Haha, gewoon mazzel. Ik zat er net goed naast bij Wickiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
hahaaaa hoe doe je dat Groofs???
das mijn zus dr andere dochter....

ook idd een heeeeeel leuke naam, net als Mare
 .
 .

Leuke naamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef Poppedein het volgende:
Even de scandinavische hoek in hoor Wickie
Mette en Arvid
Mette en Bernt
Mette en Bjarne
Mette en Espen / Esben
Mette en Jesper
Mette en Ingmar
Mette en Lasse
Mette en Olav
Mette en Stig (ik vind m leuk! Mn lief moet aan topgear denken
Mette en Ture
Mette en Viggo

Ja en Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Poppedein; hebben jullie DE naam al???
 Verstandelijk ja, gevoelsmatig is het nog niet klaar.. En in beide families is in een namenraadsessie de naam al genoemd en afgekeurd en dat trekken we ons toch meer aan dan we dachten. De naam is populairder dan Lena, op de naam Lena kwam gewoon niemand, dus niemand kreeg ook de kans m van te voren al af te keuren
 Verstandelijk ja, gevoelsmatig is het nog niet klaar.. En in beide families is in een namenraadsessie de naam al genoemd en afgekeurd en dat trekken we ons toch meer aan dan we dachten. De naam is populairder dan Lena, op de naam Lena kwam gewoon niemand, dus niemand kreeg ook de kans m van te voren al af te keuren  

lena en larsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ja en NeeVerstandelijk ja, gevoelsmatig is het nog niet klaar.. En in beide families is in een namenraadsessie de naam al genoemd en afgekeurd en dat trekken we ons toch meer aan dan we dachten. De naam is populairder dan Lena, op de naam Lena kwam gewoon niemand, dus niemand kreeg ook de kans m van te voren al af te keuren
 .
 .

Ja, leuk! Maar mn zusje heet Danielle, wat in de praktijk Daan of Daantje wordt.. dus dat krijg ik er bij Ronny niet doorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lotte en Daantjevoor een meisje
En
Lotte en Daanvoor een jongen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |