Ja natuurlijk heeft ze daar een hekel aan. Maar dat maakt het niet minder waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stewardessen zijn in de 1e plaats voor een goed verloop van de vlucht (veiligheid). anders hoeven ze ook geen halfjaarlijkse cursus te volgen + examens doen voordat ze de lucht in mogen (en dan nog eerst als trainee). mn zus is stewardess en heeft een hekel aan dat mensen zeggen dat ze serveerster is en dat kan ik best begrijpen.
Zuipenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
zaterdagavondwat gaan we doen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef Duderella het volgende:
Misschien toch die cursus Productontwikkeling overwegen? Vork loopt hier net binnen. Kun je het hem even vragen waar de LOI zit.![]()
Ik mot ook niks van die ventquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
nou ik heb voor de 2e of 3e keer eens iets gemaakt van Jamie Oliver maar , en ik weet niet waar het aan ligt, maar zijn smaak is mijn smaak niet hoor
Wat heb je gemaakt? Uit welk boek?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
nou ik heb voor de 2e of 3e keer eens iets gemaakt van Jamie Oliver maar , en ik weet niet waar het aan ligt, maar zijn smaak is mijn smaak niet hoor
niet waar. maar blij toe dat de meeste vluchten goed verlopen, zodat ze tijd hebben om dingen te serverenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft ze daar een hekel aan. Maar dat maakt het niet minder waar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
kind kan idd de was doen Dude maar ik maak natuurlijk wel alles zelf hé? en vers ook nog es terbij
Oh ik vind alles van hem lekker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
snap ik, ik ben ook echt klaar met hem (en dat na 2 of 3 keerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik mot ook niks van die vent
ik wil geen LOI opleiding doen. heb al gekeken nml en kan dat niet betalen. dus komt goed uit dat ik dat ook niet kan worden met opleidingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Vork het volgende:
LOI? Ik doe niet aan LOI. Oh en de grote boze buitenwereld doet ook niet aan het aannemen van afgestudeerde productontwikkelaars in spe zonder jarenlange relevante werkervaring.
Ik heb geen idee waar het allemaal over gaat, maar ik raad het af
Maar had je dan wel wat in die richting willen doen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil geen LOI opleiding doen. heb al gekeken nml en kan dat niet betalen. dus komt goed uit dat ik dat ook niet kan worden met opleiding
Kip piri piri uit Jamie's 30 minuten... maar smaakt helemaal niet zoals piri piri is, of zoals je het zou verwachten.. (We hebben wel eens eerder zoiets in elkaar gefröbeld..)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt? Uit welk boek?
ik zit nu in de voedingsmiddelenindustrie dus leek me (eerst) best logisch daarin door te gaan omdat ik daar dus al wat bekend mee ben...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar had je dan wel wat in die richting willen doen?
Ja, hij heeft wel een vrije interpretatie van gerechten volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kip piri piri uit Jamie's 30 minuten... maar smaakt helemaal niet zoals piri piri is, of zoals je het zou verwachten.. (We hebben wel eens eerder zoiets in elkaar gefröbeld..)
Had t boek gewonnen bij een prijsvraag dus dacht, ik waag een poging.maar Jamie en ik zijn niet compatible
in onze smaakvoorkeur.
Nouja, ik heb ooit een opleiding gedaan, tot productontwikkelaar in feite. Maar dan met een marketingprofiel. Prima combinatie om de arbeidsmarkt mee te bestormen, zo'n 4 jaar terug, toen alles nog koek en ei was met de economie. Dat valt nu toch wel tegen. Ik probeer al anderhalf jaar de voedingsmiddelenindustrie binnen te komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit nu in de voedingsmiddelenindustrie dus leek me (eerst) best logisch daarin door te gaan omdat ik daar dus al wat bekend mee ben...
Maar das niet erg, das prima juistquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel een vrije interpretatie van gerechten volgens mij
oei... bij mij is het 'geluk' geweest. heb toerisme achtergrond en ben van daaruit naar receptiewerk gegaan en elektronische diensten. toen ik daar weg moest wegens bezuiniging kwam ik in de WW en had het UWV op dat moment een administratieve vacature openstaan van de fabriek waar ik nu werk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ooit een opleiding gedaan, tot productontwikkelaar in feite. Maar dan met een marketingprofiel. Prima combinatie om de arbeidsmarkt mee te bestormen, zo'n 4 jaar terug, toen alles nog koek en ei was met de economie. Dat valt nu toch wel tegen. Ik probeer al anderhalf jaar de voedingsmiddelenindustrie binnen te komen.
fijne avond!quote:
weinig tot niets.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben er weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef Braamyo het volgende:
wow en toen ging het in eens weer snel, echt hea, ik kijk twee seconden opzij en die topic vult zichzelf weer helemaal
Dat is dan mooi. Ik heb een van mijn baantjes ook via het UWV verkregen, alleen dat ging niet helemaal vanzelf. Ze wilde me in eerste instantie nieteens voorstellen, omdat ik 'overgekwalificeerd' zou zijn. Het is zo'n rare instantie, ik hoop dat ik nooit meer een stap binnen hoef te zetten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
oei... bij mij is het 'geluk' geweest. heb toerisme achtergrond en ben van daaruit naar receptiewerk gegaan en elektronische diensten. toen ik daar weg moest wegens bezuiniging kwam ik in de WW en had het UWV op dat moment een administratieve vacature openstaan van de fabriek waar ik nu werk.
nou.. toen ik daar binnenkwam zag ik om me heen allemaal hoofddoekjes en ik hoorde ze alleen maar praten (en zag vacatures) over schoonmaakwerk.. ik dacht; wat moet ik hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is dan mooi. Ik heb een van mijn baantjes ook via het UWV verkregen, alleen dat ging niet helemaal vanzelf. Ze wilde me in eerste instantie nieteens voorstellen, omdat ik 'overgekwalificeerd' zou zijn. Het is zo'n rare instantie, ik hoop dat ik nooit meer een stap binnen hoef te zetten.
Owkey FF, ik ben ook een leuke jongenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
en vnv ga ik wat drinken/bijkletsen met een leuke jongen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Owkey FF, ik ben ook een leuke jongenvertel ! wat maakt hem zo tof, dit zijn de leuke verhalen. details en details !!!!
ik ga helemaal niks geks doen hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef Braamyo het volgende:
Dat word nogmaals benadrukt door de leuke jongen waar je vanavond mee gaat 'bijpraten'.
Ik wist overigens niet dat bijpraten de nieuwe term voorwas
Dat is niet helemaal waar. Het is inderdaad wat veel mensen en ook bedrijven nog denken, maar in principe proberen ze zoveel mogelijk en op alle niveau's aan te kunnen bieden. Maar ze zijn voor hun banen ook erg afhankelijk van het gewone aanbod en dat is natuurlijk voor een groot deel wat simpeler werk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
nou.. toen ik daar binnenkwam zag ik om me heen allemaal hoofddoekjes en ik hoorde ze alleen maar praten (en zag vacatures) over schoonmaakwerk.. ik dacht; wat moet ik hier
ik kan wel begrijpen dat ze je overgekwalificeerd vinden omdat denk banen van jouw kwalificatie niet bij het UWV een vacature plaatsen.
als hij morgen de deur uit is willen we details weten owkayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
hij ziet er leuk uit en hij is heel lief. alleen ik zie em niet zoveel maar als ik em zie is het altijd gezellig. lekker knus dvd'tje kijken en wat drinken en kletsen
ok ja het was ook maar 1x dat ik er was (gelukkigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het is inderdaad wat veel mensen en ook bedrijven nog denken, maar in principe proberen ze zoveel mogelijk en op alle niveau's aan te kunnen bieden. Maar ze zijn voor hun banen ook erg afhankelijk van het gewone aanbod en dat is natuurlijk voor een groot deel wat simpeler werk.
haha ik ga naar hem toe en ga netjes uiterlijk 0u weer naar huis want ik moet morgen tennissenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
als hij morgen de deur uit is willen we details weten owkay
Thuis blijven. Chillen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
tussen netjes en representatief zit maar heel weinig verschil hea FFquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik ga naar hem toe en ga netjes uiterlijk 0u weer naar huis want ik moet morgen tennissen
wat voor kleur kleding? beter gezegt, moet de kleur behouden blijven ;dquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef rijsttafel het volgende:
Isa, weet jij toevallig hoe je roest uit kleren krijgt? M'n moeder is het niet gelukt, nu wil ik het zelf nog een keer proberen
Bloed gaat er meestal wel uit met gewoon wasmiddel bij mij
haha dankje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tussen netjes en representatief zit maar heel weinig verschil hea FF
geniet van de avond
pakkleur-grijsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat voor kleur kleding? beter gezegt, moet de kleur behouden blijven ;d
doei 2 maal F. Veel plezierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha dankje.
ik ga-hafijne avond schatjes!
Volgens mij heeft m'n moeder dat al geprobeerd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef Braamyo het volgende:
@ rijst: vanish color?
ik heb vanish normaal gebruikt voor me kokskleding (wit) back in the days, bijna alles ging daar vlekkenloos weer de wasmand uit, en dat was soms echt nasty ;D
werkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Super! Zijn er ook foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
Uitrusten.![]()
De hele dag geklust en het was keigaaf! Hard werken, heel leuke Fokkers en een mooi resultaat.
Als het goed is komen er foto's maar ik weet niet wanneer. Toen ik wegging, waren ze nog bezig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super! Zijn er ook foto's gemaakt?
Volgens Google kan citroensap of een speciaal vlekkenmiddel van de drogist helpen. Wel eerst testen op een onopvallende plek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft m'n moeder dat al geprobeerd.
Ik denk dat de schaar dan de beste oplossing is
Trusten Braam!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Braamyo het volgende:
mensen ik ben slaapie slaapie doen, truste allemaal,
@ krak: goed te horen dat je zo'n fijne dag gehad hebt
Lekker weer thuis Zet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:41 schreef z80 het volgende:
Wat een rust hier.
dat heb ik afgelopen week niet gezien.
De rust wordt weer even verstoord, want wij zijn terug van het eten bij P.quote:
Dat ga je alleen maar nog veel vaker meemaken naarmate je zo bejaard bent als jij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef Duderella het volgende:
Aardig om ook eens een keer één van de oudsten te zijn in de zaal.
Gezellig golfer!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De rust wordt weer even verstoord, want wij zijn terug van het eten bij P.
Prima gegeten, lekker gedronken (ik vooral Spa Appel) en vooral gezellig geklept en heel veel gelachen met/om SunTav en Pee.
En van het garnalensoepje van P. wil ik het recept hebben, want die vond ik echt heel erg lekker.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ga je alleen maar nog veel vaker meemaken naarmate je zo bejaard bent als jij.
En in de zaal is het licht altijd uit natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef Duderella het volgende:
![]()
In het theater ben je lang houdbaar hoor, als je van toneel en dans houdt. Daarom trekt ons dat ook zo.
vrijdag avond weer thuis gekomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lekker weer thuis Zet?
Iedereen is uit eten of anders uit. Ik ben uitgeput.
En daarna louter softe spots.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En in de zaal is het licht altijd uit natuurlijk
Goedzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
kamer voelt echt aan als mijn plekkie al. ben er ook best trots op dat ik van iets dat me erg tegen stond, vieze muren en een hele donkeroranje muur, toch mijn plekje heb weten te maken, door het te verven, de muurstickers etc
Aznavour, lijkt me echt een belevenis CF !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
We reden gister langs het Sportpaleis, eind maart treedt Aznavour daar op, zag ik staan. Die man is al 86 zegnet toch maar kaarten gekocht, leuk.
Ik heb hem ooit in 1976 ofzo zien optreden in de Jaap Edenhal in Amsterdam. Geweldig. Meteen een LP ter plekke gekocht en door hem laten signeren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
We reden gister langs het Sportpaleis, eind maart treedt Aznavour daar op, zag ik staan. Die man is al 86 zegnet toch maar kaarten gekocht, leuk.
Ach shaffy.... we zagen hem in het openluchttheater, toen moest ie wel even gered worden hoor.. hij bleef ff net iets te lang op de piano improviserenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
86 al!![]()
Hopelijk heeft 'ie het vuur nog wel.
Zijn stemgeluid zal toch haast wel wat aan nuance ingeboet moeten hebben, zou je denken.
Anderzijds, Shaffy vergaf je ook alles tot het einde toe. Áls hij maar zong.
Was Bob Dylan zo erg ja?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het kan nooit zo beroerd zijn als Bob Dylan, denk ik dan maarEn die was toen nog maar net 60! Leonard Cohen is nog wel echt een feest op het podium, heb ik mij laten vertellen. Die gaat ook hard richting 80. Helaas was dat concert in Gent vorig jaar in no time uitverkocht.
Ik heb 'm in 2007 in het Vondelpark gehoord. Zo'n leuk mannetjequote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Ach shaffy.... we zagen hem in het openluchttheater, toen moest ie wel even gered worden hoor.. hij bleef ff net iets te lang op de piano improviserenMaar dat vergeef je hem ook meteen weer
heb wel eindelijk weer wat rust in mn koppie, stond echt stijf van de stress, toen overleed oma ook nog eens, amar tis wel bizar wat ik gedaan heb in een week, zondag pas eerste dozen in gepakt, maandag pas sleutels gehad en gaan verven en nu al helemaal gesettled... raar, foto's zijn onderweg btwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef Duderella het volgende:
Dat is ook iets om trots op te zijn MeMo! Het is toch een hele stap en een grote verandering en je hebt het toch maar mooi effe gedaan wijffie!
Ja in de laatste jaren moesten ze de piano ontzetten, zo ongeveer.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach shaffy.... we zagen hem in het openluchttheater, toen moest ie wel even gered worden hoor.. hij bleef ff net iets te lang op de piano improviserenMaar dat vergeef je hem ook meteen weer
en snel gedaan ook vind ik! Fijn dat het zo goed voeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
kamer voelt echt aan als mijn plekkie al. ben er ook best trots op dat ik van iets dat me erg tegen stond, vieze muren en een hele donkeroranje muur, toch mijn plekje heb weten te maken, door het te verven, de muurstickers etc
In Leuven is het niet zo speciaal, in Brussel idd wel goed ja! Heb je 'n plaatje van wat je hebt gekocht?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:04 schreef DarkElf het volgende:
CF wel eens op de lingerie afdeling van Inno geweest?Das echt een mooie afdeling, met hele mooie spullen.
heb Simone Perele ontdekt, fijn merk
zal eens zoekenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In Leuven is het niet zo speciaal, in Brussel idd wel goed ja! Heb je 'n plaatje van wat je hebt gekocht?
Soms geeft het ook enorm veel energie hè, als de stress op zijn top is. De kunst is dan die nuttig te besteden. Nu genieten van Maastricht!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb wel eindelijk weer wat rust in mn koppie, stond echt stijf van de stress, toen overleed oma ook nog eens, amar tis wel bizar wat ik gedaan heb in een week, zondag pas eerste dozen in gepakt, maandag pas sleutels gehad en gaan verven en nu al helemaal gesettled... raar, foto's zijn onderweg btw
3 feb is introdag maar door foutt in roostering heb ik 1 feb al een college hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Soms geeft het ook enorm veel energie hè, als de stress op zijn top is. De kunst is dan die nuttig te besteden. Nu genieten van Maastricht!
Wanneer beginnen je colleges?
Wist je dat Ernst Jansz laatstelijk en schandelijk vertaalproject van Dylan-nummers heeft gemaakt? Ik moest er toevallig aan denken. Omdat hij met veel bombarie op de radio vertelde dat Dylan dan nu toch echt wel oud was, maar hij zijn oeuvre nieuw leven in zou blazen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 2007 in het Vondelpark gehoord. Zo'n leuk mannetje![]()
Dude, Bob Dylan staat gewoon in de microfoon te reutelen; vaak kom je er pas na driekwart nummer achter wat 'ie nou eigenlijk aan het zingen isWel leuk om mee te maken, maar voor de muzikale kwaliteit hoef je het niet te doen
Spannend?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
3 feb is introdag maar door foutt in roostering heb ik 1 feb al een college haha
Ja, ik hoorde het op de radio... dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 23 januari 2011 00:10 schreef Duderella het volgende:
Wist je dat Ernst Jansz laatstelijk en schandelijk vertaalproject van Dylan-nummers heeft gemaakt? Ik moest er toevallig aan denken. Omdat hij met veel bombarie op de radio vertelde dat Dylan dan nu toch echt wel oud was, maar hij zijn oeuvre nieuw leven in zou blazen.
En van een Blof-gehalte waar je tenen niet van krommen, maar van afsterven.
Eigen brakke korte opname van toen:quote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Misschien ligt het aan ons!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het op de radio... dacht al dat het aan mij lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:
Die breekbare stem vond ik zo ontroerend.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef Duderella het volgende:
Leuk![]()
Ik hoor hem wel het liefste zonder anderen, moet ik zeggen. Met lekker veul piano met die vijf handen van hem aan het klavier (hoe dééd die man dat toch, in zijn goede jaren).
ja rommelig her en der maar wilde gewoon geen dozen meer in de kamer,t voor net opruimen gebeurd nog wel eens een keerquote:Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Nou het ziet eruit alsof je er al een hele tijd woont
3 dagen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Memo, leuk ingericht hoor! En het ziet er echt niet uit alsof je er pas een week zit
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die breekbare stem vond ik zo ontroerend.
Hij was op zijn mooist in zijn bagwantijd![]()
Jesses wat was ik verliefd op die man.. wilde Q eigenlijk Ramses noemen, maar mijn ex vond dat toen meer een hondennaam![]()
Voor deze keer.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is laat, ik ben moe en ik heb hard gewerktCut me some slack
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is laat, ik ben moe en ik heb hard gewerktCut me some slack
dat is de chaise longue van de katten maar ze preferen vaak de stoel waar de blauwe plaid om heen zit (vanwege de haren dusquote:Op zondag 23 januari 2011 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
De poezen toch meegenomen, MeMo? 't Is leuk geworden, echt huiselijk vind ik. Dat kleine bankje-dingetje is cuuuute
Ik ben een lingerie-barbaar, maar het ziet er mooi uit DE!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef DarkElf het volgende:
CF daar een setje van (geen push effect) die was wel in de solden, een ander setje helaas nietmaar t zat zo mooi..
ik weet er ook niet veel van maar weet wel dat dit echt mooi zat en dan heb ik t er wel voor overquote:Op zondag 23 januari 2011 00:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben een lingerie-barbaar, maar het ziet er mooi uit DE!
Terecht!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik weet er ook niet veel van maar weet wel dat dit echt mooi zat en dan heb ik t er wel voor over
Only real babes have curls.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:32 schreef LieLie het volgende:
Hai!
Eij gaan lekker slapen! En mijn krullen zijn nog mooi! Het is een heus wonder!![]()
Trusten!
hemaspul laatst nog gepast maar op de een of andere manier zit dat nooit goed bij mij of ze hebben mijn maat alleen nog in omakleuren enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Terecht!
Ik besteed er eigenlijk nooit aandacht aan. Heb wat hema-spul en dat is het. Best zonde eigenlijk!
O echt van die huidkleurige dingen en zo?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hemaspul laatst nog gepast maar op de een of andere manier zit dat nooit goed bij mij of ze hebben mijn maat alleen nog in omakleuren enzoen ik word wel wat ouder maar dat hoeft nog niet hoor
nee he?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
O echt van die huidkleurige dingen en zo?Nee, daar zou ik dan ook niet voor gaan.
Die setjes vind ik ook leuk om te zien hoorquote:Ik heb er wat kleurige setjes vandaan. Stipjes, gedoetjes. Wel een beetje kinderachtig spul eigenlijk. Maar het zit me goed. Ik ben nog altijd wel van plan om me eens iets te laten adviseren bij een goede lingeriezaak. Maar als ik op het punt sta denk ik altijd weer: ja, waarom eigenlijk?![]()
Dat heb ik ook altijd. Heb een paar vaste merkjes bij Hema & Hunkemoller zit goed en niemand ziet het verdersquote:Op zondag 23 januari 2011 00:40 schreef Duderella het volgende:
O echt van die huidkleurige dingen en zo?Nee, daar zou ik dan ook niet voor gaan.
Ik heb er wat kleurige setjes vandaan. Stipjes, gedoetjes. Wel een beetje kinderachtig spul eigenlijk. Maar het zit me goed. Ik ben nog altijd wel van plan om me eens iets te laten adviseren bij een goede lingeriezaak. Maar als ik op het punt sta denk ik altijd weer: ja, waarom eigenlijk?![]()
Voor Arty.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:40 schreef Duderella het volgende:
Ik ben nog altijd wel van plan om me eens iets te laten adviseren bij een goede lingeriezaak. Maar als ik op het punt sta denk ik altijd weer: ja, waarom eigenlijk?![]()
tot je op de ehbo ligt, dan ineens zien een hóóp mensen t weet ik toevalligquote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Heb een paar vaste merkjes bij Hema & Hunkemoller zit goed en niemand ziet het verders
Whaaaaaaaquote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef DarkElf het volgende:
tot je op de ehbo ligt, dan ineens zien een hóóp mensen t weet ik toevallig
(nee geintje natuurlijk, daarvoor koop ik t niet)
als t zo erg is dat ze moeten knippen dan moet t maar hoor, maar dat was gelukkig niet zoquote:Op zondag 23 januari 2011 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WhaaaaaaaMaar als het kapot geknipt moet worden is het niet zo erg
![]()
Nou sorry hoor, maar dat 'lingerie kopen voor je partner' heb ik nooit zo begrepen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor Arty.
Of is dat er eentje van zo snel mogelijk uittrekken, die handel?
Hapquote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef Duderella het volgende:
Nou sorry hoor, maar dat 'lingerie kopen voor je partner' heb ik nooit zo begrepen.![]()
![]()
Misschien op een eerste date. Maar ik ga toch echt geen halve avonden half ontkleed door het huis lopen ten einde mijn lingerie te tonen, waarna ik in de regenpijp klim om nog wat extra kunstjes te doen.
Ik draag geen oma-onderbroeken, laat dat duidelijk zijn, maar ik zou mooie lingerie louter kopen voor mezelf. Zoals je oorbellen koopt.
Niet op mijn seksleven te spekken.
He, verdorie. Daar gaat mijn ideaalbeeld van je aan duigen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef Duderella het volgende:
Maar ik ga toch echt geen halve avonden half ontkleed door het huis lopen ten einde mijn lingerie te tonen, waarna ik in de regenpijp klim om nog wat extra kunstjes te doen.
Ja hap. Ik zag het zelf ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hap
Maar die in die regenpijp is wel iets om over na te denken
Of in m'n hema-lèngerey de tuin aanharken
Schaar, knip. Klaar.quote:Hoelang zou een arts erover doen om Marlies Dekkertjes te ontrafelen bedenk ik me ineens?
Ik las dit en dacht: O kut ik zit in mijn OUD-lurk-browser.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als t zo erg is dat ze moeten knippen dan moet t maar hoor, maar dat was gelukkig niet zo
met een schaar niet zo langquote:Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang zou een arts erover doen om Marlies Dekkertjes te ontrafelen bedenk ik me ineens?
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht: O kut ik zit in mijn OUD-lurk-browser.
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg.
* wit wegtrekt.
Om de drek eruit te trekken. Dat doe ik dan weer wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
He, verdorie. Daar gaat mijn ideaalbeeld van je aan duigen.
Ik heb je al zo vaak in gedachten aan die regenpijp zien hangen.
Je hebt een aanbidder Bluezz! "Systeemnotificatie', remember his name!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een DM van systeemnotificatie, maar ik ken die user niet eens
wat een toevoegingquote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ahhh, mooie lingerie is hier ook zoiets waarvan ik denk 'ooit nog eens'. Maar met een C-cup die nog netjes de goeie kant op wijst, hou ik het meestal ook bij Hema enzo
'k moet trouwens nog wel even bedenken wat ik onder dat jurkje doeGelukkig heb ik nu wel cute pumps
Wat voor pumps heb je CF?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ahhh, mooie lingerie is hier ook zoiets waarvan ik denk 'ooit nog eens'. Maar met een C-cup die nog netjes de goeie kant op wijst, hou ik het meestal ook bij Hema enzo
'k moet trouwens nog wel even bedenken wat ik onder dat jurkje doeGelukkig heb ik nu wel cute pumps
Grijns, helemaal niksquote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef DarkElf het volgende:
wat een toevoegingen wat impliceer je hiermee
![]()
tis dat ik geen flasher ben maar anders...
nou ok danquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grijns, helemaal niksMaar kleinere borsten zijn gewoon wat minder gevoelig voor de zwaartekracht, ik heb wat minder serieuze steun nodig van een BH
ja idd?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het zo raar dat KLM-vluchten direct vanaf Amsterdam duurder zijn dan Brussel-Amsterdam en dan dezelfde vlucht er achteraan!
9 cm!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grijns, helemaal niksMaar kleinere borsten zijn gewoon wat minder gevoelig voor de zwaartekracht, ik heb wat minder serieuze steun nodig van een BH
Dude, cognac/caramelkleurige, 9 cm hak, stijl die wel enigszins past bij jurk&bontje.
Ik moet me dus maar laten voorlichten bij een goede winkel, denk ik. Ik ga eens even kijken wat Groningen te bieden heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef DarkElf het volgende:
niet te dunne hak als je geen hoge hakken gewend bent en een fijn voetbed doet wonderen... maakt het verschil tussen lekker erop kunnen lopen en geen 'grip'hebben en dus snel moeie voeten krijgen.
Vreemd inderdaad CF.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:15 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien die vliegtax ofzo. Maar het is wel gek en het scheelt nota bene best veel, 150 euro. We hadden datzelfde toen we naar Johannesburg vlogen.
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 01:29 schreef DarkElf het volgende:
laarzen zijn leuk maar soms kan je beter pumps aan en sowieso zwarte (en cognac bijv, past bij zoveel) pumps hebben is altijd handig..
Ik ken het jurkje, tochquote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik draag in 't algemeen ook liever laarzen hoor Bloes, maar onder zo'n fijn jurkje voor een bruiloft is het echt geen gezicht'k Wil wel een foto posten?
't Is wel een bummer, want ik heb pracht-laarzen die perfect van kleur zouden zijn geweestquote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken het jurkje, tochDie je laatst postte... geen idee wat daar goed onder staat.
je hebt gescoord?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
SCORE
![]()
Maar 't wordt een beetje ingewikkeld.
Maar wrom doe je die laarzen er dan niet onder? En je haren moet je doen volgens de Lie methode, zal je prachtig staanquote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef ColdFeet het volgende:
't Is wel een bummer, want ik heb pracht-laarzen die perfect van kleur zouden zijn geweest
Ja, dat kanten kleedje dus. 'k Heb echt zin om het te dragen! Nu nog bedenken wat ik met mijn haar doe.
Nou gefeliciteerd!quote:
Had ik maar zulk haar als Liequote:Op zondag 23 januari 2011 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Maar wrom doe je die laarzen er dan niet onder? En je haren moet je doen volgens de Lie methode, zal je prachtig staan
Hebbie pic van jurkje met die laarzen eronder?
Nu niet Bloes, ik krijg hoofdpijn van dat plaatjequote:
Pfff, wat een takkeeind.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd!
Nog 3 te gaan!
[ afbeelding ]
Sweet dreamsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker allemaalIk ga ff opruimen en teruglezen.
Och moet kunnen tochquote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori is ook nog wakker, ritme is n beetje van de leg
quote:
Bloessiequote:
Al vanaf een uurtje of 7 wakker hoor, als altijdquote:
Dankzij de limoncelloquote:Op zondag 23 januari 2011 10:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Al vanaf een uurtje of 7 wakker hoor, als altijdHeb toch 5 uur aan 1 stuk geslapen
Haha, ja lekker is die zegquote:
Chefquote:
Als je eters en logees krijgt ben je in je hoofd ook vrij druk hoor, dat herken ik wel. En dan nog het voorbereiden en poetsen. Dan komt de ontspanning als alles gelukt is + de hoofdpijn. Stom maar logischquote:Op zondag 23 januari 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb echt weer genoeg drank op dit weekendTwee whisky, twee limoncello
, wijn. Jammer van die hoofdpijn gisteravond anders was ik nog wel ff doorgegaan
Echt wel lekker jaquote:Op zondag 23 januari 2011 10:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, ja lekker is die zegEr zit echt verschil in hoor de één of de andere fles.
heeft geloof ik ook met het alcoholpercentage te maken.
Weegschaal was vanochtend niet lief, dus deze week de rem er weer op met dat gesnoep en gewijn enz.
Dat denk ikquote:
Nou, niet logisch vind ikquote:Op zondag 23 januari 2011 10:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je eters en logees krijgt ben je in je hoofd ook vrij druk hoor, dat herken ik wel. En dan nog het voorbereiden en poetsen. Dan komt de ontspanning als alles gelukt is + de hoofdpijn. Stom maar logisch
Kun je het recept van die garnalensoep eens posten?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt wel lekker jaEn de weegschaal staat binnen. Denk dat ik die maar een keertje oversla vandaag
Total denial
En voor de liefhebbers het menu:
- Een romig garnalensoepje
- Griekse gehaktburgers met salade en aardappeltjes uit de oven
- limoncello-ricotta cheesecake met frambozensorbetijsen limoncello
En daarna werden de aankopen bij Van Zuylen geprobeerd
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar P!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je het recept van die garnalensoep eens posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was de ultieme gastheerquote:Op zondag 23 januari 2011 10:47 schreef Braamyo het volgende:
Goeiemorgen voor jullie, en halfverwegen de middag voor mij, hoe is het met jullie? En belangrijker, FF hoe was je dateen P <-- Hoe was je als chef en gastheer? Ownde je de koeken-pan uit ?
P. stond keurig met z'n schortje en koksmuts in de keuken en daarna serveerde hij met witte handschoentjes netjes de borden uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:47 schreef Braamyo het volgende:
en P <-- Hoe was je als chef en gastheer? Ownde je de koeken-pan uit ?
Nou, zo lekker hebben ze neit geslapen op het luchtbedquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef golfer het volgende:
Ik behoor ook weer tot het rijk der levenden.
Benieuwd of er een kater bij SunTav aanwezig is na hun proeverij van gisteravond.
Best vroeg voor jouw doenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef golfer het volgende:
Ik behoor ook weer tot het rijk der levenden.
en WK Sprintquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Best vroeg voor jouw doen
Zeker 020 kijken zo
Poeh...moet je aan hen vragenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Welke whisky's hadden ze meegenomen, dan?
Ik heb gister het boek Homemade van Yvette van Boven gekocht, leuk! Eens kijken of er iets instaat voor vandaag.
Uiteraard.quote:
Ik ben al sinds half 10 wakkerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef LieLie het volgende:
Hé! Zijn jullie eindelijk wakker allemaal
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:03 schreef golfer het volgende:
P. stond keurig met z'n schortje en koksmuts in de keuken en daarna serveerde hij met witte handschoentjes netjes de borden uit.
Somsquote:
Dat veel te veel daar heb ik ook altijd last van xD vet irritant altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik was de ultieme gastheerEr was veel te veel en ik was aardig
![]()
Ik wil ook zo graag in/een bad!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Zelfs ik vond het soepje lekker![]()
![]()
![]()
* Bluezz heeft keuken opgeruimd, afwasmasjien gevuld, bed verschoond, beddegoed in wasmasjien gestopt, in badje gezeten met het volkskrant magazine (er komt weer een nieuwe Koch aan) wil mijn TBSboek uitlezen en mss nog een wandelingetje vanmiddag
Opgeslagen en gefixed.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
En voor de liefhebbers hier het soepjeIk ben lui dus ik heb een scan gemaakt
En die was ook nog eens ondersteboven maar dat fixen jullie zelf maar
http://download.peterdehoog.nl/scan0001.jpg
goeie voorbereiding is het halve werk, P nogmaals goed bezigquote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
En ik mag dan wel stressen 's ochtends maar dat had tot effect dat ik eigenlijk alleen de hamburgers 's avonds nog maar hoefte te makenDa's toch ook wel lekker hoor
Wantquote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat veel te veel daar heb ik ook altijd last van xD vet irritant altijd
Ik kook vaak bij andere thuis, dan heb ik nog niksquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
WantNu heb ik vandaag echt genoeg te eten
Halve cheesecake over. Grote bak salade. Hamburger. Kaas
lekkere kaasjes trouwens B&G
en een paar bakjes met garnalen, zalmrolletjes en papadums
.
't Groninger? Daar wil ik ook nog een keer naar toequote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge allemaal,
Wij gaan zo naar het museum met vrienden en dan een late lunch doen in de stad.
Ja, het is net weer open na de renovatie.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
't Groninger? Daar wil ik ook nog een keer naar toe
Ja, precies, daarom ookquote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, het is net weer open na de renovatie.
Een lunner.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Duderella het volgende:
Dom, dom, domquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kook vaak bij andere thuis, dan heb ik nog niks
Jaquote:
Yuckquote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Duderella het volgende:
Er niest een kat tegen mijn blote been. Met veel snot.
Douchen! Fijne dag allemaal!
Zullen we rond 15:00 een kopje thee doen? Ben wel benieuwd naar je kamer. Neem ik AH Country koekjes mee.quote:
Het is een functie van de haren om het snot vast te kunnen houden.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Er niest een kat tegen mijn blote been. Met veel snot.
Leuk. Cultureel en lekker samen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Duderella het volgende:
Mogge allemaal,
Lekkere hangzondag dan maar?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb eigenlijk geen zin meer om naar Den Haag te gaan voor die wandelschoenen dus dat ga ik donderdagavond wel doen
Ik ga even de lampen aangooien en een foto makenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef DarkElf het volgende:
Lein! Hoe is het met je littekentjes? Heelt het mooi?
Ik smeer (sinds gister) met lanette, zo droog en trekkerig is m'n huid.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Flink smeren, Lein. Ik had er twee jaar geleden zoveel last van dat ik een hydraterend masker als creme ben gaan gebruiken (van paula's choice, fijn spul).
Ik heb een potje melasse gekocht gister, yay. Kan ik eindelijk molasses spice cookies gaan maken
Denk dat dat het gaat worden jaquote:
Ben benieuwdquote:Ik zoek zo even m'n foto's van Burkina en Ghana uit, denk ik. Heb ik toch nog iets gedaan
is goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zullen we rond 15:00 een kopje thee doen? Ben wel benieuwd naar je kamer. Neem ik AH Country koekjes mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's m'n neus. Achter een spoiler omdat ie niet echt flatteus is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's de kin. Die is terug gegroeid, deels. Hij is niet zo lelijk nu als ie eerst was. Misschien dat ik m nog een keer weg laat halen. Ook achter een spoiler omdat ik niet 'bloot' zo op internet wil. Het is trouwens geen van mijn familieleden opgevallen dat die neuspukkel weg was![]()
Nou dat lijkt zo. Maar hij was ontzettend bol, stak echt een halve cm boven de huid uit. Nu is ie plat zeg maar. En hij is maar half zo groot in oppervlakte als ie wasquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi LeinLein
Maar dan is die op je kin wel extreem snel teruggegroeid dan of niet?
Ja echtquote:
quote:
Jullie lijken op elkaar in die zin dat jullie allebei niet altijd even 'vrolijk' op foto's staan en de gezichtsvorm van jullie heeft ook wel wat van elkaar weg.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef LieLie het volgende:
En nu kan ik niet zien of wij op elkaar lijken zoals ze zeggen
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef LieLie het volgende:
Wel balen dat dat plekje weer terug is! En jij hebt ook sproeten!
En nu kan ik niet zien of wij op elkaar lijken zoals ze zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?
Ah..je hebt het zeeuwse feest overleefdquote:
Jazekerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah..je hebt het zeeuwse feest overleefd
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie lijken op elkaar in die zin dat jullie allebei niet altijd even 'vrolijk' op foto's staan en de gezichtsvorm van jullie heeft ook wel wat van elkaar weg.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik snap het punt wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?![]()
Oeh, dat heb ik ook altijd, na zo'n gourmet feastquote:Op zondag 23 januari 2011 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
Nice work
Ik zit hier te bedenken wat ik deze week ga eten allemaal. Alleen is mijn inspiratie weg
Wat je ook niet echt kan zien is dat er nog wel een lichtachtige rode waas rond m'n neus zatquote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef DarkElf het volgende:
Hi lein, heelt wel netjes dus, valt me niet tegen aar zonde dat het niet in 1x gelukt is.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Lein kijkt vrolijker dan LieLie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |