Heeft ze dat nummer zelf gekozen dan? De vorige liveshows kregen ze nummers toegewezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh dat van Rolling in the Deep is idd beter dan wat ze net deed, die Simone.
Maar dat wat oh-oh heeft heb ik ook wel een beetje, ik ga dat altijd met Adele vergelijken
Snap alleen echt niet dat ze dan Britney kiest voor de finale.
Oh dan weet ik het niet, ik heb het niet gevolgdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze dat nummer zelf gekozen dan? De vorige liveshows kregen ze nummers toegewezen.
Ah ja, das lekker ongestoord heerlijk luisteren!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de CD binnen, maar nog niet geluisterd
Ga ik morgen in de auto doen op weg naar mijn ouders
Ga je weer naar mn windmolen zwaaien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de CD binnen, maar nog niet geluisterd
Ga ik morgen in de auto doen op weg naar mijn ouders
Jaquote:
Ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je weer naar mn windmolen zwaaien?
Ze heeft vorig jaar ook mee gedaan he en toen vonden ze haar te jong. Nu vonden ze haar blijkbaar wel rijp en ach, ik heb gewoon een zwak voor jonge mensen met een redelijk mooie stemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat grietje is gewoon veel te jong en onnozel
Ik moet bij die man altijd aan Ben denken, met die pet en die brilquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze heeft vorig jaar ook mee gedaan he en toen vonden ze haar te jong. Nu vonden ze haar blijkbaar wel rijp en ach, ik heb gewoon een zwak voor jonge mensen met een redelijk mooie stem
En die reclame over perfect mousse. De man die het praatje houdt heeft geen eens haar
Yups , me 2quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet bij die man altijd aan Ben denken, met die pet en die bril
Ja ze kan zo als kindje in de Sound of Musicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Toch is het geen popster, maar het wordt vast een musicalster, dat meiske
Ja nee het was ook niet echt mijn nr, maar het was wel gewoon écht heel goed gezongen.quote:
Ja nou preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ze kan zo als kindje in de Sound of Music
Nee vind ik ook niet. En daar gaat het toch om. Maar dat zullen ze wel weer vergetenquote:
Indaha zei dat de winnaar van the voice vanavond bij amstel live ging optreden dus nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Is Ben dr eigenlijk? Ik heb m nog niet gezien
Klopt, las het persbericht vanmiddag idd dat hij daar moest/ging optreden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Indaha zei dat de winnaar van the voice vanavond bij amstel live ging optreden dus nee.
Hijs dr niet echt heel fanatiek achteraan gegaan geloof ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Zeg, is dat pakketje voor JJH nou nooit meer boven water gekomen?
Ik snap er geen reet van dat JJH zich ook zo makkelijk laat afschepen door die TNT. Zij hebben toch een fout gemaakt door geen briefje in de bus te doen waar het ligt? Laten ze het dan gewoon ff navragen bij die betreffende postbode. Ik heb er echt een beetje de pest over in
Maar misschien moet ik me er maar niet over opwindenIk vind het gewoon zwaar kut voor Zwab.
Datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Hijs dr niet echt heel fanatiek achteraan gegaan geloof ik.
Hij had toestanden thuis, is 1 keer terug geweest en daarna bij mijn weten niet meer?
Tis wel heel jammer ja, dat het zo gaat.
Ja, ik vind het ook heel jammer, ook dat hij zich hier niet meer heeft laten zien. Zit hij verder wel nog op Fok na de privé trubbels?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat
Hij hoeft van mij niet een SC-er te zijn en blijven, maar het zou sjiek zijn een beetje moeite te doen voor iets waar iemand zoveel moeite voor heeft gedaan. Ik vind het zielig voor Zwab...
Kusje voor Zwab
Nou, dat iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Zeg, is dat pakketje voor JJH nou nooit meer boven water gekomen?
Ik snap er geen reet van dat JJH zich ook zo makkelijk laat afschepen door die TNT. Zij hebben toch een fout gemaakt door geen briefje in de bus te doen waar het ligt? Laten ze het dan gewoon ff navragen bij die betreffende postbode. Ik heb er echt een beetje de pest over in
Maar misschien moet ik me er maar niet over opwindenIk vind het gewoon zwaar kut voor Zwab.
Exact dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat
Hij hoeft van mij niet een SC-er te zijn en blijven, maar het zou sjiek zijn een beetje moeite te doen voor iets waar iemand zoveel moeite voor heeft gedaan. Ik vind het zielig voor Zwab...
Kusje voor Zwab
Hij was niet gepushed om mee te doen, hij wilde het toch echt zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Naja, hij kwam hier al amper maar toch wilde hij mee doen.
Mss is het ook handig als er niet zo gepushed wordt![]()
Ja, hij zit in TALquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel jammer, ook dat hij zich hier niet meer heeft laten zien. Zit hij verder wel nog op Fok na de privé trubbels?
En zo zie je maar weer, een lange verloving is goed, zo leer je iemand écht kennen.
Nee idd, we hebben sommige mensen wel aangespoord, maar hij wilde juist zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was niet gepushed om mee te doen, hij wilde het toch echt zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |