Nee hoor, valt mee. Maar het is een beetje op dezelfde manier leuk spelen met woorden en bijzonder muzikaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Felagund het volgende:
Een herinnering aan mijzelf dat ik dit album nog moet gaan luisteren.
Het lijkt toch niet teveel op Roosbeef?

Het gaat echt in sneltreinvaart nu.
 Het gaat echt in sneltreinvaart nu. 

Wat is daar mis meequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef Norrage het volgende:
Ben bang dat ze straks ook wel door DWDD zal worden behandeld

Oh niet zoveel hoor, maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat ze bij de DWDD alles wat gehyped wordt automatisch goed vinden zonder er ook maar een seconde bij na te denken.quote:

Whehe, vermakelijk.quote:

Lekker droge clipquote:
 Past wel bij haar.
 Past wel bij haar.

Zeg dat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lekker droge clipPast wel bij haar.

Haar vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef OVchipkaart het volgende:
Wie is die bij neger
oh het is geen neger nouja wie vervult de functie van bijneger

Als je nou gewoon zelf luistert en oordeelt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef methodmich het volgende:
Maar waar moet ik het nou plaatsen Norrage? In OOR was men niet onverdeeld positief, beschreven het als menstruatiemuziek, waarvan je na beluistering zin kreeg om ruige dingen te gaan doen, zoals vrouwen aan hun haren naar je hol slepen.

maar overall is het gewoon een heerlijk toegankelijk album tussen roosbeef, room eleven en echte pop in
 maar overall is het gewoon een heerlijk toegankelijk album tussen roosbeef, room eleven en echte pop in

Misschien kan je de 3VOOR12 sessie die in de OP staat bekijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef methodmich het volgende:
Daarom vraag ik het ook, heb het zelf nog niet gehoord op een stukje van dat ene afgedwaalde nummer na. Maar ik twijfel dus of ik dit wel of niet wil gaan kopen. Zal wel eens wat YouTuben binnenkort.

Morgen is ze bij DWDDquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef Norrage het volgende:
Ben bang dat ze straks ook wel door DWDD zal worden behandeld

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |