Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:52 schreef StringsOfLife het volgende:
Verschrikkelijk slecht uitgespeeld trouwens van schoppertje Barton voor die 1-1.
Newcastle kan dan ook niet voetballen het is normaliter alleen maar pompen richting Carroll.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:52 schreef StringsOfLife het volgende:
Verschrikkelijk slecht uitgespeeld trouwens van schoppertje Barton voor die 1-1.
Was lekker op dreef met 3 goals..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe speelde mijn favo voetballer van Persie vandaag?˛
Nee straks begint de Eredivisie ook weer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik neem aan dat we met frisse tegenzin doorgaan en ook Villa - Man. City kijken?
Zeker, maar een wedstrijd als Heracles - Az boeit mij totaal niet. Morgen wel mooie wedstrijden in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee straks begint de Eredivisie ook weer.
Over twee wedstrijden lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ze Barca verslaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef Alxander het volgende:
Arsenal moet toch best een kans maken tegen Barįa met Van Persie, Fabregas, Walcott en Nasri in bloedvorm?
Natuurlijk, zo'n 20% denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef Alxander het volgende:
Arsenal moet toch best een kans maken tegen Barįa met Van Persie, Fabregas, Walcott en Nasri in bloedvorm?
Mooi schot ja. Heb jij Silva al iets goeds zien doen vandaag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef StringsOfLife het volgende:
Blijft toch een prachtige speler die Ashley Young.
Nee, totaal niet. Albrighton speelt wel erg sterk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi schot ja. Heb jij Silva al iets goeds zien doen vandaag?
Young, Albrighton en Ireland zijn bazen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Albrighton speelt wel erg sterk.
Collins haalt vandaag ook zo'n beetje alles weg achterin bij Villa.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Young, Albrighton en Ireland zijn bazen.
Zometeen ? Nog meer dan 2 uur.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef YazooW het volgende:
Zometeen Chelski uit bij Bolton
Altijd lastig
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef YazooW het volgende:
"Sommige mensen in Nederland hebben SkySports... (stilte)... Dat is niet verstandig, beter neemt u Sport1"
Fucking baas die Sierd.
Kijk dan naar hoe die bal zwabbert. Die had zelfs Erwin Mulder niet gehouden.quote:
Na afloop kunnen ze van Man Utd leren hoe je als mannen met verlies omgaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef easy-going het volgende:
Daar kan Feyenoord nog wat van leren, die hoekschoppen van Blackpool!
Ik kijk gewoon op tv, bbcquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef fetss het volgende:
iemand een goede stream van arsenal? mijn streams staken als een malle
Na deze wedstrijd moeten ze er nog 15 hé. Staan nu 5 punten los op Arsenal, kan dus nog van alles gebeuren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik snap de twijfel onder redelijk veel mensen ook niet zo over het feit of Man. United kampioen wordt. Ik lees steeds vaker over een mogelijk spannende titelstrijd, maar Arsenal en zeker City zullen dit jaar echt niet boven Man. United eindigen.
gast is een beetje een azijnpisser, moet je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd moeten ze er nog 15 hé. Staan nu 5 punten los op Arsenal, kan dus nog van alles gebeuren.
Alles kan, maar Man. United is veel stabieler, zonder goed te spelen. Ik twijfel er niet aan dat ze kampioen worden. Al een tijdje niet meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd moeten ze er nog 15 hé. Staan nu 5 punten los op Arsenal, kan dus nog van alles gebeuren.
Ben je nou nog aan het huilen om de geweldige draaien om je oren die je zondag kreeg in De Galgenwaard?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
gast is een beetje een azijnpisser, moet je niet serieus nemen
Raphael had een blessure aan het hoofd die veel tijd in beslag nam. Ook nog wat andere blessure-gevallen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand waarom er 10 minuten blessuretijd was?
Veel Liverpool-fans noemen blessuretijd al 'Ferguson-time'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand waarom er 10 minuten blessuretijd was?
Sowiesoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Veel Liverpool-fans noemen blessuretijd al 'Ferguson-time'.
Ok best een leuke grap, maar de werkelijke reden was inderdaad die zware blessure. Overigens deed de scheidsrechter Man United gister niet echt een plezier met de 10 minuten tijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Veel Liverpool-fans noemen blessuretijd al 'Ferguson-time'.
Gelukkig maar ook. Ik heb wel een zwak voor Villa.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Villa koopt Bent en hup meteen de weg omhoog ingeslagen
Ja dat is ook het enige positieve aan de wedstrijd, het is dat je Kenny langs de lijn ziet staan anders zou je denken dat laffe Roy nog steeds de trainer is. Onbegrijpelijk dat Gerrard als achterste middenvelder wordt gebruiktquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:50 schreef chufi het volgende:
Maar het is 1-0 gebleven winst voor Liverpool
Webb zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:10 schreef alors het volgende:
wat een mongolenscheids, kent ie de voordeelregel niet ofzo
Hé joh, doe eens rustig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:10 schreef alors het volgende:
wat een mongolenscheids, kent ie de voordeelregel niet ofzo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef alors het volgende:
Herhaling afgekapt, laat eens zien kneuzen
Ik dacht Richardson.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef alors het volgende:
Lee Mason hoor ik van de commentators...
Flappentapper van de bovenste plank. We zitten al op 2, hij schijnt er 3-4 per wedstrijd gemiddeld te geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef alors het volgende:
Lee Mason hoor ik van de commentators...
wat heb je nodig dan een gewone of sopcast? Ik heb alleen laatstgenoemdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef laucas het volgende:
ah leem stream eruit gecopyright, iemand eentje van arsenal pm'en?
Echt een reden waarom je op zijn minst een ex-boxer als motivatie-coach in je technische staf moet hebben. Even op bezoek in de rust, paar momentjes besprekenquote:
Sport 1 Internet TV..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef snellehenk het volgende:
kan iemand stream (met geluid) van sunderland - chelsea pm'en?
alvast bedankt
kijk eens gewoon op myp2pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef snellehenk het volgende:
kan iemand stream (met geluid) van sunderland - chelsea pm'en?
alvast bedankt
Nou ja, hij heeft wel een punt. Hij kwam hard in, maar raakte zijn tegenstander totaal niet. En die gaat liggen alsof hij in 2en ligt.quote:
Die beuk wat 'ie Heitinga nog even nagaf, was sowieso nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een punt. Hij kwam hard in, maar raakte zijn tegenstander totaal niet. En die gaat liggen alsof hij in 2en ligt.
Na die overtreding of wanneer Heitinga hem onnodig opving in de 16?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die beuk wat 'ie Heitinga nog even nagaf, was sowieso nergens voor nodig.
Zondag tegen Chelseaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende wedstrijd van Liverpool?
Woensdag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende wedstrijd van Liverpool?
Nadat hij Robin gewoon afschermde.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Na die overtreding of wanneer Heitinga hem onnodig opving in de 16?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef alors het volgende:
Nou werkelijk alles mislukt en zit tegen dus ik heb er geen hoop meer op
Zoveel individuele klasse en dan niet eens meer hopen op een enkele bevlieging met nog 20 min. op de klok.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef alors het volgende:
Arsenal komt dit seizoen gewoon vaak niet terug van een achterstand...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Zoveel individuele klasse en dan niet eens meer hopen op een enkele bevlieging met nog 20 min. op de klok.
Ach, een ongelukje zit in een klein hoekje, zoals je bijv. vanavond ziet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Arsenal komt dit seizoen gewoon vaak niet terug van een achterstand...
ja en een tegengoal ook en een blunder van de scheids...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ach, een ongelukje zit in een klein hoekje, zoals je bijv. vanavond ziet.
Waar is het topic 'plank misgeslagen' als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef alors het volgende:
Mjah, geenszins hopeloos dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
ja en een tegengoal ook en een blunder van de scheids...
mja ik heb dit jaar zoveel wedstrijden gezien dat ze zoveel kansen hadden en beter waren en toch niet een achterstand konden ombuigen. Ik was altijd hoopvol tot de laatste minuut, maar vanavond dacht ik het zal wel weer niks worden, en ja dan gaan ze opeens scorenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waar is het topic 'plank misgeslagen' als je hem nodig hebt
Inderdaad, ik heb denk ik maar 3-4 wedstrijden gemist dit seizoen... ik krijg het op deze manier ooit nog aan m'n hart.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
mja ik heb dit jaar zoveel wedstrijden gezien dat ze zoveel kansen hadden en beter waren en toch niet een achterstand konden ombuigen. Ik was altijd hoopvol tot de laatste minuut, maar vanavond dacht ik het zal wel weer niks worden, en ja dan gaan ze opeens scoren
Ze hebben betere wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar ook dramatischere.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Was het spel van Arsenal een beetje goed?
Ok.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ze hebben betere wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar ook dramatischere.
Suarez begint op de bankquote:Liverpool: Reina, Kelly, Kyrgiakos, Skrtel, Agger, Johnson, Lucas, Gerrard, Aurelio, Meireles, Kuyt. Subs: Gulacsi, Suarez, Maxi, Carragher, Ngog, Poulsen, Shelvey.
Amerikaanse Homeland Security heeft zwaar veel streamsites down gehaald gisteren :/ Gaat lastig worden om een flash stream te vinden vandaag denk ik. Beter installeer je sopcast en gebruik je de nummers in mijn post hierboven. Als het goed is zouden die 2 nummers Sport1 streams moeten zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef PaulieWalnuts het volgende:
adthe.net ligt eruit, kan iemand streampje van Suarez dmen?
Yeh ik zag het, opeens rojadirecta gonequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Amerikaanse Homeland Security heeft zwaar veel streamsites down gehaald gisteren :/ Gaat lastig worden om een flash stream te vinden vandaag denk ik. Beter installeer je sopcast en gebruik je de nummers in mijn post hierboven. Als het goed is zouden die 2 nummers Sport1 streams moeten zijn...
probeer eens .me of .es ipv .orgquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yeh ik zag het, opeens rojadirecta gone
Welquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Santello het volgende:
Mehh Sport1 gids staat toch duidelijk dat ze Liverpool op het Tennis kanaal zouden tonen.
Niet dus
Die nieuwe zendernamen zijn best wel verwarrend ook. Denk je dat je een live wedstrijd zit te kijken op Sport1.1, omdat er LIVE onder het logo staat, blijk je dus al heel de tijd naar een herhaling te zitten kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Santello het volgende:
Mehh Sport1 gids staat toch duidelijk dat ze Liverpool op het Tennis kanaal zouden tonen.
Niet dus
ja, over een paar weken is hij terugquote:
Klopt, Liverpool zou de hele speelstyle moeten afstemmen op Luis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef Wilskracht het volgende:
Belachelijk dat Suarez op de bank zit
Ach, maakt niet uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef YazooW het volgende:
Suarez heeft afgelopen maand toch nauwelijks gespeeld door die schorsing?
Beetje respect graag..!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Bejaarde Gerrard moet stoppen met voetbal. Loopt alleen maar in de weg.
Ok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Suarez gaat nooit prijzen winnen..
Heeft 'ie toch al genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Suarez gaat nooit prijzen winnen..
Zou het echt daardoor komen ja?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Liverpool begint sterker te spelen door het warmlopen van Suarez.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Robbie Keane scoort bij zijn debuut voor West Ham, staan inmiddels met 1-3 voor uit bij Blackpool
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef YazooW het volgende:
Micah Richards van City ernstig geblesseerd, schijnt dat hij enkele minuten verzorgd is geweest op het veld. Iets met zijn hoofd. Ze laten er ook geen herhaling van zien op TV...Weer Nigel de Jong, bah wat een spelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Robbie Keane scoort bij zijn debuut voor West Ham, staan inmiddels met 1-3 voor uit bij Blackpool
Schors die gast gewoon voor altijd.★★★
Deed die zeker wel met opzet die de Jongquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer Nigel de Jong, bah wat een speler
Schors die gast gewoon voor altijd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer Nigel de Jong, bah wat een speler
Schors die gast gewoon voor altijd.
Volgens Sierd komt hij er straks meteen in, dus dan zal dat wel zo zijn als hij het zegt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Het lijkt altijd of hij het per ongeluk doet, maar stiekem wil hij het gewoon.
Rust bij Liverpool, tweede helft Suarez!?
Let maar op, maakt gelijk 2 doelpuntenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Volgens Sierd komt hij er straks meteen in, dus dan zal dat wel zo zijn als hij het zegt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een held is het ook26 miljoen is veelste weinig, minimaal 40 miljoen moest het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |