Heeft ze dat nummer zelf gekozen dan? De vorige liveshows kregen ze nummers toegewezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh dat van Rolling in the Deep is idd beter dan wat ze net deed, die Simone.
Maar dat wat oh-oh heeft heb ik ook wel een beetje, ik ga dat altijd met Adele vergelijken
Snap alleen echt niet dat ze dan Britney kiest voor de finale.
Oh dan weet ik het niet, ik heb het niet gevolgdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze dat nummer zelf gekozen dan? De vorige liveshows kregen ze nummers toegewezen.
Ah ja, das lekker ongestoord heerlijk luisteren!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de CD binnen, maar nog niet geluisterd
Ga ik morgen in de auto doen op weg naar mijn ouders
Ga je weer naar mn windmolen zwaaien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de CD binnen, maar nog niet geluisterd
Ga ik morgen in de auto doen op weg naar mijn ouders
Jaquote:
Ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je weer naar mn windmolen zwaaien?
Ze heeft vorig jaar ook mee gedaan he en toen vonden ze haar te jong. Nu vonden ze haar blijkbaar wel rijp en ach, ik heb gewoon een zwak voor jonge mensen met een redelijk mooie stemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat grietje is gewoon veel te jong en onnozel
Ik moet bij die man altijd aan Ben denken, met die pet en die brilquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze heeft vorig jaar ook mee gedaan he en toen vonden ze haar te jong. Nu vonden ze haar blijkbaar wel rijp en ach, ik heb gewoon een zwak voor jonge mensen met een redelijk mooie stem
En die reclame over perfect mousse. De man die het praatje houdt heeft geen eens haar
Yups , me 2quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet bij die man altijd aan Ben denken, met die pet en die bril
Ja ze kan zo als kindje in de Sound of Musicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Toch is het geen popster, maar het wordt vast een musicalster, dat meiske
Ja nee het was ook niet echt mijn nr, maar het was wel gewoon écht heel goed gezongen.quote:
Ja nou preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ze kan zo als kindje in de Sound of Music
Nee vind ik ook niet. En daar gaat het toch om. Maar dat zullen ze wel weer vergetenquote:
Indaha zei dat de winnaar van the voice vanavond bij amstel live ging optreden dus nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Is Ben dr eigenlijk? Ik heb m nog niet gezien
Klopt, las het persbericht vanmiddag idd dat hij daar moest/ging optreden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Indaha zei dat de winnaar van the voice vanavond bij amstel live ging optreden dus nee.
Hijs dr niet echt heel fanatiek achteraan gegaan geloof ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Zeg, is dat pakketje voor JJH nou nooit meer boven water gekomen?
Ik snap er geen reet van dat JJH zich ook zo makkelijk laat afschepen door die TNT. Zij hebben toch een fout gemaakt door geen briefje in de bus te doen waar het ligt? Laten ze het dan gewoon ff navragen bij die betreffende postbode. Ik heb er echt een beetje de pest over in
Maar misschien moet ik me er maar niet over opwindenIk vind het gewoon zwaar kut voor Zwab.
Datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Hijs dr niet echt heel fanatiek achteraan gegaan geloof ik.
Hij had toestanden thuis, is 1 keer terug geweest en daarna bij mijn weten niet meer?
Tis wel heel jammer ja, dat het zo gaat.
Ja, ik vind het ook heel jammer, ook dat hij zich hier niet meer heeft laten zien. Zit hij verder wel nog op Fok na de privé trubbels?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat
Hij hoeft van mij niet een SC-er te zijn en blijven, maar het zou sjiek zijn een beetje moeite te doen voor iets waar iemand zoveel moeite voor heeft gedaan. Ik vind het zielig voor Zwab...
Kusje voor Zwab
Nou, dat iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Zeg, is dat pakketje voor JJH nou nooit meer boven water gekomen?
Ik snap er geen reet van dat JJH zich ook zo makkelijk laat afschepen door die TNT. Zij hebben toch een fout gemaakt door geen briefje in de bus te doen waar het ligt? Laten ze het dan gewoon ff navragen bij die betreffende postbode. Ik heb er echt een beetje de pest over in
Maar misschien moet ik me er maar niet over opwindenIk vind het gewoon zwaar kut voor Zwab.
Exact dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat
Hij hoeft van mij niet een SC-er te zijn en blijven, maar het zou sjiek zijn een beetje moeite te doen voor iets waar iemand zoveel moeite voor heeft gedaan. Ik vind het zielig voor Zwab...
Kusje voor Zwab
Hij was niet gepushed om mee te doen, hij wilde het toch echt zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Naja, hij kwam hier al amper maar toch wilde hij mee doen.
Mss is het ook handig als er niet zo gepushed wordt![]()
Ja, hij zit in TALquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel jammer, ook dat hij zich hier niet meer heeft laten zien. Zit hij verder wel nog op Fok na de privé trubbels?
En zo zie je maar weer, een lange verloving is goed, zo leer je iemand écht kennen.
Nee idd, we hebben sommige mensen wel aangespoord, maar hij wilde juist zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was niet gepushed om mee te doen, hij wilde het toch echt zelf
Gepushed? Niet door mij, ik vond het al een beetje apart dat sommige mensen zich opeens spontaan meldden die al een hele tijd niet in de SC hadden gepost. Beetje vreemd dat je dan wel aan SeSa mee wil doen, sommigen meer recente posters kenden ze helemaal niet, lastig om er dan een kadootje voor te kopen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Naja, hij kwam hier al amper maar toch wilde hij mee doen.
Mss is het ook handig als er niet zo gepushed wordt![]()
Maar netjes is anders![]()
Sjon is zo een lompe lul.
Hij wilde net op de bank springen, springt ie heel lomp tegen de salontafel.
KRIJSEN![]()
Hij kreeg van mij nog een mep na ook, met zn achterlijke herrie
Oh nou zo goed heb ik het allemaal niet gevolgd, maar er werd wel es af en toe flink gepushed om mensen over te halenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was niet gepushed om mee te doen, hij wilde het toch echt zelf
Dat was meer omdat er op een gegeven moment gewoon een sluitingsdatum was, dan moet je wel weten of iemand nou wel of niet meedoet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou zo goed heb ik het allemaal niet gevolgd, maar er werd wel es af en toe flink gepushed om mensen over te halen
En heeft ook zijn kadootje netjes opgestuurd toch? Al was het wel wat laat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was meer omdat er op een gegeven moment gewoon een sluitingsdatum was, dan moet je wel weten of iemand nou wel of niet meedoet.
Ik wilde niet meedoen en ik ben ook niet gepushed hoor
Maar een beetje duidelijkheid is wel handig als je iets gaat organiseren.
JJH wilde het echt zelf, echt
Nou ik wilde er net iets over zeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat clipje met Henk Jan en die caravan en die hond is echt zoooooooo niet grappig
Ik vind het de smerigste grap ooit denk ik, van een candid camera achtig iets.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik bekeek die mensen echt niet meer zeg, das gewoon echt echt vet niet grappig, ik zou zoooooo over de zeik zijn als ik dacht dat dr echt een hond in zat die aan het verzuipen was, en dat was hij ook
Ik ben dr serieus waar een beetje niet goed van zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het de smerigste grap ooit denk ik, van een candid camera achtig iets.
Ik ben geen fan van HJ, maar ik had echt ontzettende medelijden met hem.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr serieus waar een beetje niet goed van zeg.
Wat een hoerekutklotestrontgrap
Zo'n candid camera programma. Er was een auto met caravan aan het inparkeren oid (het begin miste ik), die caravan raakt te water, ze laten hondengeblaf horen en die vrouw krijst dat haar hond in die caravan zit. Die caravan gaat langzaam zinken, Henk-Jan Smits gaat het water in, probeert het raam van die caravan in te slaan, lukt niet. Gaan ze op hem in staan schreeuwen dat die 'klootzak nog geen deuk in een pakje boter slaat'. En zo maar door en door.quote:
Gejat? Da's gewoon een coverquote:
Ow dat van Wesley wist ik niet, maar vind wel jammer dat ze covers krijgen als eerste singles. Lijkt me veel leuker om een nummer speciaal van hun te horen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gejat? Da's gewoon een cover
Van Jason Mraz. Dus Simone zal zo ook wel een cover zingen.
Wesley, die winnaar, kreeg toch ook gewoon een cover als single? Van Josh Groban
Volgens mij is dat wel vaker gebeurd, covers als eerste singlequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow dat van Wesley wist ik niet, maar vind wel jammer dat ze covers krijgen als eerste singles. Lijkt me veel leuker om een nummer speciaal van hun te horen.
Nah, tis niet nodigquote:
He bah. So not funny idd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n candid camera programma. Er was een auto met caravan aan het inparkeren oid (het begin miste ik), die caravan raakt te water, ze laten hondengeblaf horen en die vrouw krijst dat haar hond in die caravan zit. Die caravan gaat langzaam zinken, Henk-Jan Smits gaat het water in, probeert het raam van die caravan in te slaan, lukt niet. Gaan ze op hem in staan schreeuwen dat die 'klootzak nog geen deuk in een pakje boter slaat'. En zo maar door en door.
En toen bleek het een grap. Hij zei ook tegen die presentatrice dat ie het een kutwijf vond
quote:
De winnaars van idols 1 iig wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
Hadden die Idols winnaars eigenlijk wel allemaal nieuwe nummers als single?
Ik weet het niet eens meer.
In het begin sowieso niet wel (Jim en Jamai), maar daarna vaak wel dacht ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
Hadden die Idols winnaars eigenlijk wel allemaal nieuwe nummers als single?
Ik weet het niet eens meer.
Jamai's eerste single was toch step right up? Volgens mij heeft ie dat tijdens de finale gezongen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het begin sowieso niet (Jim en Jamai), maar daarna vaak wel dacht ik
Ja, ik las de vraag verkeerdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jamai's eerste single was toch step right up? Volgens mij heeft ie dat tijdens de finale gezongen.
Dombolaquote:
quote:
Met die homo-shirts?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Wat is de bedoeling van die mensen in die douchekabines?
Hee, er zit een knop op je tvquote:
Ik wil verdomme wel ff Dean zien winnen ja!quote:
Moet mn moeder ff een tosti voor je ingooien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Ynske het volgende:
Hmmm heb honger![]()
Twee bandjes gehad, nog 3 te gaan...
Ja zo komt ze dr welquote:
lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet mn moeder ff een tosti voor je ingooien?
Ze woont vlakbij
Oh ik denk dat ze dr verjaardag viert vanavond, dus als ik jou was zou ik ff aanlopenquote:
Dat snap ik ook niet, die moesten ze massaal verbranden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Ynske het volgende:
Ow en wat hebben mannen tegenwoordig met giletjes
Haha dat heb ik ook gemist, toen zat ik het filmpje van gotcha te kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zat die eerst dan, waarom was hij er niet?
Dat heb ik ff gemist.
En? Wat een rotgrap, niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook gemist, toen zat ik het filmpje van gotcha te kijken.
Ondankbaar nestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Het wordt een beetje genant hoor, die reeks!![]()
Ik hoop voor d'r van nietquote:
Neequote:
Ik dacht net hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Goodbye het volgende:
Shit, ik moet zeker de tv aan zetten om dit te snappen?
Dat wel jaquote:
Oh ik zou ze beide wel doen hoor, maar Dean idd mss net iets lieverquote:
Nu wel eventjes!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde.![]()
Voel jij je ook alsof je op een andere planeet zit?
Dat was dat jongere broertje toch weer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha tis wel echt tamelijk epic.
Bij the Voice was ie niet eens door he?
Oh is dat zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was dat jongere broertje toch weer?
Ik zou Ben echt niet hoeven hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou ze beide wel doen hoor, maar Dean idd mss net iets liever
Heet die Damian ofzo? Die is nog net ff leuker vind ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was dat jongere broertje toch weer?
Ja dies ook lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heet die Damian ofzo? Die is nog net ff leuker vind ik
Die trok van de week zijn shirt uit voor de camera (bij die Govert de Roos shoot) en toen treiterden ze hem met zijn vetkwabbelsquote:
Ik vind dat weer de leukste van de driequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou Ben echt niet hoeven hoor
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef ze allemaal niet te doen! (is er ook nog een derde, joh?)
Even kijken of ik een grotere foto kan vinden:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef ze allemaal niet te doen! (is er ook nog een derde, joh?)
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Even kijken of ik een grotere foto kan vinden:
[ afbeelding ]
Die middelste ken ik niet, heeft die wel haar?quote:
Haha dan heb ik geluk; wijsheid komt ook met de jarenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa lach maar, mijn traagheid kwam met de leeftijd
Word je nog slimmer johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dan heb ik geluk; wijsheid komt ook met de jaren
Ik geef geen garanties hoor, want met mijn wijsheid is het ook nooit helemįįl goed gekomenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dan heb ik geluk; wijsheid komt ook met de jaren
Boor is gewoon een hond gevangen in een kattenlijf, daarom issie ook zo leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Oh even iets F&Ferigs (niet schrikken) maar Boor heeft bij zijn eerste eigenaars echt iets gemist hoor. Ik dacht het al eerder natuurlijk omdat hij niet in bomen kan klimmen en gewoon raar (maar lief
) is, maar ik gaf hem eerder vanavond een heel klein beetje makreelfilet van de visboer en hij ging met heel grote ogen echt zo 'Huuuuuuuuuuuuuu!
' zitten kijken en was bang voor de vis.
Daarna met paling geprobeerd, moest ie ook niet, vond hij ook eng.
WELKE kat houdt er nou niet van vis
Echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat weer de leukste van de drie
En met tonijn denkt hij een body peel te gaan doen, raar beestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Oh even iets F&Ferigs (niet schrikken) maar Boor heeft bij zijn eerste eigenaars echt iets gemist hoor. Ik dacht het al eerder natuurlijk omdat hij niet in bomen kan klimmen en gewoon raar (maar lief
) is, maar ik gaf hem eerder vanavond een heel klein beetje makreelfilet van de visboer en hij ging met heel grote ogen echt zo 'Huuuuuuuuuuuuuu!
Satsu.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan dit niet volgen (heeft niks te maken met leeftijd of wijsheid, maar met het kijken naar andere zenders) en moet morgen weer om kwart over zes mijn bed uit. Dus ik duik er nu in.
Nou je zegt het, maar die keiharde gedroogde kipkluifjes voor de hond vreet ie idd zo op, wild kluivend (waar die dom kijkende foto's laatst van waren, ik zat er vanmiddag nog om te lachenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boor is gewoon een hond gevangen in een kattenlijf, daarom issie ook zo leuk
Zie je,daarom vind ik m leuk, niks kattigs aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou je zegt het, maar die keiharde gedroogde kipkluifjes voor de hond vreet ie idd zo op, wild kluivend (waar die dom kijkende foto's laatst van waren, ik zat er vanmiddag nog om te lachen).
Ja, daar werd ie een levend buffet mee voor Bink, het zat echt achter zijn orenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En met tonijn denkt hij een body peel te gaan doen, raar beest![]()
Whihihihihihihiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar werd ie een levend buffet mee voor Bink, het zat echt achter zijn oren
We hadden vanavond een onenigheidjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je,daarom vind ik m leuk, niks kattigs aan
Jezus fuck ja!quote:
Joh, weet ik dat nouquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Oh nog ff hoormaar allemachtig, wat is ie leuk
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaawquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
als ik had geweten hoe frustrerend verliefd zijn is, was ik er nooit aan begonnen
Aww...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
als ik had geweten hoe frustrerend verliefd zijn is, was ik er nooit aan begonnen
Awquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw![]()
Het is ook vaak echt rete frustrerend.
Wie dat ooit uitgevonden heeft
ik heb geen flauw idee wat te doen, hoe te beginnen, en wat er allemaal kan gebeuren als ik het verpestquote:
die gasten zijn briljant, wat is er op?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Mike Bodde en Thomas van Luyn (Luym?) zijn echt zo leuk op Ned 3
Seks & Drugs & Hoog-Barokquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die gasten zijn briljant, wat is er op?
Waarom kermend?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een kermende chiwallie in mn trui
En vrijdag heb je weer een prive-date met r?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat te doen, hoe te beginnen, en wat er allemaal kan gebeuren als ik het verpest
en toch iedere keer als ik d'r zie word ik helemaal blij van d'r, en we hebben gewoon freakishly vaak momenten waarop we beide hetzelfde zeggen of denken, maar tegelijktertijd kom ik volgens mij geen stap verder
Ja Kees kermt van gelukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kermend?
Van gelukzaligheid?
Echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef asfalthooligan het volgende:
staat de hele dag al in de neger negeerstand hier![]()
weet niet of het vrijdag wordt, zit er wel dik in, maar in ieder geval ergens volgende weekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En vrijdag heb je weer een prive-date met r?
Wat gaan jullie doen?
ffKort.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n candid camera programma. Er was een auto met caravan aan het inparkeren oid (het begin miste ik), die caravan raakt te water, ze laten hondengeblaf horen en die vrouw krijst dat haar hond in die caravan zit. Die caravan gaat langzaam zinken, Henk-Jan Smits gaat het water in, probeert het raam van die caravan in te slaan, lukt niet. Gaan ze op hem in staan schreeuwen dat die 'klootzak nog geen deuk in een pakje boter slaat'. En zo maar door en door.
En toen bleek het een grap. Hij zei ook tegen die presentatrice dat ie het een kutwijf vond
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Zwab je moet dr gewoon een keer zoenen, dan komt de rest vanzelf![]()
dat gebeurt iedereen wel eens hier, soms gaat het te snelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef asfalthooligan het volgende:
staat de hele dag al in de neger negeerstand hier![]()
Heb je het filmpje nog gekeken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
ffKort.
Wat een kutstreek. Ik hoop dat dat mens verzuipt en iedereen op de kant staat te kijken waar die verborgen camera toch is. Echt, serieus, dat mens mag dood. Ik had haar het ZKH in getremd. Stomme mongool.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
there is a fine line between a romantic move and sexual harassmentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Ynske het volgende:
[..]mannen moeten t initiatief nemen, vinnik ook
Als je iets wil, moet je er gewoon voor gaan. Niet gaan zitten afwachten, man of vrouw!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Ynske het volgende:
[..]mannen moeten t initiatief nemen, vinnik ook
Je moet niet meteen je piem0l dr inhangen, zelfs niet eens meteen je tong, een lange zoen op de mond kan al genoeg zijn voor meer poepjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
there is a fine line between a romantic move and sexual harassment
Welke film? Pak iig dr hand vast ofzo als je in het donker zitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet niet of het vrijdag wordt, zit er wel dik in, maar in ieder geval ergens volgende week
we gaan weer naar de film
So truequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je iets wil, moet je er gewoon voor gaan. Niet gaan zitten afwachten, man of vrouw!
Ik denk dat Duffy het type is van zo ongeveer élke manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:19 schreef asfalthooligan het volgende:
zwijmelt ook nog steeds door die duffy damn helemaal mijn type
Ik vond haar echt heel erg lelijk in die clip met Benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Duffy het type is van zo ongeveer élke man
Duffy van Mercy die Duffy?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Duffy het type is van zo ongeveer élke man
HOMO!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond haar echt heel erg lelijk in die clip met Ben
The one and only!quote:
Je zou haar je bed uit schoppen ja?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond haar echt heel erg lelijk in die clip met Ben
don't laughquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welke film? Pak iig dr hand vast ofzo als je in het donker zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ssst eerst lef verzamelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je iets wil, moet je er gewoon voor gaan. Niet gaan zitten afwachten, man of vrouw!
In dat pakkie van gister en met dat haar zo wel jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou haar je bed uit schoppen ja?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
don't laughIk lach niet, als je alletwee van dat soort films houdt prima tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die hand vastpakken moet sowieso
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kom je echt niet ver mee, maar dat weet ik ook uit ervaring hoor!quote:
de ervaring leert dat op het vorige feestje na een aanzienlijke hoeveelheid wijn, en met zijn tweeen een liter wodka en een fles goldstrike leegdrinken, niet genoeg wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
of liever gezegd drink eerst 3 biertjes
Oh myquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de ervaring leert dat op het vorige feestje na een aanzienlijke hoeveelheid wijn, en met zijn tweeen een liter wodka en een fles goldstrike leegdrinken, niet genoeg was
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
Een beetje GHB en lichte dwang is niet vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
bijna wel hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ken je niet via Steam met d'r neucken Zwabke? Dat past helemaal bij jullie
Ja maar je hebt haar toch wel eerder ergens gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In dat pakkie van gister en met dat haar zo wel jaZe zag écht erg raar uit vond ik
net The Exorcist. Dan had ik nog liever Adele
Daar vind ik haar leukerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je hebt haar toch wel eerder ergens gezien
Ik vind het een fris ding
[ afbeelding ]
Mjah blond en blauwe ogen ook jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Volgens mij lijkt ze zelfs wel een béétje op Die Van Jou toch, Ll?
Ik heb alleen een paar foto's gezien, maar het is wel een beetje zo'n type toch?
again, we converseren nog steeds normaal na eerder genoemde hoeveelheid alcoholquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef asfalthooligan het volgende:
meestal 3 a 4 biertjes en een dosis gestoordheid in de goede zin kom je een heel eind
Naast je gaat nog ja, maar óp jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:31 schreef asfalthooligan het volgende:
ik zou haar wel naast me willen hebben geen probleem met adele
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naast je gaat nog ja, maar óp je
Nee, ook geen behoefte aan. De beschrijving was voldoende. Mensen zijn al steeds minder bereid om iemand anders te helpen, laat staan een dier, en met dit soort "grappen" wordt dat alleen maar minder ben ik bang.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je het filmpje nog gekeken?
Ik flipte echt hoor, zelden zoiets achterlijks gezien ...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Ben heeft zn derde been ook laten tatoeėren!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo val IK zelfs bijna op d'r
[ afbeelding ]
Echt fantastische DH cup heeft ze daar jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo val IK zelfs bijna op d'r
[ afbeelding ]
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt fantastische DH cup heeft ze daar ja
yepquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
Zien jullie een ander plaatje dan ik?
Doe ik een Ynke?
Wįt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij zien een plaatje van DenHelderActueel
Ohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
kijk Greys, wij zien dit
[ afbeelding ]
Die redelijk grote mond bedoelt ie denk ik?quote:
wou wat anders typen ,maar hou het maar netjes denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Die heeft denk ik ook net gegoogled?
Daar is ze cute jaMaar ze blijft toch een beetje een apenmuiltje hebben, maar op een leuke manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die redelijk grote mond bedoelt ie denk ik?
Daar kan echt geen Lush tegenop hoor !quote:
Oh dat hoeft ook niet heurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nou sorryIk vind het zeker geen lelijke vrouw, maar ook niet dat ik meteen denk 'wow wat een beauty'
Ja, ook fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar kan echt geen Lush tegenop hoor !
Heb je de lippenbalsem al getest?
Zijn vriendin daarentegen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:43 schreef asfalthooligan het volgende:
maar je zou der ook niet je bed uit trappen Ll
Als het maar een hartslag heeft johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:43 schreef asfalthooligan het volgende:
maar je zou der ook niet je bed uit trappen Ll
Oh wat een kutbalsem danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ook fijn
Alleen ik krijg er nog geen Duffy of Jolie lippen van
Dan ben je de enige, welke bandjes zijn dr eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Ynske het volgende:
LOL, ik vind t totaal niets nu, staat t publoek enorm uit zn dak te gaan
necrofiel !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft joh
Of zelfs zonder, als het dan nog maar warm is
Op sommige foto's wel:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee bah, Jolie vind ik niet zo jolie![]()
Ik vind Gillian Anderson zo mooi, dat ziet ook niemand dr in
IK SCHOP HAAR TOCH ALLEEN UIT BED OM MET JOU IN TE SNEEUWEN, MAAR DAT MOCHT IK NIET ZEGGEN VAN JEquote:
EN NU ZEG JE HET TÓCHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK SCHOP HAAR TOCH ALLEEN UIT BED OM MET JOU IN TE SNEEUWEN, MAAR DAT MOCHT IK NIET ZEGGEN VAN JE
GUHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Ben heeft zn derde been ook laten tatoeėren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:
Ze wordt steeds mooier naarmate ze ouder wordt, in de eerste 2 seizoenen van de X-Files was ze echt ugly en ineens boem, was ze mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Op sommige foto's wel:
[ afbeelding ]
Maar op andere foto's zie ik het weer totaal niet idd.
[ afbeelding ]
Visagie doet wonderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wordt steeds mooier naarmate ze ouder wordt, in de eerste 2 seizoenen van de X-Files was ze echt ugly en ineens boem, was ze mooi
Heb je wilde plannen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Oh-oh er werd toch weer sneeuw voorspeld?
Waar is Elies, die kan hier ook goed over oordelen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wordt steeds mooier naarmate ze ouder wordt, in de eerste 2 seizoenen van de X-Files was ze echt ugly en ineens boem, was ze mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |