abonnement Unibet Coolblue
pi_91714320
Er zijn vele spaarsystemen bij winkels, tankstations en banken... en ik vraag me af aan welke je zou moeten meedoen, omdat het handig is, en welke systemen heb je ook wat aan (leuke handige voordelen)... en welke niet.

TS begint:

* Airmiles: handig, gratis handoeken bij de shell, en vroeger wel eens een gratis bioskaartje van gekocht. Maar alle bijbetaal-shit van hun website doe ik niet zo aan mee.

* Total Powerpoint: heb nog een pasje maar ik kan beter stoppen. Voordat je echt wat kan kiezen uit hun catalogus tank je je het lazarus. En vroeger woonde ik dicht bij een Total station en tankte er regematig... nu zit er hier geen in de buurt... na een jaar niet tanken schrijven ze al je punten af... heb je dus niets aan.

* ING Rentepunten... ik heb liever 0,01% rente meer dan rentepunten waarmee ik dingen kan kopen die soms goedkoper zijn, maar vaak duurder als in de winkel.

Ik overweeg een AH bonuskaart... maar wanneer is deze echt nuttig?

Verder wil ik niet meedoen aan teveel spaaracties, ik hoef niet een portemonnee met 20 pasjes...

Iemand tips over spaarsystemen die wel handig zijn?
pi_91714347
ja, bonuskaart is wel handig omdat: meer korting
Twiddel
pi_91714676
Pluspunten/koopzegels van de Plus supermarkten :) Verreweg het beste spaarsysteem (i.t.t. die van de Appie waar je nauwelijks iets op verdient)

Voor iedere Euro boodschappen kun je een Pluspunt van 2ct kopen, heb je er 200 bij elkaar (en dus 4 Euro aan zegels uitgegeven, en 200 Euro heb je met een beetje gezinsboodschappen zo bij elkaar) lever je het boekje in en krijg je 6 Euro, die je niet eens bij de Plus hoeft uit te geven.

Qua bedragen stelt het niks voor natuurlijk, maar het rendement is wel hoog :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2011 18:28:19 ]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:30:07 #4
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_91714748
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:27 schreef Redah het volgende:
Pluspunten/koopzegels van de Plus supermarkten :) Verreweg het beste spaarsysteem (i.t.t. die van de Appie waar je nauwelijks iets op verdient)

Voor iedere Euro boodschappen kun je een Pluspunt van 2ct kopen, heb je er 200 bij elkaar (en dus 4 Euro aan zegels uitgegeven, en 200 Euro heb je met een beetje gezinsboodschappen zo bij elkaar) lever je het boekje in en krijg je 6 Euro, die je niet eens bij de Plus hoeft uit te geven.

Qua bedragen stelt het niks voor natuurlijk, maar het rendement is wel hoog :)
dus voor elke 100 eu die je uitgeeft krijg je 1 eu terug? :') jottem!
pi_91714952
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

dus voor elke 100 eu die je uitgeeft krijg je 1 eu terug? :') jottem!
:')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:36:59 #6
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_91715004
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

dus voor elke 100 eu die je uitgeeft krijg je 1 eu terug? :') jottem!
Ach, een bank geeft gemiddeld ook maar 2 % rente, dus dit is wel redelijk.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_91715604
Alleen airmiles hier. Een bonuskaart heb ik wel maar ga niet naar de AH :{
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_91715959
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
dus voor elke 100 eu die je uitgeeft krijg je 1 eu terug? :') jottem!
Ik geloof niet dat je het helemaal begrepen hebt :O

Je koopt boodschappen, dat doe je sowieso al. Bovenop die boodschappen kun je zegels extra kopen, voor 2ct per stuk. Die kosten je dus ook 2ct. Als je 200 zegels hebt gekocht, heb je dus 4 Euro aan zegels uitgegeven.

Volgen we het nog? Mooi ^O^

Lever je die 200 zegels (die je 4 Euro hebben gekost) weer in, krijg je 6 Euro van de kassiere. 2 Euro winst.

En volgens mij is dat een rendement van 50%, en dat is niet zo heel zuinig...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2011 19:03:19 ]
pi_91716097
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:02 schreef Redah het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je het helemaal begrepen hebt :O

Je koopt boodschappen, dat doe je sowieso al. Bovenop die boodschappen kun je zegels extra kopen, voor 2ct per stuk. Die kosten je dus ook 2ct. Als je 200 zegels hebt gekocht, heb je dus 4 Euro aan zegels uitgegeven.

Volgen we het nog? Mooi ^O^

Lever je die 200 zegels (die je 4 Euro hebben gekost) weer in, krijg je 6 Euro van de kassiere. 2 Euro winst.

En volgens mij is dat een rendement van 50%, en dat is niet zo heel zuinig...
Fantastisch rendement, alleen om voor 2 euro zegeltjes te gaan plakken... laat maar... 't is bijna bezigheidstherapie...
pi_91716124
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:02 schreef Redah het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je het helemaal begrepen hebt :O

Je koopt boodschappen, dat doe je sowieso al. Bovenop die boodschappen kun je zegels extra kopen, voor 2ct per stuk. Die kosten je dus ook 2ct. Als je 200 zegels hebt gekocht, heb je dus 4 Euro aan zegels uitgegeven.

Volgen we het nog? Mooi ^O^

Lever je die 200 zegels (die je 4 Euro hebben gekost) weer in, krijg je 6 Euro van de kassiere. 2 Euro winst.

En volgens mij is dat een rendement van 50%, en dat is niet zo heel zuinig...
De samenvatting van WARE_HEIDEN klopt anders prima.

Het rendement is toch echt gekoppeld aan het aantal uitgegeven Euros.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_91716207
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:06 schreef Sometimes het volgende:

De samenvatting van WARE_HEIDEN klopt anders prima.

Het rendement is toch echt gekoppeld aan het aantal uitgegeven Euros.
Ja, als je de boodschappen mee telt. Maar die boodschappen doe je sowieso al. En doe je die boodschappen toevallig ook al altijd bij de Plus, dan is het een heel mooi spaarsysteem, beter dan die van andere supermarkten of tankpasjes e.d.

Zo doen wij dus om de 7/8 maanden n keertje 'gratis' weekboodschappen, door n stuk of 8 boekjes in te leveren.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2011 19:11:00 ]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:15:18 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_91716479
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef Redah het volgende:

[..]

Ja, als je de boodschappen mee telt. Maar die boodschappen doe je sowieso al. En doe je die boodschappen toevallig ook al altijd bij de Plus, dan is het een heel mooi spaarsysteem, beter dan die van andere supermarkten of tankpasjes e.d.

Zo doen wij dus om de 7/8 maanden n keertje 'gratis' weekboodschappen, door n stuk of 8 boekjes in te leveren.
Maar stel da tje het bij een andere supermarkt goedkooper kan halen, doei doei rendement :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:18:58 #13
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_91716656
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:02 schreef Redah het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je het helemaal begrepen hebt :O

Je koopt boodschappen, dat doe je sowieso al. Bovenop die boodschappen kun je zegels extra kopen, voor 2ct per stuk. Die kosten je dus ook 2ct. Als je 200 zegels hebt gekocht, heb je dus 4 Euro aan zegels uitgegeven.

Volgen we het nog? Mooi ^O^

Lever je die 200 zegels (die je 4 Euro hebben gekost) weer in, krijg je 6 Euro van de kassiere. 2 Euro winst.

En volgens mij is dat een rendement van 50%, en dat is niet zo heel zuinig...
Je doet me denken aan mijn zwakbegaafde oom. Die koopt allemaal aanbiedingen bijv een DVD-speler die eerst 100 euro was voor 50 euro (terwijl hij geen TV heeft) en denkt dan dat hij 50 euro winst heeft gemaakt.
pi_91716895
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:15 schreef kanovinnie het volgende:

Maar stel da tje het bij een andere supermarkt goedkooper kan halen, doei doei rendement :P
Als je zo redeneert moet je zelf je eten gaan verbouwen, want iedere actie, altijd en overal, wordt op een of andere manier wel doorberekend aan de klant :)
pi_91777067
Ik tank over het algemeen niet bij vaste tankstations, de ene keer is Esso goedkoper, de andere keer Shell, de andere keer is BP toevallig in de buurt... en ik ga er al helemaal niet voor omrijden... is het niet waard... ik tank gewoon niet langs de snelweg.
Bij Shell denk ik nog wel aan de airmiles-pas... en total powerpoints zijn dus waardeloos... hoe is dat bij andere tankstations... kun je met BP-freebies nog iets nuttigs, of is dat ook weer rommel uit een webwinkel?
pi_91778368
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef elkravo het volgende:
Ik tank over het algemeen niet bij vaste tankstations, de ene keer is Esso goedkoper, de andere keer Shell, de andere keer is BP toevallig in de buurt... en ik ga er al helemaal niet voor omrijden... is het niet waard... ik tank gewoon niet langs de snelweg.
Bij Shell denk ik nog wel aan de airmiles-pas... en total powerpoints zijn dus waardeloos... hoe is dat bij andere tankstations... kun je met BP-freebies nog iets nuttigs, of is dat ook weer rommel uit een webwinkel?
Freebies zijn wel handig, kun je cdtjes kopen etc bij de free record shop of kijkshop!
  zondag 23 januari 2011 @ 23:16:33 #17
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_91778548
Overigens is dat plus zegel gebeuren wel handig. Stelletje mafketels die het gaan dissen omdat ze zich anders "pauper" voelen :').

Als je ze gewoon een jaar lang opspaart en ze inwisselt voordat je een keer op vakantie gaat heb je toch weer een paar honderd euro winst. 200 euro extra per jaar is toch mooi meegenomen..
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91786323
Shell zegels, omdat ik een Shell tankpas heb. Zonde om dus niet te sparen. Tank zo'n 5x per 2 weken, dus het schiet wel lekker op.
Verder tank ik meestal bij de Shell in utrecht, op industrieterrein de Wetering, omdat je daar gelijk met je Shell-zegels ook zegels krijgt voor hun wasstraat. Vol boekje = 50 euro wasstraattegoed. Ik kom er toch langs als ik naar huis rij, dus probeer meestal zo te plannen dat ik 9/10x daar tank :)

Subway zegels :P volle spaarkaart = broodje gratis bij aankoop van een flesje drinken. 8 zegels is al een volle kaart.

Valuewait - Soort onderzoekjes via je mobiele telefoon. Paar vragen beantwoorden en je scoort punten. Vorige week, na ruim een jaar sparen, een nieuwe Sennheiser koptelefoon besteld, twv 120 euro. Gratis :)

Verder spaar ik niks volgens mij. Bonuskaart van de AH vind ik geen sparen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')