Op de helft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dacht t niet. Dat heb ik 1x met een wijfie gedaan en die kon dat niet waarderen.
.
.
Vrouwen...
Hopppaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t, daarom baal ik ook altijd zo van de zondagen.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Gijs_ het volgende:
De tweede helft kan zelfs nog sneller...
Ik denk dat het nu redelijk verdeeld is, al span jij alsnog de kroon denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
En dan wachten op de postresultaten, kijken wie de grootste spamhoer is...
En dan even de deken optillen als je wakker bent, dan val je vanzelf weer flauw...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t, daarom baal ik ook altijd zo van de zondagen.
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Gijs_ het volgende:
De tweede helft kan zelfs nog sneller...
Ik helaas wel en dan nog een andere kater erbij....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Aii, een harige kater... die heb ik zelfs zondag 's morgens niet...
Dat meen je ?quote:
Ik ben nu even vrij. Ik moet mijn verloren aantallen van de afgelopen weken wat goed maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu redelijk verdeeld is, al span jij alsnog de kroon denk ik
Zou wel baas zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Gijs_ het volgende:
Benieuwd of er nog iemand spamhoeren of iets dergelijks komt 'zeggen'...
Ik denk dat die geen kans hebben, en het straks vreemd vinden dat ze een topic gemist hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Gijs_ het volgende:
Benieuwd of er nog iemand spamhoeren of iets dergelijks komt 'zeggen'...
Dat hoop ik niet neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik helaas wel en dan nog een andere kater erbij....
Maaruh jij moet geen haarballen ophoesten van de poes bij jou thuis op zondag ochtend?![]()
![]()
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat die geen kans hebben, en het straks vreemd vinden dat ze een topic gemist hebben.
Klootzzzzzzzz zal morgen wel aankomen met waar is topics 467 gebleven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat die geen kans hebben, en het straks vreemd vinden dat ze een topic gemist hebben.
Mja tegen die tijd heb ik al weer een biertje op dus dan is de kater weg. Helaas kreeg ik er de laatste tijd van hattrick een extra kater bij. Gratis en voor niks.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
en dan moet je savonds nog ballen met Ht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |