Ik zit ook bij Jort.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit al bij Jort (ook een leuke vent, al ziet hij er totaal niet uit).
ik heb ff geen inspiratie vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een mooie TT richting de presentatiemeisjes verwacht van je Symp
- Hou je bek deeltje #20 zoietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ff geen inspiratie vandaag
het gaat bijna automatisch en we willen echt niet van ieder topic een vervolgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
Kan Fok! niet iets maken zodat je automatisch naar het volgende topic in de serie gaat als een oude vol zit?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat bijna automatisch en we willen echt niet van ieder topic een vervolg
Dan sluiten we POP dit jaar waardig afquote:
dank je wel voor deze boodschapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil even reageren voor al die mongooltjes die na elke zangbeurt weer gaan bellen.
ik vind het een grappig programma, maar die sukkels die gaan bellen zijn echt treurig!
we zetten het in de notulen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil even reageren voor al die mongooltjes die na elke zangbeurt weer gaan bellen.
ik vind het een grappig programma, maar die sukkels die gaan bellen zijn echt treurig!
Dankje Beaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
ow en aan GS hebben we helemaal geen behoefte hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
:`D
al die reaguurders .. zeg eens hoevaak je al gebeld hebt?
Ik fax 'm altijd door!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb niet gereaguuuuurd, want ik gun ze het allebeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
Verdomme CEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |