Ik heb wel het nummer van Zeeperd voor je als je dat wilt. Voor zover ik het kan zien is dat een vrouw, genaamd Jacqueline. Jullie liggen elkaar toch al goed (zo zie je maar, op ieder potje past een dekseltje) en jullie hebben samen (op zijn minst tot 2040) voorlopig genoeg gespreksstof.quote:
Word ook grootlenerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Whuzz het volgende:
Daar komt het wel op neer ja
Je bent door het systeem gedwongen je in de schulden te steken waar je nooit meer uit komt. En daarnaast maakt god voor elke hypotheek een kitten dood. Ook dat nog.
Waarom denk je dat? Ik vind hier niemand een eikel.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
Beste mijnheer Zeepbel,
vind jij mij nu een eikel en leentokkie omdat ik een koophuis heb en toen zo de koopprijs niet even in mijn portemonnee had? Ik daarom een hypotheek heb genomen en gebruik maak van de HRA?
Ik hoor graag.
Kennelijk vind jij zeepsop wel heel erg interessant, komt dat omdat zeepsop een andere boodschap verkondigt als de kerk van de grootleners en HRA subsidielurkersquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik heb wel het nummer van Zeeperd voor je als je dat wilt. Voor zover ik het kan zien is dat een vrouw, genaamd Jacqueline. Jullie liggen elkaar toch al goed (zo zie je maar, op ieder potje past een dekseltje) en jullie hebben samen (op zijn minst tot 2040) voorlopig genoeg gespreksstof.
En een huurhuis zal geen bezwaar zijn...![]()
Ik vraag het gewoon. Ik vind overigens hier heel veel mensen een eikel.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik vind hier niemand een eikel.
Ik vind het gewoon nodig jonge mensen te waarschuwen voor 100%+ hypotheken. Meer dan 50% aflossingsvrij vind ik ook idioot en heel gevaarlijk.
Jonge mensen hoeven niet een kansloze consumptie 'diensten' economie in stand te houden. Daar moet de politiek maar een oplossing voor gaan zoeken.
Dat mag..... maar dat is dan ook jouw probleemquote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vraag het gewoon. Ik vind overigens hier heel veel mensen een eikel.
Ik ken ze niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon. Ik vind overigens hier heel veel mensen een eikel.
Schaar het maar onder de noemer 'ramp-toerisme'.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef xenobinol het volgende:
Kennelijk vind jij zeepsop wel heel erg interessant
Dan kun je beter naar een executieveiling gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Schaar het maar onder de noemer 'ramp-toerisme'.
Precies, niks mis mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef xenobinol het volgende:
Wat heeft de meute hier eigenlijk tegen zeepsop.... hij heeft een heel mooie weblog..... moet je gewoon eens bezoeken
Flauw....quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef inXs het volgende:
Volgens mij kunnen we met zekerheid zeggen dat zeepsopje op zijn minst een zwaar gelovige is (waarin laat ik even in het midden)
Volgens mij wordt het al aardig geaccepteerd dat dit de komende 100 jaar niet meer het geval isquote:Op maandag 24 januari 2011 11:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Flauw....
Het geloof in de immers stijgende woningprijs is de grootste religie in NL
En dan te bedenken dat religieuze fanatiekelingen meestal in een grot hun toevlucht zoeken.... het zou me niets verbazen als ze daar zelfs een tophypotheek op zouden hebben genomen. Tenslotte kon je werkelijk alles laten financierenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:51 schreef inXs het volgende:
Volgens mij wordt het al aardig geaccepteerd dat dit de komende 100 jaar niet meer het geval isReligieuzen doen hier al duizenden jaren over...
Zolang het maar een koopgrot is. Dan komen die dames vanzelf langs on te genieten van de mooie woonruimte met uitgehakte vuurplaats, badlocatie met irrigatiekanaal en lichtopening in de zijwand. Stuk beter dan zo'n huurgrotje zonder sanitair (schijten doe je met je huurburen in een samen geschept gat), licht of stromend water.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:00 schreef xenobinol het volgende:
En dan te bedenken dat religieuze fanatiekelingen meestal in een grot hun toevlucht zoeken.... het zou me niets verbazen als ze daar zelfs een tophypotheek op zouden hebben genomen. Tenslotte kon je werkelijk alles laten financieren![]()
Je zal maar gevangen zitten in je grot... met een beetje geluk komt er een leuk vrouwtje langs die je dan je grot ik kan slepen
Dat kunnen we dus afkorten naar: "pretend and pray"quote:Op maandag 24 januari 2011 15:10 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Fanatieke, 13uur per dag op fok ingelogde, probleem ontkennende leentoppers ook.
Extend & Pretend, Delay and Pray![]()
![]()
Verantwoord grondbeleid, subsidiepotjes.... afstemmen banken/AFM.... dikke paniek in de tentquote:NVB verwacht 'double-dip' in woningbouw
VOORBURG (AFN) - De Nederlandse woningbouw krijgt te maken met een 'double-dip'. Volgens de Vereniging voor bouwontwikkelaars en ondernemers (NVB) zal de woningproductie in 2013 opnieuw onder de 50.000 huizen zakken.
De NVB verwacht voor dit jaar ook dat de productie onder de 50.000 woningen zakt. In 2012 neemt het aantal licht toe tot 60.000 woningen, waarna de woningproductie in 2013 opnieuw onder de 50.000 uitkomt.
,,De groei van het aantal verkochte nieuwbouwwoningen loopt vanaf het tweede kwartaal van vorig jaar terug. Dat zal ook dit jaar het geval zijn'', zei NVB-directeur Nico Rietdijk. ,,De hypotheekrente is al weer enige tijd aan het stijgen. Verder zijn de leningscriteria die banken moeten hanteren flink aangescherpt en zijn enkele stimuleringsregelingen van de overheid komen te vervallen. Ook de bouwkosten van nieuwe woningen nemen weer toe.''
Nieuwbouwwoningen
De NVB verwacht dat het aantal verkochte nieuwbouwwoningen dit jaar maandelijks op ongeveer 1500 blijft steken. In de jaren voor de economische crisis lag dat aantal op gemiddeld 4000 per maand. De NVB heeft het kabinet via een brief opgeroepen de problemen te erkennen en snel maatregelen te nemen.
Volgens Rietdijk moeten instituten als de Autoriteit Financiële Markten (AFM), het Waarborgfonds Eigen Woningen (WEW) en banken hun beleid beter op elkaar afstemmen als het gaat om leningen. ,,Je ziet dat de verschillende partijen los van elkaar allerlei criteria aanscherpen. Dat zorgt er voor dat vooral starters zich binnen korte tijd in een hele andere positie bevinden.''
De NVB vindt verder dat het kabinet het geld dat is overgebleven uit de Stimuleringsregeling Woningbouw opnieuw moet inzetten. Ook moet er overleg komen tussen gemeenten en marktpartijen over verantwoord grondbeleid.
bron: Telegraaf
Het is eerder om aan te geven dat grootlener Donner zijn eigen belangen staat te behartigen met zijn pogingen de woningmarkt op te stoken. Immers... deze grootlener heeft veel te verliezen bij de afschaf van de HRA en een enorme waardedaling van zijn onroerend goed. Als hij al onderwaarde heeft is hij zelfs behoorlijk chantabel voor de banken. Alleen om die reden zou de positie van deze man wel eens onhoudbaar kunnen zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef Whuzz het volgende:
Xeno, je mist nog één relevant stukje informatie in je sig... zet zijn geschatte jaarinkomen er even bij. Dat plaatst het geheel iets meer in perspectief. Enneh, het is ok om te huilen terwijl je dat doet hoor... remember... mijn oprit mag geveegd worden voor wat bijverdienste!
Denk je nou echt dat iemand met een jaarinkomen van rond de 150k zich erg druk maakt over zijn HRA? Voorzichtige schatting... 1200 euro aan HRA per maand op een inkomen van 6-7k, nou nou... ik dénk dat hij dat makkelijker kan missen dan jij je aanstaande 5% huurverhogingquote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het is eerder om aan te geven dat grootlener Donner zijn eigen belangen staat te behartigen met zijn pogingen de woningmarkt op te stoken. Immers... deze grootlener heeft veel te verliezen bij de afschaf van de HRA en een enorme waardedaling van zijn onroerend goed. Als hij al onderwaarde heeft is hij zelfs behoorlijk chantabel voor de banken. Alleen om die reden zou de positie van deze man wel eens onhoudbaar kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |