Ik raad je Der Untergang aan, die is Duits maar dat ben je binnen 2 minuten vergeten, die is zo vreselijk goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een duitse film?
Ik kijk geen duitse films
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafdequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een boek er over geschreven. Helaas is ze weer terug gevallen in de gewoonte en er aan overleden
Ja klopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafde
Boek heb ik ook gelezen
trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Weltrusten voor straks
mij te dramaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafde
Boek heb ik ook gelezen
the muppetsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet misschien dadelijk Bride FLight op, maar weet ik nog niet zker. Denk dat ik beter voor een kortere DVD kan kiezen. AFlevering van The Muppets, The Freggels of ALlo ALlo enzo.
Ja prachtig maar ik denk dat ik voor The Freggles gaquote:
die zijn ook tof, maar ik heb een zwak voor de muppets. Ik spaar dan ook kikkersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja prachtig maar ik denk dat ik voor The Freggles ga
Okee, leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
die zijn ook tof, maar ik heb een zwak voor de muppets. Ik spaar dan ook kikkers
Hewie, Lewie, Dewiequote:
Oooohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef crv het volgende:
tis rustig hier stu
De dames zijn film kijken en in tegenstelling tot wat ze altijd beweren kunnen ze dus geen 2 dingen tegelijk
He Bos, heb jij ooit nog die Sudoku verder geprobeerd of heb je hem weggeflikkerd ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |