quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik aardig bezig...
5 in dit topic. Overal een stuk of 15 schat ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel actieve leden hebben we eigenlijk?
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel actieve leden hebben we eigenlijk?
quote:
Mja.. denk dat we op de zondagen rond de 20 zitten die soms posten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
5 in dit topic. Overal een stuk of 15 schat ik...
Zondags gaat het de laatste tijd ook wel hard, beetje irc wat we hier dan doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
[..]
Mja.. denk dat we op de zondagen rond de 20 zitten die soms posten.
Had net op tijd al bier gehaaldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon niemand naar de WC, niemand roken, niemand wat drinken en niemand de deur uit.
Omdat mijn vrouw naar popstars moet kijken...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef IPeePie het volgende:
vertelt eens allen, waarom zit u op de zaterdagavond thuis?
Waarom zit jij thuis? Bij mij toeval, ik ga straks de hort op...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef IPeePie het volgende:
vertelt eens allen, waarom zit u op de zaterdagavond thuis?
Dat duurt toch niet zo lang? En met dit tempo is het topic in 20 minuten vol...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
Kut ik moet mn kat insuline en eten geven..... Geen goed tijdstip voor een poging dus....
Hoe laat wil je de deur uit gaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Waarom zit jij thuis? Bij mij toeval, ik ga straks de hort op...
Moet je hem dan eerst nog zoeken of wat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
Kut ik moet mn kat insuline en eten geven..... Geen goed tijdstip voor een poging dus....
Nou... het komende kwartiertje nog niet hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe laat wil je de deur uit gaan?
Alsof dat beest denkt. " Ohjaaa MMM geef maar "quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Moet je hem dan eerst nog zoeken of wat?
Maar hangt even van wat lui af die met de trein komen... de eerst volgende komt pas over een uur aan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe laat wil je de deur uit gaan?
Het temp kakt wat in, maar er maar 20 minuten van... Minimaal...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou... het komende kwartiertje nog niet hoor
Wat gaan jullie dan doen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar hangt even van wat lui af die met de trein komen... de eerst volgende komt pas over een uur aan...
Biquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het temp kakt wat in, maar er maar 20 minuten van... Minimaal...
Biertje drinkenquote:
Het is een gevoelig beest.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alsof dat beest denkt. " Ohjaaa MMM geef maar "
Whehe. We zit nu op 12 minuten en nog geen 100 posts. Dat moet toch beter kunnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Gijs_ het volgende:
M'n browser houdt het tempo iig al niet meer bij
Welke film?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
Ik ben naar de film geweest, ben net thuisgekomen. Denk ik van, laat ik eens kijken op fok, en dan krijg je dit xD
quote:
Ik ook, vandaar dat ik m'n aandacht er hier aardig bij kan houden...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
Bende gek... ik zit lekker Fey te kijken die aan het falen zijn
Ja, dan kun je niet zo goed hier posten, dan is je tijd die je besteed tenminste nog nuttig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
Bende gek... ik zit lekker Fey te kijken die aan het falen zijn
Ja oke, kwaliteits bier had ik even niet binnen hand bereik. Ik moest namelijk snel bij dit topic zijn....quote:
En net zeg je nog dat bier op zich om te kotsen is ?quote:
Pff. Dat ligt hier standaard in de koelkast. Maar ik moet nog altijd dat bier met 42% op de kop zien te tikken...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke, kwaliteits bier had ik even niet binnen hand bereik. Ik moest namelijk snel bij dit topic zijn....
Welk bier is dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pff. Dat ligt hier standaard in de koelkast. Maar ik moet nog altijd dat bier met 42% op de kop zien te tikken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |