Daarom. Hond. Al noemen ze die van mij een paard vanwege zijn formaat...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik helaas wel en dan nog een andere kater erbij....
Maaruh jij moet geen haarballen ophoesten van de poes bij jou thuis op zondag ochtend?![]()
![]()
Lekker toch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klootzzzzzzzz zal morgen wel aankomen met waar is topics 467 gebleven.
Mij haal je toch niet meer in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben nu even vrij. Ik moet mijn verloren aantallen van de afgelopen weken wat goed maken.
Och. Voor eeuwig in de FOK!statistieken is wel erg fijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Gijs_ het volgende:
In hoeverre je het iets gemist kunt noemen natuurlijk
Zeker voor de statistieken freaks natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och. Voor eeuwig in de FOK!statistieken is wel erg fijn natuurlijk.
Ook dan kan je haarballen ophoesten op zondag ochtend. Zeker als ie paard formaat heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom. Hond. Al noemen ze die van mij een paard vanwege zijn formaat...
quote:
Wat, waar gaaaaat dit over?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dan kan je haarballen ophoesten op zondag ochtend. Zeker als ie paard formaat heeft.![]()
Ik vond "In before da lock" zo ongepast..quote:
De koelkast is dichtbij...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker snel, dat weer wel... Maar toch kostbare tijd verloren...
Die van mij slaapt niet op mijn bed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dan kan je haarballen ophoesten op zondag ochtend. Zeker als ie paard formaat heeft.![]()
wat the...?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zou wel stoer zijn geweest als je de LaPo had gehad daarmee...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik vond "In before da lock" zo ongepast..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |