Ja natuurlijk heeft ze daar een hekel aan. Maar dat maakt het niet minder waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stewardessen zijn in de 1e plaats voor een goed verloop van de vlucht (veiligheid). anders hoeven ze ook geen halfjaarlijkse cursus te volgen + examens doen voordat ze de lucht in mogen (en dan nog eerst als trainee). mn zus is stewardess en heeft een hekel aan dat mensen zeggen dat ze serveerster is en dat kan ik best begrijpen.
Zuipenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
zaterdagavondwat gaan we doen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef Duderella het volgende:
Misschien toch die cursus Productontwikkeling overwegen? Vork loopt hier net binnen. Kun je het hem even vragen waar de LOI zit.![]()
Ik mot ook niks van die ventquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
nou ik heb voor de 2e of 3e keer eens iets gemaakt van Jamie Oliver maar , en ik weet niet waar het aan ligt, maar zijn smaak is mijn smaak niet hoor
Wat heb je gemaakt? Uit welk boek?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
nou ik heb voor de 2e of 3e keer eens iets gemaakt van Jamie Oliver maar , en ik weet niet waar het aan ligt, maar zijn smaak is mijn smaak niet hoor
niet waar. maar blij toe dat de meeste vluchten goed verlopen, zodat ze tijd hebben om dingen te serverenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft ze daar een hekel aan. Maar dat maakt het niet minder waar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
kind kan idd de was doen Dude maar ik maak natuurlijk wel alles zelf hé? en vers ook nog es terbij
Oh ik vind alles van hem lekker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
snap ik, ik ben ook echt klaar met hem (en dat na 2 of 3 keerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik mot ook niks van die vent
ik wil geen LOI opleiding doen. heb al gekeken nml en kan dat niet betalen. dus komt goed uit dat ik dat ook niet kan worden met opleidingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Vork het volgende:
LOI? Ik doe niet aan LOI. Oh en de grote boze buitenwereld doet ook niet aan het aannemen van afgestudeerde productontwikkelaars in spe zonder jarenlange relevante werkervaring.
Ik heb geen idee waar het allemaal over gaat, maar ik raad het af
Maar had je dan wel wat in die richting willen doen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil geen LOI opleiding doen. heb al gekeken nml en kan dat niet betalen. dus komt goed uit dat ik dat ook niet kan worden met opleiding
Kip piri piri uit Jamie's 30 minuten... maar smaakt helemaal niet zoals piri piri is, of zoals je het zou verwachten.. (We hebben wel eens eerder zoiets in elkaar gefröbeld..)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt? Uit welk boek?
ik zit nu in de voedingsmiddelenindustrie dus leek me (eerst) best logisch daarin door te gaan omdat ik daar dus al wat bekend mee ben...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar had je dan wel wat in die richting willen doen?
Ja, hij heeft wel een vrije interpretatie van gerechten volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kip piri piri uit Jamie's 30 minuten... maar smaakt helemaal niet zoals piri piri is, of zoals je het zou verwachten.. (We hebben wel eens eerder zoiets in elkaar gefröbeld..)
Had t boek gewonnen bij een prijsvraag dus dacht, ik waag een poging.maar Jamie en ik zijn niet compatible
in onze smaakvoorkeur.
Nouja, ik heb ooit een opleiding gedaan, tot productontwikkelaar in feite. Maar dan met een marketingprofiel. Prima combinatie om de arbeidsmarkt mee te bestormen, zo'n 4 jaar terug, toen alles nog koek en ei was met de economie. Dat valt nu toch wel tegen. Ik probeer al anderhalf jaar de voedingsmiddelenindustrie binnen te komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit nu in de voedingsmiddelenindustrie dus leek me (eerst) best logisch daarin door te gaan omdat ik daar dus al wat bekend mee ben...
Maar das niet erg, das prima juistquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel een vrije interpretatie van gerechten volgens mij
oei... bij mij is het 'geluk' geweest. heb toerisme achtergrond en ben van daaruit naar receptiewerk gegaan en elektronische diensten. toen ik daar weg moest wegens bezuiniging kwam ik in de WW en had het UWV op dat moment een administratieve vacature openstaan van de fabriek waar ik nu werk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ooit een opleiding gedaan, tot productontwikkelaar in feite. Maar dan met een marketingprofiel. Prima combinatie om de arbeidsmarkt mee te bestormen, zo'n 4 jaar terug, toen alles nog koek en ei was met de economie. Dat valt nu toch wel tegen. Ik probeer al anderhalf jaar de voedingsmiddelenindustrie binnen te komen.
fijne avond!quote:
weinig tot niets.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben er weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef Braamyo het volgende:
wow en toen ging het in eens weer snel, echt hea, ik kijk twee seconden opzij en die topic vult zichzelf weer helemaal
Dat is dan mooi. Ik heb een van mijn baantjes ook via het UWV verkregen, alleen dat ging niet helemaal vanzelf. Ze wilde me in eerste instantie nieteens voorstellen, omdat ik 'overgekwalificeerd' zou zijn. Het is zo'n rare instantie, ik hoop dat ik nooit meer een stap binnen hoef te zetten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
oei... bij mij is het 'geluk' geweest. heb toerisme achtergrond en ben van daaruit naar receptiewerk gegaan en elektronische diensten. toen ik daar weg moest wegens bezuiniging kwam ik in de WW en had het UWV op dat moment een administratieve vacature openstaan van de fabriek waar ik nu werk.
nou.. toen ik daar binnenkwam zag ik om me heen allemaal hoofddoekjes en ik hoorde ze alleen maar praten (en zag vacatures) over schoonmaakwerk.. ik dacht; wat moet ik hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is dan mooi. Ik heb een van mijn baantjes ook via het UWV verkregen, alleen dat ging niet helemaal vanzelf. Ze wilde me in eerste instantie nieteens voorstellen, omdat ik 'overgekwalificeerd' zou zijn. Het is zo'n rare instantie, ik hoop dat ik nooit meer een stap binnen hoef te zetten.
Owkey FF, ik ben ook een leuke jongenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
en vnv ga ik wat drinken/bijkletsen met een leuke jongen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Owkey FF, ik ben ook een leuke jongenvertel ! wat maakt hem zo tof, dit zijn de leuke verhalen. details en details !!!!
ik ga helemaal niks geks doen hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef Braamyo het volgende:
Dat word nogmaals benadrukt door de leuke jongen waar je vanavond mee gaat 'bijpraten'.
Ik wist overigens niet dat bijpraten de nieuwe term voorwas
Dat is niet helemaal waar. Het is inderdaad wat veel mensen en ook bedrijven nog denken, maar in principe proberen ze zoveel mogelijk en op alle niveau's aan te kunnen bieden. Maar ze zijn voor hun banen ook erg afhankelijk van het gewone aanbod en dat is natuurlijk voor een groot deel wat simpeler werk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
nou.. toen ik daar binnenkwam zag ik om me heen allemaal hoofddoekjes en ik hoorde ze alleen maar praten (en zag vacatures) over schoonmaakwerk.. ik dacht; wat moet ik hier
ik kan wel begrijpen dat ze je overgekwalificeerd vinden omdat denk banen van jouw kwalificatie niet bij het UWV een vacature plaatsen.
als hij morgen de deur uit is willen we details weten owkayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
hij ziet er leuk uit en hij is heel lief. alleen ik zie em niet zoveel maar als ik em zie is het altijd gezellig. lekker knus dvd'tje kijken en wat drinken en kletsen
ok ja het was ook maar 1x dat ik er was (gelukkigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het is inderdaad wat veel mensen en ook bedrijven nog denken, maar in principe proberen ze zoveel mogelijk en op alle niveau's aan te kunnen bieden. Maar ze zijn voor hun banen ook erg afhankelijk van het gewone aanbod en dat is natuurlijk voor een groot deel wat simpeler werk.
haha ik ga naar hem toe en ga netjes uiterlijk 0u weer naar huis want ik moet morgen tennissenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
als hij morgen de deur uit is willen we details weten owkay
Thuis blijven. Chillen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
tussen netjes en representatief zit maar heel weinig verschil hea FFquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik ga naar hem toe en ga netjes uiterlijk 0u weer naar huis want ik moet morgen tennissen
wat voor kleur kleding? beter gezegt, moet de kleur behouden blijven ;dquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef rijsttafel het volgende:
Isa, weet jij toevallig hoe je roest uit kleren krijgt? M'n moeder is het niet gelukt, nu wil ik het zelf nog een keer proberen
Bloed gaat er meestal wel uit met gewoon wasmiddel bij mij
haha dankje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tussen netjes en representatief zit maar heel weinig verschil hea FF
geniet van de avond
pakkleur-grijsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat voor kleur kleding? beter gezegt, moet de kleur behouden blijven ;d
doei 2 maal F. Veel plezierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha dankje.
ik ga-hafijne avond schatjes!
Volgens mij heeft m'n moeder dat al geprobeerd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef Braamyo het volgende:
@ rijst: vanish color?
ik heb vanish normaal gebruikt voor me kokskleding (wit) back in the days, bijna alles ging daar vlekkenloos weer de wasmand uit, en dat was soms echt nasty ;D
werkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Super! Zijn er ook foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
Uitrusten.![]()
De hele dag geklust en het was keigaaf! Hard werken, heel leuke Fokkers en een mooi resultaat.
Als het goed is komen er foto's maar ik weet niet wanneer. Toen ik wegging, waren ze nog bezig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super! Zijn er ook foto's gemaakt?
Volgens Google kan citroensap of een speciaal vlekkenmiddel van de drogist helpen. Wel eerst testen op een onopvallende plek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft m'n moeder dat al geprobeerd.
Ik denk dat de schaar dan de beste oplossing is
Trusten Braam!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Braamyo het volgende:
mensen ik ben slaapie slaapie doen, truste allemaal,
@ krak: goed te horen dat je zo'n fijne dag gehad hebt
Lekker weer thuis Zet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:41 schreef z80 het volgende:
Wat een rust hier.
dat heb ik afgelopen week niet gezien.
De rust wordt weer even verstoord, want wij zijn terug van het eten bij P.quote:
Dat ga je alleen maar nog veel vaker meemaken naarmate je zo bejaard bent als jij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef Duderella het volgende:
Aardig om ook eens een keer één van de oudsten te zijn in de zaal.
Gezellig golfer!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De rust wordt weer even verstoord, want wij zijn terug van het eten bij P.
Prima gegeten, lekker gedronken (ik vooral Spa Appel) en vooral gezellig geklept en heel veel gelachen met/om SunTav en Pee.
En van het garnalensoepje van P. wil ik het recept hebben, want die vond ik echt heel erg lekker.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ga je alleen maar nog veel vaker meemaken naarmate je zo bejaard bent als jij.
En in de zaal is het licht altijd uit natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef Duderella het volgende:
![]()
In het theater ben je lang houdbaar hoor, als je van toneel en dans houdt. Daarom trekt ons dat ook zo.
vrijdag avond weer thuis gekomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lekker weer thuis Zet?
Iedereen is uit eten of anders uit. Ik ben uitgeput.
En daarna louter softe spots.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En in de zaal is het licht altijd uit natuurlijk
Goedzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
kamer voelt echt aan als mijn plekkie al. ben er ook best trots op dat ik van iets dat me erg tegen stond, vieze muren en een hele donkeroranje muur, toch mijn plekje heb weten te maken, door het te verven, de muurstickers etc
Aznavour, lijkt me echt een belevenis CF !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
We reden gister langs het Sportpaleis, eind maart treedt Aznavour daar op, zag ik staan. Die man is al 86 zegnet toch maar kaarten gekocht, leuk.
Ik heb hem ooit in 1976 ofzo zien optreden in de Jaap Edenhal in Amsterdam. Geweldig. Meteen een LP ter plekke gekocht en door hem laten signeren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
We reden gister langs het Sportpaleis, eind maart treedt Aznavour daar op, zag ik staan. Die man is al 86 zegnet toch maar kaarten gekocht, leuk.
Ach shaffy.... we zagen hem in het openluchttheater, toen moest ie wel even gered worden hoor.. hij bleef ff net iets te lang op de piano improviserenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
86 al!![]()
Hopelijk heeft 'ie het vuur nog wel.
Zijn stemgeluid zal toch haast wel wat aan nuance ingeboet moeten hebben, zou je denken.
Anderzijds, Shaffy vergaf je ook alles tot het einde toe. Áls hij maar zong.
Was Bob Dylan zo erg ja?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het kan nooit zo beroerd zijn als Bob Dylan, denk ik dan maarEn die was toen nog maar net 60! Leonard Cohen is nog wel echt een feest op het podium, heb ik mij laten vertellen. Die gaat ook hard richting 80. Helaas was dat concert in Gent vorig jaar in no time uitverkocht.
Ik heb 'm in 2007 in het Vondelpark gehoord. Zo'n leuk mannetjequote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Ach shaffy.... we zagen hem in het openluchttheater, toen moest ie wel even gered worden hoor.. hij bleef ff net iets te lang op de piano improviserenMaar dat vergeef je hem ook meteen weer
heb wel eindelijk weer wat rust in mn koppie, stond echt stijf van de stress, toen overleed oma ook nog eens, amar tis wel bizar wat ik gedaan heb in een week, zondag pas eerste dozen in gepakt, maandag pas sleutels gehad en gaan verven en nu al helemaal gesettled... raar, foto's zijn onderweg btwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef Duderella het volgende:
Dat is ook iets om trots op te zijn MeMo! Het is toch een hele stap en een grote verandering en je hebt het toch maar mooi effe gedaan wijffie!
Ja in de laatste jaren moesten ze de piano ontzetten, zo ongeveer.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach shaffy.... we zagen hem in het openluchttheater, toen moest ie wel even gered worden hoor.. hij bleef ff net iets te lang op de piano improviserenMaar dat vergeef je hem ook meteen weer
en snel gedaan ook vind ik! Fijn dat het zo goed voeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
kamer voelt echt aan als mijn plekkie al. ben er ook best trots op dat ik van iets dat me erg tegen stond, vieze muren en een hele donkeroranje muur, toch mijn plekje heb weten te maken, door het te verven, de muurstickers etc
In Leuven is het niet zo speciaal, in Brussel idd wel goed ja! Heb je 'n plaatje van wat je hebt gekocht?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:04 schreef DarkElf het volgende:
CF wel eens op de lingerie afdeling van Inno geweest?Das echt een mooie afdeling, met hele mooie spullen.
heb Simone Perele ontdekt, fijn merk
zal eens zoekenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In Leuven is het niet zo speciaal, in Brussel idd wel goed ja! Heb je 'n plaatje van wat je hebt gekocht?
Soms geeft het ook enorm veel energie hè, als de stress op zijn top is. De kunst is dan die nuttig te besteden. Nu genieten van Maastricht!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb wel eindelijk weer wat rust in mn koppie, stond echt stijf van de stress, toen overleed oma ook nog eens, amar tis wel bizar wat ik gedaan heb in een week, zondag pas eerste dozen in gepakt, maandag pas sleutels gehad en gaan verven en nu al helemaal gesettled... raar, foto's zijn onderweg btw
3 feb is introdag maar door foutt in roostering heb ik 1 feb al een college hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Soms geeft het ook enorm veel energie hè, als de stress op zijn top is. De kunst is dan die nuttig te besteden. Nu genieten van Maastricht!
Wanneer beginnen je colleges?
Wist je dat Ernst Jansz laatstelijk en schandelijk vertaalproject van Dylan-nummers heeft gemaakt? Ik moest er toevallig aan denken. Omdat hij met veel bombarie op de radio vertelde dat Dylan dan nu toch echt wel oud was, maar hij zijn oeuvre nieuw leven in zou blazen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 2007 in het Vondelpark gehoord. Zo'n leuk mannetje![]()
Dude, Bob Dylan staat gewoon in de microfoon te reutelen; vaak kom je er pas na driekwart nummer achter wat 'ie nou eigenlijk aan het zingen isWel leuk om mee te maken, maar voor de muzikale kwaliteit hoef je het niet te doen
Spannend?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
3 feb is introdag maar door foutt in roostering heb ik 1 feb al een college haha
Ja, ik hoorde het op de radio... dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 23 januari 2011 00:10 schreef Duderella het volgende:
Wist je dat Ernst Jansz laatstelijk en schandelijk vertaalproject van Dylan-nummers heeft gemaakt? Ik moest er toevallig aan denken. Omdat hij met veel bombarie op de radio vertelde dat Dylan dan nu toch echt wel oud was, maar hij zijn oeuvre nieuw leven in zou blazen.
En van een Blof-gehalte waar je tenen niet van krommen, maar van afsterven.
Eigen brakke korte opname van toen:quote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Misschien ligt het aan ons!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het op de radio... dacht al dat het aan mij lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |