ik dacht Mathijs zo'n muziekkenner was....
 ik dacht Mathijs zo'n muziekkenner was.... 

Je bent in de war met Leoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef Norrage het volgende:
Fiona Apple niet kennenik dacht Mathijs zo'n muziekkenner was....

Deel die mening wel met je. Behalve dat sommige van haar downtempo nummers wel een erg zwoele relaxte jazz-sfeer uitstralen. Zeker album-toppertje Verdriet. Wat een geweldig mooie afsluiter is dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:40 schreef pfaf het volgende:
Hey, een topic voor Eefje. Leuk. Uptempo vind ik haar geweldig. Als ze haat tempo naar beneden haalt word ik verveeld en chagrijnig.
Maar alleen al vanwege de clip die Maisnon plaatste verdient ze de prijs voor beste NL artieste van het jaar.

Ik zou het zeker eens proberen MM, denk dat het wel in jouw straatje past. Wat mij betreft klinkt ze een beetje als een Nederlandstalige dochter van Fiona Apple, Feist en Sophie Hungerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef methodmich het volgende:
Daarom vraag ik het ook, heb het zelf nog niet gehoord op een stukje van dat ene afgedwaalde nummer na. Maar ik twijfel dus of ik dit wel of niet wil gaan kopen. Zal wel eens wat YouTuben binnenkort.

Nou, ben benieuwd dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik zou het zeker eens proberen MM, denk dat het wel in jouw straatje past. Wat mij betreft klinkt ze een beetje als een Nederlandstalige dochter van Fiona Apple, Feist en Sophie Hunger

quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef ranja het volgende:
Eefje gaat het record 'instore optredens op 1 dag' aanvallen
Morgen staat ze als het goed gaat 10 keer in een winkel op te treden. Als ze weet waar alle plaatsen liggen en ze de goede volgorde aanhoudt
Zie http://recordstoreday.nl/agenda.php?jaar=2011&id=165

?
 ?
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |