Boowu meer. De h horen we zelf iig nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:03 schreef Vanyel het volgende:
Maar je speekt het dus ook uit als Boowuh?
Julian is voor mij ook sowieso eerder Juul dan Djuulquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik vind de X zo'n struikelklank.. Het spreekt voor mij niet logisch uit ofzo, zeker niet aan het begin. Via via ken ik een Xander, nu inmiddels 7 maar die had me toch een partij moeite om niet Skander te zeggen... Klonk raar. Plus dat iedereen dacht dat hij Sander heette en zijn moeder een spraakgebrek had![]()
En als je je kund Djulian ofzo noemt heb je eerder een schrijfgebrek. Ik vind dat er zo raar uitzien, die ene letter die niets doet.
Ik vind het erg passen in de 'breezer-cultuur'quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Julian is voor mij ook sowieso eerder Juul dan Djuul
vind t best vaak zonde als mensen juist die zachte J klank uit de weg willen gaan door dr dj van te maken.
Past goed bij 'tokkies' ( maar dat mag ik niet te hard zeggen, anders heb ik ruziequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind het erg passen in de 'breezer-cultuur'
Ja, maar hij kon het zelfs dus jrenlang niet uitspreken, en zei daarom Skander, klonk erg sneu. En Zijn moeder riep steeds Ksander dus, zoals bedoeld maar iedereen dacht dat ze Sander riep met een spraakgebrek zeg maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Past goed bij 'tokkies' ( maar dat mag ik niet te hard zeggen, anders heb ik ruzie)
Maar huh? Xander is toch ksander en niet skander.
Xavi is de enige naam geloof ik die nog wel gaat.
neenee, gabbie-jer dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Xavi is gewoon Ksavie toch?
En Javier is volgens man Jaa-vjé.
Gosee on a stick?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ha, weer wat geleerd xD!
Net als José = Gosee
José Jalepenoquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ha, weer wat geleerd xD!
Net als José = Gosee
Heten de ouders Irma en Henk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef innepin het volgende:
Gespot in de krant:
Z v i
L' i l
S o ï
B i u
Allemaal in één gezin.
S o ï ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef innepin het volgende:
Gespot in de krant:
Z v i
L' i l
S o ï
B i u
Allemaal in één gezin.
Ik las het als creavorm van Zoe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:34 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
S o ï ?
Da's hoe mijn zoon nu sorry zegt.
Hebben wij een tijdje als meisjesnaam gehad, totdat de Spaanse voetballer scoorde tijdens de finale en toen was hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Xavi had hier wel goed gepast vind ik. Leuke naam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |