Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
toen ik nog een hele kleine gup was liep ik op niks anders
Die zijn niet zo fijn neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het zijn meer zulke dingen:
[ afbeelding ]
Hey FUBAR! Wat is er met je mac gebeurt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo das weer een mac book pro minder in de wereld
Had hem dan maar hier gedaan als die het nog deedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo das weer een mac book pro minder in de wereld
Es hat geschmecktquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hey FUBAR! Wat is er met je mac gebeurt?
als ie het nog deed had je hem zo mogen hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had hem dan maar hier gedaan als die het nog deed
Bis Later Stuquote:
Hey Fhaquote:
Dat is wel minderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als ie het nog deed had je hem zo mogen hebben.
maar dr had al iemand aan gehobbied ...
och heb genoeg laptops / pc'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later Stu
[..]
Hey Fha![]()
[..]
Dat is wel minder
Gewoon de beste gebruikenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
och heb genoeg laptops / pc's
ken onderhand geen keuze meer maken
ja maar dan moet ik dingen voor lief nemenquote:
Ik zit er meestal schuin naast, heb er niet zo veel aan als ik tussen die kabels zitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik dingen voor lief nemen![]()
gewicht vs prestaties enz enz ...
dus blijf wel achter mn pc zitten
grap jurkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit er meestal schuin naast, heb er niet zo veel aan als ik tussen die kabels zit
Hey LLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat was dinner, en straks verse muffins bij de koffie![]()
Muffinsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat was dinner, en straks verse muffins bij de koffie![]()
Is de tandarts ook weer blijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hebben hier baklava![]()
springen wel de vullingen uit mn bakkes maar ook dat overleven we wel
ik heb al een ijzersterk gebitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hebben hier baklava![]()
springen wel de vullingen uit mn bakkes maar ook dat overleven we wel
Mijn eten komt al bijna uit mijn darmkanaalquote:
het is versterkt met amalgaam, veel amalgaamquote:
jij bent natuurlijk aan het wassenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor.. tis gewoon erg stil denk ik
Een PIquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn eten komt al bijna uit mijn darmkanaal
Ik ben niet aan het wassenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is versterkt met amalgaam, veel amalgaam![]()
[..]
jij bent natuurlijk aan het wassen
[..]
Een PI
ik vond het wel een leuke opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
erm ... more info than i need to know ...
heb je hem nu al stuk of is ie zo groot dat je al klaar bent.quote:
ik ben de handleiding even doorlezenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je hem nu al stuk of is ie zo groot dat je al klaar bent.
Had ik er inderdaad bij moeten zetten. Maar ik eet meestal al om 17.00 uur, dus dan hebben mijn ingewanden alle tijd gehad om het te verteren.quote:
dat doe ik pas 4 keer godveren als het niet luktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben de handleiding even doorlezen
ik godver al teveel in het levenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe ik pas 4 keer godveren als het niet lukt
dan nog niet dan roep ik mn vrouw zo van doe es lezen !!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe ik pas 4 keer godveren als het niet lukt
die doet dat bij mij....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan nog niet dan roep ik mn vrouw zo van doe es lezen !!
precies, 17:00 etenstijdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had ik er inderdaad bij moeten zetten. Maar ik eet meestal al om 17.00 uur, dus dan hebben mijn ingewanden alle tijd gehad om het te verteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |