gio - Bahia - Vlaar - De Cler had geloof ik 2 seizoenen geleden toen de minste tegendoelpunten van de eredivisie.
pi_91736230
quote:
Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef john-x het volgende:

[..]

Waarom wordt hij door die dokters al anderhalf jaar fit verklaard dan?
Volgens mij ken je het volledige verhaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')