Ducktape weer tevoorschijn haaltquote:
Vooral dat geweer op de achterkant...lekker vervelende weggebruikers de banden leegknallenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is toch die Top Gear versie
Die is zo gaaf
Plak je het goed af?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Benny en Miran ik heb op Simon building grants nodig
hadden ze ook niet een wc op de achterkant gemonteerd of was dat bij een anderequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vooral dat geweer op de achterkant...lekker vervelende weggebruikers de banden leegknallen
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
hadden ze ook niet een wc op de achterkant gemonteerd of was dat bij een andere
je bent onaardig tegen mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe maar lekker op je mond plakken ja. Heel veel.
idd een van de beste specials.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee, maar die aflevering was gewoonweg brillliant
heb er nu 2 gestuurdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Benny en Miran ik heb op Simon building grants nodig
Ja dank je ik heb weer wat afquote:
Ja klopt ik heb er ook genoeg nuquote:
wel ik had het plan al opgepakt om het op een zuipen te zetten, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook goed voor jouw isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik een avond nuchter blijven of toch een flesje Moreeke pakken?
Moet ik smsen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo na popstars film kijken
De uitslag lees ik nog wel....
Ik vind het totaal geen boeiende finaleAl hoop ik wel dat Dean wint
Dat is het enige wat niet kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Op de plus drukt? Hoe doe je energy daar?
Nu vraag je er gewoon omquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat magAls je maar niet jokt
Die kan wel in je wishlist en ik heb er zat van (het gaat van mij af namelijk) dus ik geef je welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw
Ik wil alleen energy
Of die stomme sneeuwshit... das ook goed
Met mijn medicatie zeker niet nee. nee hooguit 2 flesjes bier. Denk dat ik het er maar bij 1 ga laten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
wel ik had het plan al opgepakt om het op een zuipen te zetten, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook goed voor jouw is
CV? Ja is best leuk wel jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef crv het volgende:
heb ff gekeken, lijkt me best een leuke game
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu vraag je er gewoon om
...nee, komt goed
hoe dan ook Proostquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met mijn medicatie zeker niet nee. nee hooguit 2 flesjes bier. Denk dat ik het er maar bij 1 ga laten.
welke?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef crv het volgende:
ik ga denk ik zo nog een film kijken en weet ook al welke
Italian Jobquote:
christiane Fquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
Dean staat voor
Ik ga Christiane F. Kijken
Mini achtervolgingquote:
Die heb ik op de middelbare gezien, Heel indrukwekkendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
Dean staat voor
Ik ga Christiane F. Kijken
Die ken je niet?quote:
Ja nogal jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik op de middelbare gezien, Heel indrukwekkend
'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik op de middelbare gezien, Heel indrukwekkend
Een duitse film?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ken je niet?
Is een film uit Duitsland uit de jaren 70, echt gebeurd, meisje dat aan de drugs raakt en haar gevecht ertegen. Die muziek ook David Bowie
Ze heeft ook een boek er over geschreven. Helaas is ze weer terug gevallen in de gewoonte en er aan overledenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ken je niet?
Is een film uit Duitsland uit de jaren 70, echt gebeurd, meisje dat aan de drugs raakt en haar gevecht ertegen. Die muziek ook David Bowie
Ik raad je Der Untergang aan, die is Duits maar dat ben je binnen 2 minuten vergeten, die is zo vreselijk goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een duitse film?
Ik kijk geen duitse films
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafdequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een boek er over geschreven. Helaas is ze weer terug gevallen in de gewoonte en er aan overleden
Ja klopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafde
Boek heb ik ook gelezen
trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Weltrusten voor straks
mij te dramaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafde
Boek heb ik ook gelezen
the muppetsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet misschien dadelijk Bride FLight op, maar weet ik nog niet zker. Denk dat ik beter voor een kortere DVD kan kiezen. AFlevering van The Muppets, The Freggels of ALlo ALlo enzo.
Ja prachtig maar ik denk dat ik voor The Freggles gaquote:
die zijn ook tof, maar ik heb een zwak voor de muppets. Ik spaar dan ook kikkersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja prachtig maar ik denk dat ik voor The Freggles ga
Okee, leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
die zijn ook tof, maar ik heb een zwak voor de muppets. Ik spaar dan ook kikkers
Hewie, Lewie, Dewiequote:
Oooohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef crv het volgende:
tis rustig hier stu
De dames zijn film kijken en in tegenstelling tot wat ze altijd beweren kunnen ze dus geen 2 dingen tegelijk
He Bos, heb jij ooit nog die Sudoku verder geprobeerd of heb je hem weggeflikkerd ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |