Dus heb je het nou over de snack of over de berenklauw?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Oké, dan noem ik het ook wel berenklauw. Gr.
Berenklauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dus heb je het nou over de snack of over de berenklauw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef dralion13 het volgende:
[/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Ik las hem ook. Je maakt je eigen topic kapot, waaromDrawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Zoiets vermoedde ik alquote:
[/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler]quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef dralion13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler]quote:
[/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler]quote:
| 1 2 3 | [quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/17s.gif[/img][b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1595853/1/101#91730378]zaterdag 22 januari 2011 23:30[/url] schreef dralion13 het volgende:[/b] [spoiler][quote][spoiler][quote][spoiler][quote][spoiler][quote][spoiler][quote][spoiler][quote][spoiler]hoi klinkie O+ [/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler] [/quote] |
weet het heul wel zeker !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef dralion13 het volgende:
misschien beter nieuwe openen, hier zit teveel bagger in ben ik bang
Aan het begin van het topic ja, toen ik er nog niet was om toezicht te houden.quote:
Nee deze reacties helpen. Nu wordt het bagger jaquote:
Ik was een beetje fel, dat realiseer ik me.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig maar, met jou weet je het nooit namelijk. Ik word bang van je als je zo gaat praten heyy![]()
Bedankt, dat doet me deugd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik was een beetje fel, dat realiseer ik me.
Ik beloof dat ik mijn frustraties niet meer zal botvieren op jou!
Bedankt man. Ik was nooit écht boos.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:42 schreef dralion13 het volgende:
sorry dat ik dit topic dat ik voor jou heb gemaakt heb laten verbaggeren![]()
[ afbeelding ]
baby berenklauw om het goed te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |