quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb ook geen idee waarom ze het geloven, kan normaliter slecht liegen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Neem aan dat je doelt op het showen van de Engelse vlag? Hoezo is dat belachelijk? Hij is gewoon enorm trots als Engelsman! Nee, Nederlanders doen dat gewoon niet snel (waar zou je als NLer nou trots op moeten wezen he). Hij is gewoon zo trots op zijn zoon/zonen, en uit dat met het laten zien van waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Niks mis mee!
Daar kan papa ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je als papa de aandacht moet opeisen, dat is gewoon sneu![]()
Laat je kinderen trots zijn, maar nee papa aandachtshoer moet ook z'n aandacht, die hij al maanden heeft gehad
Werd ook over gezeken toen Surinaamse spelers de vlag ten voorschijn haalden na het winnen van een jeugdtoernooitje. On nodig en overbodig gezeik als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Neem aan dat je doelt op het showen van de Engelse vlag? Hoezo is dat belachelijk? Hij is gewoon enorm trots als Engelsman! Nee, Nederlanders doen dat gewoon niet snel (waar zou je als NLer nou trots op moeten wezen he). Hij is gewoon zo trots op zijn zoon/zonen, en uit dat met het laten zien van waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Niks mis mee!
papa is alleen maar trotsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan papa ook niets aan doen.
Het zijn de omroepen die papa steeds voor de camera halen
Papa dringt zich wel enorm aan anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
En terecht. Liever zo dan anders.quote:
In het publiek ja, op het podium niet, of werd hij erop getrokken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Djeez zal wel slapen. Want die is aangewezen om onzinnige berichten te plaatsen, wat anderen toch niet interressant vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
Ik had wel een bericht op de FP verwacht eigenlijk
Dat heet enthousiast. Hij is gewoon een stoere vader.quote:
ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En terecht. Liever zo dan anders.
En RTL/SBS maken er gretig gebruik vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Papa dringt zich wel enorm aan anders.
quote:
Idd. waarom steeds die pa in beeld als ze weten dat half nederland zich daaraan ergert.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik was niet aan het kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het publiek ja, op het podium niet, of werd hij erop getrokken?
Ik niet meer dan aan de rest van de familiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja vind ik ook.
stoor me er niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |