Ja godsamme, het is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik herken je iedere keer niet door je UI
doe je oude UI dan weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja godsamme, het is ook nooit goed.
Iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja godsamme, het is ook nooit goed.
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
Haarklip, weet jij nog dat wij toen ik net nieuw was heel veel deden FoBo'en?
Sukkelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Haarklip het volgende:
Oh wat ben ik toch voor 'n boerenlul, ik verwijder die oude UI.
[..]
Ja.
Maar toen zeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Haarklip het volgende:
Oh wat ben ik toch voor 'n boerenlul, ik verwijder die oude UI.
[..]
Ja.
Als je naar het vorige topic gaat moet ie als het goed is staan naast Dit topic is gesloten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar toen zeiChinless
dat jij slecht volk was.
En ik ben de nieuw deel knop echt kwijt hoor!
zit geloof ik alleen in het overzichtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar toen zeiChinless
dat jij slecht volk was.
Komt ook alleen maar omdat ik het vreemd vond dat 'ie met BunnyCookii wilde afspreken, terwijl die 30 is ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar toen zeiChinless
dat jij slecht volk was.
Was jij niet diegene die naar IJsland wilde ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat ik het vreemd vond dat 'ie met BunnyCookii wilde afspreken, terwijl die 30 is ofzo?
24 toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat ik het vreemd vond dat 'ie met BunnyCookii wilde afspreken, terwijl die 30 is ofzo?
CCquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die naar IJsland wilde ofzo?
Oh kan wel, hij is in elk geval een stuk ouder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
24 toch?
Hij zoekt gewoon jonge meisjes... Ik had hem binnen twee dagen geblokkeerd in ieder geval. Nu jankt ie nog wel eens dat ik hem wel mag deblokkeren... Maar ik heb hem al verwijderd geloof ik.Zit toch nooit op msn trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |