Helemaal niet zeker.... politieke beloftequote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yup, en de komende jaren is deze zeker nog gegarandeerd.
Viva...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
onderwaarde huis :
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/94912/5
Onderwaarde, de nieuwe werkelijkheid...
De laatste 114 jaar hebben ze die politieke belofte anders gewoon stand laten houden....quote:Op zondag 23 januari 2011 19:33 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Helemaal niet zeker.... politieke belofte![]()
![]()
![]()
Nou ja, voor hem is dat vooruitgang. In elk geval ten opzichte van wijzen op iemands post-historiequote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Viva...
OMG... Je gelijk proberen aan te tonen via het viva-forum....![]()
Viva-forum, fok-forum. Maakt toch niet uit via welk site je verhaal post?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Viva...
OMG... Je gelijk proberen aan te tonen via het viva-forum....![]()
Het maakt eerlijk gezegt ook niks uit als je al op de huizenmarkt zit. De waarde van het huis wat hij hierna koopt zal ook 8% in waarde zijn gedaald. Het is pas problematisch als je net de huizenmarkt opgaat, of dat je met een restschuld zit en de banken gaan lastig doen. Want definieer waarde in het geval van huizenmarkt van nederland?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Whuzz het volgende:
Vandaag de schuin-overbuurman gesproken. Zijn huis is verkocht voor originele vraagprijs - 19.5k. Da's ongeveer 8% onder de originele vraagprijs, lijkt me vrij normaal. Verkoopprijs is zo'n 40k hoger dan aankoopprijs in 2005. Jaja, echt dikke crisis op die huizenmarkt man!
Incoming leentokkie die roept dat één geval helemaal niets zegt in 3...2...1...
Mwoah... Als je deze stelling poneert: 'Onderwaarde, de nieuwe werkelijkheid... ' en je onderbouwt die via het viva-forum is er toch iets in je bovenkamer dat niet functioneert zoals het zou moeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef antfukker het volgende:
Viva-forum, fok-forum. Maakt toch niet uit via welk site je verhaal post?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Een paar individuele gevallen zijn totaal niet interessant.
Omdat in tegenstelling tot het azijnpissende tranendal op zijn eigen weblog daar ook wel eens vrolijke dingen staanquote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Whuzz het volgende:
De grote vraag natuurlijk is waarom Zaadbal het viva forum leest....
Ik vrees dat dat zijn enige contact met vrouwen isquote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Omdat in tegenstelling tot het azijnpissende tranendal op zijn eigen weblog daar ook wel eens vrolijke dingen staan![]()
Denk ik![]()
Dan zijn er dus 3,3 miljoen met overwaarde.....quote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Er zijn nu al 600000 mensen met onderwaarde, daar hebben veel mensen nooit over nagedacht. Het is dus de nieuwe werkelijkheid.
Leuk dat je hier nu ook al kuddevorming zie ontstaan. Leenvrienden voor het leven.quote:Kuddegedrag
Kuddegedrag heeft ook andere effecten naast het veroorzaken van een hype of een crash, en dat is dat kuddegedrag leid tot een toename in vertrouwen. Juist omdat wij als mensen sociale wezens zijn, zijn we erg gevoelig voor wat andere mensen doen. Als veel andere mensen positief zijn over iets, bijvoorbeeld de aandelenmarkt, dan is het voor ons moeilijk om hier een tegenstrijdige mening over te hebben. Dit komt door twee factoren. Ten eerste is het inderdaad zo dat de meerderheid gelijk heeft in de meeste gevallen. Pas als de meerderheid te ver doorschiet in hun mening krijgen ze ongelijk en is een trendomkeer aanstaande. Dit heeft wel tot gevolg dat het moeilijker is om tegen de heersende mening in te gaan. Daarnaast is het ook zo dat wij mensen niet zonder andere mensen kunnen, en het tegen de groep in gaan verhoogt de kans dat we uit de groep worden geworpen. Deze angst hebben we ontwikkeld door de miljoenen jaren evolutie, waarin het altijd voordelig was om je in een groep te bevinden.
Ook heeft deelname aan een groep als voordeel dat je je geborgen en veilig voelt, waardoor je ook eerder risicovollere acties kunt (en wilt) ondernemen. Dit komt door het vertrouwen wat je medestanders in de groep je geven; als zoveel mensen hetzelfde vinden dan moet het toch wel kloppen? Ook heb je met (actieve) deelname aan een groep ook vangnetten, voor als je risicovolle actie verkeerd loopt.
Beschik jij nu maar over een stuk of 6 stukjes tekst die je al sinds 2008 op de meest zinloze momenten copy en paste of wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Leuk dat je hier nu ook al kuddevorming zie ontstaan. Leenvrienden voor het leven.
Ze zitten op dezelfde Titanicquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Leuk dat je hier nu ook al kuddevorming zie ontstaan. Leenvrienden voor het leven.
Bestrijd de anders denkende...
Herhaling is de sleutel tot gedragsveranderingquote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Beschik jij nu maar over een stuk of 6 stukjes tekst die je al sinds 2008 op de meest zinloze momenten copy en paste of wat?
Precies.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Herhaling is de sleutel tot verveling![]()
Het herhaalt 'corrigeren' is vrij vervelendquote:
Misschien zorgt die herhaling wel tot gedragsverandering. Als jij gewoon zinnige taal uit gaat slaan hoef ik je niet steeds te verbeteren. Win-win lijkt mequote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het herhaalt 'corrigeren' is vrij vervelend![]()
Trouwens.... heb je dat telefoonnummer nog gevraagd? Of was ze al bezet?
Ik hoor dat wel vakerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Whuzz het volgende:
Tel nummer? Haar letterlijke woorden: "Huurhuis in Dronten!?"
Sorry
Daar komt het wel op neer jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
Beste mijnheer Zeepbel,
vind jij mij nu een eikel en leentokkie omdat ik een koophuis heb en toen zo de koopprijs niet even in mijn portemonnaie had? Ik daarom een hypotheek heb genomen en gebruik maak van de HRA?
Ik hoor graag.
Probeer je zeepbel nu woorden in de mond te leggen? Ik heb nergens gelezen dat je een eikel bent. Daarnaast is het mijn hobby om over opportunistsche leentokkies te spreken op dit forumquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
Beste mijnheer Zeepbel,
vind jij mij nu een eikel en leentokkie omdat ik een koophuis heb en toen zo de koopprijs niet even in mijn portemonnaie had? Ik daarom een hypotheek heb genomen en gebruik maak van de HRA?
Ik hoor graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |