Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:52 schreef StringsOfLife het volgende:
Verschrikkelijk slecht uitgespeeld trouwens van schoppertje Barton voor die 1-1.
Newcastle kan dan ook niet voetballen het is normaliter alleen maar pompen richting Carroll.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:52 schreef StringsOfLife het volgende:
Verschrikkelijk slecht uitgespeeld trouwens van schoppertje Barton voor die 1-1.
Was lekker op dreef met 3 goals..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe speelde mijn favo voetballer van Persie vandaag?²
Nee straks begint de Eredivisie ook weer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik neem aan dat we met frisse tegenzin doorgaan en ook Villa - Man. City kijken?
Zeker, maar een wedstrijd als Heracles - Az boeit mij totaal niet. Morgen wel mooie wedstrijden in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee straks begint de Eredivisie ook weer.
Over twee wedstrijden lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ze Barca verslaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef Alxander het volgende:
Arsenal moet toch best een kans maken tegen Barça met Van Persie, Fabregas, Walcott en Nasri in bloedvorm?
Natuurlijk, zo'n 20% denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef Alxander het volgende:
Arsenal moet toch best een kans maken tegen Barça met Van Persie, Fabregas, Walcott en Nasri in bloedvorm?
Mooi schot ja. Heb jij Silva al iets goeds zien doen vandaag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef StringsOfLife het volgende:
Blijft toch een prachtige speler die Ashley Young.
Nee, totaal niet. Albrighton speelt wel erg sterk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi schot ja. Heb jij Silva al iets goeds zien doen vandaag?
Young, Albrighton en Ireland zijn bazen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Albrighton speelt wel erg sterk.
Collins haalt vandaag ook zo'n beetje alles weg achterin bij Villa.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Young, Albrighton en Ireland zijn bazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |