Zo heel anders dan het debuut vind ik het niet eigenlijk. Het is weer een mix van veel langzame/midtempo nummers met een paar uptempo nummers, ook het instrumentarium is niet veel anders... gewoon weer een prima album.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:13 schreef Peter88Online het volgende:
Ik heb hem nu 3x geluisterd. Het is duidelijk een groeiplaat die totaal anders is dan De Koek. Maar ik vind hem tot nu toe wel beter dan haar debuutalbum. Het is een volwassener album geworden.
Ja bij het refreintje van 'Nee Joh' is het echt erg. De rest valt wel mee toch?quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef Norrage het volgende:
Het is ook zonde dat het volstrekt niet meer verstaanbaar is
Naja mijn voornaamste kennis is live. Album pas 1x geluisterd. Zal op plaat vast beter zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja bij het refreintje van 'Nee Joh' is het echt erg. De rest valt wel mee toch?
Oh geloof idd wel dat dit live wat minder uit de verf komt, het is een behoorlijk sfeerplaatje geworden. Daar blijft 's middags in de openlucht niets van over, ben ik bang.. (wat bij de vorige dan weer niet zo was)quote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja mijn voornaamste kennis is live. Album pas 1x geluisterd. Zal op plaat vast beter zijn.
Ja de vorige was live tig beter dan op plaat. Dit wellicht andersom! Maar nummers zijn nog nieuw en onwennig. Als er iemand zich ontwikkelt is het Eefjequote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh geloof idd wel dat dit live wat minder uit de verf komt, het is een behoorlijk sfeerplaatje geworden. Daar blijft 's middags in de openlucht niets van over, ben ik bang.. (wat bij de vorige dan weer niet zo was)
twitter:Eefjedevisser twitterde op maandag 09-09-2013 om 19:28:02Ik zou zingen vanavond bij DWDD, maar ik ben toch echt mijn stem kwijt! Nu zingt @bentemarijn, heel erg mooi, check t! reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |