abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91769754
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:
Ik hoor dat wel vaker :')
Ik heb wel het nummer van Zeeperd voor je als je dat wilt. Voor zover ik het kan zien is dat een vrouw, genaamd Jacqueline. Jullie liggen elkaar toch al goed (zo zie je maar, op ieder potje past een dekseltje) en jullie hebben samen (op zijn minst tot 2040) voorlopig genoeg gespreksstof. ^)

En een huurhuis zal geen bezwaar zijn... *O*
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_91770113
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Whuzz het volgende:

Daar komt het wel op neer ja ;)
Je bent door het systeem gedwongen je in de schulden te steken waar je nooit meer uit komt. En daarnaast maakt god voor elke hypotheek een kitten dood. Ook dat nog. :'(
Word ook grootlener

g
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 23 januari 2011 @ 21:26:02 #103
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_91770416
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
Beste mijnheer Zeepbel,

vind jij mij nu een eikel en leentokkie omdat ik een koophuis heb en toen zo de koopprijs niet even in mijn portemonnee had? Ik daarom een hypotheek heb genomen en gebruik maak van de HRA?

Ik hoor graag.
Waarom denk je dat? Ik vind hier niemand een eikel.
Ik vind het gewoon nodig jonge mensen te waarschuwen voor 100%+ hypotheken. Meer dan 50% aflossingsvrij vind ik ook idioot en heel gevaarlijk.

Jonge mensen hoeven niet een kansloze consumptie 'diensten' economie in stand te houden. Daar moet de politiek maar een oplossing voor gaan zoeken.
pi_91770839
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Ik heb wel het nummer van Zeeperd voor je als je dat wilt. Voor zover ik het kan zien is dat een vrouw, genaamd Jacqueline. Jullie liggen elkaar toch al goed (zo zie je maar, op ieder potje past een dekseltje) en jullie hebben samen (op zijn minst tot 2040) voorlopig genoeg gespreksstof. ^)

En een huurhuis zal geen bezwaar zijn... *O*
Kennelijk vind jij zeepsop wel heel erg interessant, komt dat omdat zeepsop een andere boodschap verkondigt als de kerk van de grootleners en HRA subsidielurkers :?
I'll sing you a lullaby.
  zondag 23 januari 2011 @ 21:31:21 #105
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_91770886
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Ik vind hier niemand een eikel.
Ik vind het gewoon nodig jonge mensen te waarschuwen voor 100%+ hypotheken. Meer dan 50% aflossingsvrij vind ik ook idioot en heel gevaarlijk.

Jonge mensen hoeven niet een kansloze consumptie 'diensten' economie in stand te houden. Daar moet de politiek maar een oplossing voor gaan zoeken.
Ik vraag het gewoon. Ik vind overigens hier heel veel mensen een eikel.
pi_91771137
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef BeamofLight het volgende:

Dat mag..... maar dat is dan ook jouw probleem :)
I'll sing you a lullaby.
  zondag 23 januari 2011 @ 21:34:22 #107
pi_91771154
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik ken ze niet.
pi_91772367
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef xenobinol het volgende:
Kennelijk vind jij zeepsop wel heel erg interessant
Schaar het maar onder de noemer 'ramp-toerisme'. :D
pi_91773470
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Schaar het maar onder de noemer 'ramp-toerisme'. :D
Dan kun je beter naar een executieveiling gaan :X
I'll sing you a lullaby.
pi_91774396
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef xenobinol het volgende:

Wat heeft de meute hier eigenlijk tegen zeepsop.... hij heeft een heel mooie weblog..... moet je gewoon eens bezoeken *O*
Precies, niks mis mee.
  zondag 23 januari 2011 @ 22:30:49 #111
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91775653
Als je van eenzijdige, subjectieve en vooringenomen berichtgeving houdt niet nee. ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_91789918
Volgens mij kunnen we met zekerheid zeggen dat zeepsopje op zijn minst een zwaar gelovige is (waarin laat ik even in het midden)
pi_91790056
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef inXs het volgende:
Volgens mij kunnen we met zekerheid zeggen dat zeepsopje op zijn minst een zwaar gelovige is (waarin laat ik even in het midden)
Flauw....

Het geloof in de immers stijgende woningprijs is de grootste religie in NL :P
I'll sing you a lullaby.
pi_91791261
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Flauw....

Het geloof in de immers stijgende woningprijs is de grootste religie in NL :P
Volgens mij wordt het al aardig geaccepteerd dat dit de komende 100 jaar niet meer het geval is ;) Religieuzen doen hier al duizenden jaren over...
pi_91791548
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:51 schreef inXs het volgende:

Volgens mij wordt het al aardig geaccepteerd dat dit de komende 100 jaar niet meer het geval is ;) Religieuzen doen hier al duizenden jaren over...
En dan te bedenken dat religieuze fanatiekelingen meestal in een grot hun toevlucht zoeken.... het zou me niets verbazen als ze daar zelfs een tophypotheek op zouden hebben genomen. Tenslotte kon je werkelijk alles laten financieren :P
Je zal maar gevangen zitten in je grot... met een beetje geluk komt er een leuk vrouwtje langs die je dan je grot ik kan slepen _O-
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:04:50 #116
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91791690
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:00 schreef xenobinol het volgende:
En dan te bedenken dat religieuze fanatiekelingen meestal in een grot hun toevlucht zoeken.... het zou me niets verbazen als ze daar zelfs een tophypotheek op zouden hebben genomen. Tenslotte kon je werkelijk alles laten financieren :P
Je zal maar gevangen zitten in je grot... met een beetje geluk komt er een leuk vrouwtje langs die je dan je grot ik kan slepen _O-
Zolang het maar een koopgrot is. Dan komen die dames vanzelf langs on te genieten van de mooie woonruimte met uitgehakte vuurplaats, badlocatie met irrigatiekanaal en lichtopening in de zijwand. Stuk beter dan zo'n huurgrotje zonder sanitair (schijten doe je met je huurburen in een samen geschept gat), licht of stromend water. ;)
En net als je dacht dat het niet kutter kon, moet je volgend jaar 5% meer kippen betalen aan je huurbaas (die zelf in een koopgrot woont).
pi_91792765
Atheisten wonen niet in een grot, de wonen gewoon in een man made huis :)
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:38:00 #118
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91792876
Ach, fanatiekelingen heb je overal. Fanatieke religieuzen, fanatieke atheisten, fanatieke anti-kopers. Vertonen allemaal ongeveer hetzelfde gedrag :P
  maandag 24 januari 2011 @ 15:10:09 #119
pi_91799770
Fanatieke, 13uur per dag op fok ingelogde, probleem ontkennende leentoppers ook.

Extend & Pretend, Delay and Pray w/ w/ w/
pi_91799931
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:10 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Fanatieke, 13uur per dag op fok ingelogde, probleem ontkennende leentoppers ook.

Extend & Pretend, Delay and Pray w/ w/ w/
Dat kunnen we dus afkorten naar: "pretend and pray" _O- _O- _O-
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:16:11 #121
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91800073
Xeno, je mist nog één relevant stukje informatie in je sig... zet zijn geschatte jaarinkomen er even bij. Dat plaatst het geheel iets meer in perspectief. Enneh, het is ok om te huilen terwijl je dat doet hoor... remember... mijn oprit mag geveegd worden voor wat bijverdienste!
pi_91800097
quote:
NVB verwacht 'double-dip' in woningbouw

VOORBURG (AFN) - De Nederlandse woningbouw krijgt te maken met een 'double-dip'. Volgens de Vereniging voor bouwontwikkelaars en ondernemers (NVB) zal de woningproductie in 2013 opnieuw onder de 50.000 huizen zakken.

De NVB verwacht voor dit jaar ook dat de productie onder de 50.000 woningen zakt. In 2012 neemt het aantal licht toe tot 60.000 woningen, waarna de woningproductie in 2013 opnieuw onder de 50.000 uitkomt.

,,De groei van het aantal verkochte nieuwbouwwoningen loopt vanaf het tweede kwartaal van vorig jaar terug. Dat zal ook dit jaar het geval zijn'', zei NVB-directeur Nico Rietdijk. ,,De hypotheekrente is al weer enige tijd aan het stijgen. Verder zijn de leningscriteria die banken moeten hanteren flink aangescherpt en zijn enkele stimuleringsregelingen van de overheid komen te vervallen. Ook de bouwkosten van nieuwe woningen nemen weer toe.''

Nieuwbouwwoningen

De NVB verwacht dat het aantal verkochte nieuwbouwwoningen dit jaar maandelijks op ongeveer 1500 blijft steken. In de jaren voor de economische crisis lag dat aantal op gemiddeld 4000 per maand. De NVB heeft het kabinet via een brief opgeroepen de problemen te erkennen en snel maatregelen te nemen.

Volgens Rietdijk moeten instituten als de Autoriteit Financiële Markten (AFM), het Waarborgfonds Eigen Woningen (WEW) en banken hun beleid beter op elkaar afstemmen als het gaat om leningen.
,,Je ziet dat de verschillende partijen los van elkaar allerlei criteria aanscherpen. Dat zorgt er voor dat vooral starters zich binnen korte tijd in een hele andere positie bevinden.''

De NVB vindt verder dat het kabinet het geld dat is overgebleven uit de Stimuleringsregeling Woningbouw opnieuw moet inzetten. Ook moet er overleg komen tussen gemeenten en marktpartijen over verantwoord grondbeleid.

bron: Telegraaf
Verantwoord grondbeleid, subsidiepotjes.... afstemmen banken/AFM.... dikke paniek in de tent _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_91800290
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef Whuzz het volgende:
Xeno, je mist nog één relevant stukje informatie in je sig... zet zijn geschatte jaarinkomen er even bij. Dat plaatst het geheel iets meer in perspectief. Enneh, het is ok om te huilen terwijl je dat doet hoor... remember... mijn oprit mag geveegd worden voor wat bijverdienste!
Het is eerder om aan te geven dat grootlener Donner zijn eigen belangen staat te behartigen met zijn pogingen de woningmarkt op te stoken. Immers... deze grootlener heeft veel te verliezen bij de afschaf van de HRA en een enorme waardedaling van zijn onroerend goed. Als hij al onderwaarde heeft is hij zelfs behoorlijk chantabel voor de banken. Alleen om die reden zou de positie van deze man wel eens onhoudbaar kunnen zijn.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:23:59 #124
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91800468
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het is eerder om aan te geven dat grootlener Donner zijn eigen belangen staat te behartigen met zijn pogingen de woningmarkt op te stoken. Immers... deze grootlener heeft veel te verliezen bij de afschaf van de HRA en een enorme waardedaling van zijn onroerend goed. Als hij al onderwaarde heeft is hij zelfs behoorlijk chantabel voor de banken. Alleen om die reden zou de positie van deze man wel eens onhoudbaar kunnen zijn.
Denk je nou echt dat iemand met een jaarinkomen van rond de 150k zich erg druk maakt over zijn HRA? Voorzichtige schatting... 1200 euro aan HRA per maand op een inkomen van 6-7k, nou nou... ik dénk dat hij dat makkelijker kan missen dan jij je aanstaande 5% huurverhoging ;)
pi_91800976
Prijsdaling op de huizenmarkt zet door
vrijdag, 21 januari 2011 18:11 | | |
De prijs van Nederlandse huizen is verder gedaald. De prijs van een gemiddelde Nederlandse koopwoning daalde in december met 0,8% op jaarbasis. De maanden daarvoor daalde de huizenprijzen nog met 1,1% ten opzichte van het voorgaande jaar. De huizenprijzen in Nederland zijn de afgelopen twee jaar elke maand in waarde gedaald. Zoals meestal het geval was daalden vrijstaande woningen het meest in prijs. Voor een vrijstaand huis werd 1,3% minder betaald. Ook appartementen, tussenwoningen en hoekwoningen werden goedkoper. Alleen de twee-onder-een-kap woningen stegen licht in prijs.

Uit een recent rapport van de OESO blijkt dat de huizenmarkt in Nederland helemaal niet goed werkt. Nergens ter wereld is de subsidie op hypotheken zo hoog als in Nederland. Bijna nergens werkt de huizenmarkt zo beroerd, alleen Tjechië scoort nog slechter. Een reden voor hoge en volatiele prijzen is de hypotheekrenteaftrek. Vooral in combinatie met een slecht werkende huizenmarkt en deregulering van hypotheekmarkt, vormt die aftrek een explosieve mix. Duidelijk taal van de OESO dus.

In bijna alle Nederlandse provincies daalden de prijzen, alleen in Noord-Holland lagen de prijzen ietsjes hoger. Limburg kende met 2,7% de grootste prijsdaling. Op maandbasis daalden de huizenprijzen met 0,2%. Daarmee is deze daling ten opzichte van de vorige maand een fractie kleiner dan de dalingen op maandbasis in november. Er werden in december in totaal 14.000 huizen verkocht. In totaal wisselden 126.000 woningen van eigenaar in 2010. De cijfers over de huizenprijzen zijn gepubliceerd door het Centraal bureau voor de Statistiek en het Kadaster.

Onze Zuiderburen doen het overigens een stuk beter. De Belgische huizenprijzen stegen in 2010 met 4,5%. De prijs van Nederlandse huizen dalen echter nog niet zo snel als in Ierland of Spanje. Daar daalde de prijs van een gemiddelde woning met respectievelijk 25% en 13%.

Bron: http://biflatie.nl/artike(...)huizenmarkt-zet-door
Always keep an open mind and a compassionate heart
  maandag 24 januari 2011 @ 15:39:34 #126
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91801212
Een whopping 0.8%! Holy shit daar gaan we! :') ;)
pi_91801624
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef Whuzz het volgende:
Een whopping 0.8%! Holy shit daar gaan we! :') ;)
Liever 0,8% eraf (merk ik toch niks van) dan 5% huur erbij. :D
  maandag 24 januari 2011 @ 15:49:40 #128
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_91801739
Wel opvallend dat zo'n website niet eens de prijzen van Kadaster/CBS juist kan interpreteren. Daling neemt dus af want de maand daarvoor was het -1,1 op jaarbasis. Tevens lag de gemiddelde verkoopprijs hoger in 2010 dan in 2009. De huizenprijzen kunnen dus onmogelijk al 2 jaar elke maand aan het dalen zijn.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_91801967
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef Bayswater het volgende:
De huizenprijzen kunnen dus onmogelijk al 2 jaar elke maand aan het dalen zijn.
Ik kom op dezelfde site dit plaatje tegen:

En dat geeft inderdaad een heel ander beeld weer.

8)7
  maandag 24 januari 2011 @ 16:04:08 #130
43642 Bayswater
pi_91802469
Aantal onvrijwillige verkopen in 2010 lag al aanzienlijk lager dan in 2009 (bijna niveau 2006) en in december 2010 met 128 zelfs lager dan de decembermaanden van 2004 t/m 2009 (verder terug kan ik niet kijken).
Life lies a slow suicide
pi_91802852
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef Bayswater het volgende:
Wel opvallend dat zo'n website niet eens de prijzen van Kadaster/CBS juist kan interpreteren. Daling neemt dus af want de maand daarvoor was het -1,1 op jaarbasis. Tevens lag de gemiddelde verkoopprijs hoger in 2010 dan in 2009. De huizenprijzen kunnen dus onmogelijk al 2 jaar elke maand aan het dalen zijn.
Gemiddelde prijzen zijn niet heel erg interessant, ik zie ze liever per catergorie. Je ziet dan dat vrijstaande huizen nog steeds dalen, twee-onder-1-kap vrijwel gelijk bleef en dat hoekwoningen en appartementen de enige stijgers waren. Ander interessant detail is dat het volume wederom gezakt is. Hoezo...? Geen crash?
De pipeline loopt steeds verder leeg en het word spoedig tijd voor een ware slachtpartij... het bloed zal over de straten vloeien :)
I'll sing you a lullaby.
pi_91802929
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Ik kom op dezelfde site dit plaatje tegen:

[ afbeelding ]

En dat geeft inderdaad een heel ander beeld weer.

8)7
Volgens mij heb jij moeite met grafiekjes lezen :')
Wat begrijp jij niet aan een negatief getal?
I'll sing you a lullaby.
pi_91803001
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef xenobinol het volgende:
Volgens mij heb jij moeite met grafiekjes lezen :')
Wat begrijp jij niet aan een negatief getal?
AH, jij haalt daar wel uit dat de prijzen al 2 jaar lang elke maand dalen?

Droeftoeter..... ;)
pi_91803021
Hahaha, daar zit je dan met je 5% verplichte huurbelasting erbij _O-
Open de voedselbanken boys and girls, de huursubsidiekneusjes komen eraan! De dikke plasma`s moeten verkocht worden door de subsidie-nerds, de 2e auto gaat eruit bij de huurkneusjes, de 3e vakantie moet afgeschaft worden voor meneer Huursubsidie _O-

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2011 16:15:54 ]
pi_91803050
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef Bayswater het volgende:
Aantal onvrijwillige verkopen in 2010 lag al aanzienlijk lager dan in 2009 (bijna niveau 2006) en in december 2010 met 128 zelfs lager dan de decembermaanden van 2004 t/m 2009 (verder terug kan ik niet kijken).
Maar het aantal aanspraken op de NHG en de schuldsanering is wel fors gestegen in 2010. Verkopen met verlies en compensatie via de NHG vallen toch niet per definitie onder de executieverkopen?
I'll sing you a lullaby.
pi_91803140
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

AH, jij haalt daar wel uit dat de prijzen al 2 jaar lang elke maand dalen?

Droeftoeter..... ;)
Ja... hoe wil je dat anders interpreteren? Een negatieve groei betekend een daling. Pas als die curve boven of op de nullijn ligt is er geen sprake meer van een daling.
I'll sing you a lullaby.
pi_91803267
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Scorpie het volgende:
Hahaha, daar zit je dan met je 5% verplichte huurbelasting erbij _O-
Open de voedselbanken boys and girls, de huursubsidiekneusjes komen eraan! De dikke plasma`s moeten verkocht worden door de subsidie-nerds, de 2e auto gaat eruit bij de huurkneusjes, de 3e vakantie moet afgeschaft worden voor meneer Huursubsidie _O-
De mensen die voor de 5% in aanmerking komen krijgen geen huursubsidie. Huursubsidie is voor de allerarmste mensen in dit land. Als ik per jaar 500 euro aan huur extra moet betalen terwijl huizen met duizenden euro's in waarde dalen zul je mij niet zien huilen hoor :*
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:19:12 #138
43642 Bayswater
pi_91803302
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Maar het aantal aanspraken op de NHG en de schuldsanering is wel fors gestegen in 2010. Verkopen met verlies en compensatie via de NHG vallen toch niet per definitie onder de executieverkopen?
Daar heb ik geen getallen van, wel deze dus.

Life lies a slow suicide
pi_91803396
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef xenobinol het volgende:
Ja... hoe wil je dat anders interpreteren? Een negatieve groei betekend een daling. Pas als die curve boven of op de nullijn ligt is er geen sprake meer van een daling.
Volgens mij heb je nog gelijk ook. Mits je de verticale as als procenten leest. Ik las hem als verschil met een vast punt. Nu nog even achterhalen wat de juiste as is :P

EDIT: Nee, zoals jij het zegt kan het niet. Dan zou de prijs elk jaar tig % zijn gedaald :P
pi_91803406
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De mensen die voor de 5% in aanmerking komen krijgen geen huursubsidie. Huursubsidie is voor de allerarmste mensen in dit land. Als ik per jaar 500 euro aan huur extra moet betalen terwijl huizen met duizenden euro's in waarde dalen zul je mij niet zien huilen hoor :*
'Allerarmsten' in Nederland, dat zijn de mensen tot aan modaal. Dat is allang geen 'arme Nederlander' meer hoor _O- Inleveren die plasma`s heren, u heeft lang genoeg kunnen scheefhuren op kosten van de belastingbetaler, het is nu tijd eens wat solidariteit als huurder te tonen en uw loon af te dragen }) }) }) }) c_/ c_/ c_/
pi_91803524
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Bayswater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vertrouw die cijfers niet.... kijk eens goed naar de verschillen tussen de maanden van de opeenvolgende jaren. Deze zitten zo'n beetje binnen 10%
Behalve December 2010 daar zit zo'n grote afwijking in dat het wel lijkt alsof dat met opzet is gedaan, dit getal is plotseling gehalveerd! Het kan ook zijn dat men nog niet alle gegevens beschikbaar had, dat laatste lijkt mij het meest aannemelijke.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:24:11 #142
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_91803579
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Bayswater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Probleem met deze tabel is dat het absolute cijfers zijn. De bevolking an sich neemt ook toe dus ik weet niet of de toename in gedwongen verkopen (behalve rond 2007, daar is een dip) puur te wijten is aan de slechte economie of simpel door gestage toename in de bevolking.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 24 januari 2011 @ 16:26:30 #143
pi_91803708
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef Bayswater het volgende:

Het huizensprookje is zo < 2007. Nu instappen is heeel erg dom!
  maandag 24 januari 2011 @ 16:28:32 #144
pi_91803830
Omzeilen executie door onderhandse verkoop

Steeds meer banken willen een executieveiling vermijden bij een betalingsachterstand. Ze ontvangen liever een onherroepelijke volmacht voor de verkoop van de woning. Van de notaris wordt daarin regelmatig een actieve rol verwacht. Maar hoever moet zijn betrokkenheid gaan? En wordt de debiteur niet te veel het mes op de keel gezet?

http://www.notaris.nl/page.asp?id=1326

Ontken er maar stevig op los als je daardoor beter slaapt |:(
pi_91803983
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:[quote]

Heel verhaal...

Gewoon je hypotheek betalen dan is er niks aan de hand. Net als je huur in een huurwoning. Al pleuren WBV's je sneller op straat bij wanbetaling dan een bank. :Y
pi_91804063
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Volgens mij heb je nog gelijk ook. Mits je de verticale as als procenten leest. Ik las hem als verschil met een vast punt. Nu nog even achterhalen wat de juiste as is :P

EDIT: Nee, zoals jij het zegt kan het niet. Dan zou de prijs elk jaar tig % zijn gedaald :P
De vertikale as geeft procenten weer, de horizontale as geeft de prijsontwikkeling weer t.o.v. een jaar eerder. Zolang de waarde negatief is betekend dit een daling. Feitelijk zitten we dus sinds Februari 2009 in een constante daling.
Overigens.... doet deze grafiek je nergens aan denken? Ik vind hem typerend voor een 'bull trap' :P
I'll sing you a lullaby.
pi_91804133
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:
'Allerarmsten' in Nederland, dat zijn de mensen tot aan modaal. Dat is allang geen 'arme Nederlander' meer hoor _O- Inleveren die plasma`s heren, u heeft lang genoeg kunnen scheefhuren op kosten van de belastingbetaler, het is nu tijd eens wat solidariteit als huurder te tonen en uw loon af te dragen }) }) }) }) c_/ c_/ c_/
Nou... dan ga ik voortaan maar iedere zaterdag ergens appeltaart eten, zelf kan ik het niet meer betalen :D
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:33:46 #148
43642 Bayswater
pi_91804162
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen prijsindexcijfer, waarin gecorrigeerd wordt met de Woz-waarde van de verkochte woning en de gemiddelde koopsom. Wordt er meer in het hoge segment verkocht neemt de gemiddelde koopsom toe, bij correctie met de WOZ-waarde maakt het niet uit of er segmentverschillen ontstaan. ;)

Grafiek van CBS is gebaseerd op prijsindexcijfers van het Kadaster.
Life lies a slow suicide
pi_91804192
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De vertikale as geeft procenten weer, de horizontale as geeft de prijsontwikkeling weer t.o.v. een jaar eerder. Zolang de waarde negatief is betekend dit een daling. Feitelijk zitten we dus sinds Februari 2009 in een constante daling.
Overigens.... doet deze grafiek je nergens aan denken? Ik vind hem typerend voor een 'bull trap' :P
Dan zie je toch duidelijk het verschil tussen jan 2010 en het eind van het jaar. Dan moeten de prijzen in de loop van 2010 toch omhoog gegaan zijn?

Niet boven het oude niveau uit, dat klopt. Maar de stelling dat de prijzen al 2 jaar lang elke maand zakken is dan onjuist.
pi_91804219
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef SemperSenseo het volgende:

Probleem met deze tabel is dat het absolute cijfers zijn. De bevolking an sich neemt ook toe dus ik weet niet of de toename in gedwongen verkopen (behalve rond 2007, daar is een dip) puur te wijten is aan de slechte economie of simpel door gestage toename in de bevolking.
Als je de missende gegevens van December 2010 zelf aanvult zul je zien dat 2010 net zo beroerd was als 2009 :)
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:35:10 #151
pi_91804254
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2008 23:09 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik geen enkel steekhoudend argument argument van jouw kant gehoord. Vertel mij maar eens hoe jij uit enkel het EV af kan leiden dat DSB aan het omvallen is. Althans, dat is wat je bedoelt toch? Dat is me niet helemaal duidelijk, jij post alleen een nieuwsberichtje, geeft daar geen commentaar op, en loopt alleen tegen iedereen aan te roepen dat 'ie geen gelijk heeft of dat iets lachwekkend is. Of heb je er stiekum tóch niet zo veel verstand van als dat jij ons wil doen geloven? :W
Don had ook veel praatjes 2 jaar geleden....
pi_91804305
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Don had ook veel praatjes 2 jaar geleden....
Jij hebt ze nog steeds. :D
pi_91804307
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dan zie je toch duidelijk het verschil tussen jan 2010 en het eind van het jaar. Dan moeten de prijzen in de loop van 2010 toch omhoog gegaan zijn?

Niet boven het oude niveau uit, dat klopt. Maar de stelling dat de prijzen al 2 jaar lang elke maand zakken is dan onjuist.
Nee.... dit probeer ik je nu al maanden lang aan je verstand te peuteren. De optimisten jubelen omdat de prijsdaling is afgezwakt, maar de prijzen dalen nog steeds. De prijzen dalen minder hard als in 2009 dat dan weer wel.
I'll sing you a lullaby.
pi_91804400
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef xenobinol het volgende:
Nee.... dit probeer ik je nu al maanden lang aan je verstand te peuteren. De optimisten jubelen omdat de prijsdaling is afgezwakt, maar de prijzen dalen nog steeds. De prijzen dalen minder hard als in 2009 dat dan weer wel.
Uit de OP:

maandag 24 januari 2011 @ 16:39:15 #155
43642 Bayswater
pi_91804476
Heb het net proberen uit te leggen, verschil prijsindex - gemiddelde koopsom. :)
Life lies a slow suicide
pi_91804596
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Gewoon je hypotheek betalen dan is er niks aan de hand. Net als je huur in een huurwoning. Al pleuren WBV's je sneller op straat bij wanbetaling dan een bank. :Y
Dat komt omdat WBV's snel een nieuwe huurder weten te vinden, de bank blijft zitten met zijn shit en is bang dat als er teveel shit down the toilet gaat de boel flink verstopt raakt en dan zit er pas echt stront aan de knikker :)
I'll sing you a lullaby.
pi_91804712
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef xenobinol het volgende:

De prijzen dalen minder hard als in 2009 dat dan weer wel.
En jullie roeptoeteren al jaren dat deze prijzen eigenlijk al veel meer gedaald zouden moeten zijn wat totaal nog niet gebeurd is. Ik snap niet dat jij en zeep zichzelf nog serieus durven te nemen terwijl jullie net zoveel (als het niet nog meer is) onzin verkondigen als de partijen waar tegen jullie je afzetten. 8-)
pi_91804726
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef xenobinol het volgende:
Dat komt omdat WBV's snel een nieuwe huurder weten te vinden, de bank blijft zitten met zijn shit en is bang dat als er teveel shit down the toilet gaat de boel flink verstopt raakt en dan zit er pas echt stront aan de knikker :)
Hoe het komt doet niet terzake. Als je tijdelijk slecht bij kas zit, zit je veiliger bij een bank dan bij een WBV of particuliere verhuurder. :Y
  maandag 24 januari 2011 @ 16:46:09 #159
43642 Bayswater
pi_91804858
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik vertrouw die cijfers niet.... kijk eens goed naar de verschillen tussen de maanden van de opeenvolgende jaren. Deze zitten zo'n beetje binnen 10%
Behalve December 2010 daar zit zo'n grote afwijking in dat het wel lijkt alsof dat met opzet is gedaan, dit getal is plotseling gehalveerd! Het kan ook zijn dat men nog niet alle gegevens beschikbaar had, dat laatste lijkt mij het meest aannemelijke.
Kadaster registreert een openbare veiling gelijktijdig met de invoer van de koopsom dus dat getal is wel betrouwbaar. Eerlijk gezegd verbaast het mij ook.
Life lies a slow suicide
pi_91805172
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Uit de OP:

[ afbeelding ]
Het grafiekje van het CBS gaat over de bestaande koopwoningen, dit grafiekje is het gemiddelde van alle woningen? Je zou dan de conclusie mogen trekken dat de prijs van nieuwbouw weer wat in de lift zit en/of dat het aandeel nieuwbouw in het totaal aantal verkochte woningen is toegenomen.
I'll sing you a lullaby.
pi_91805277
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En jullie roeptoeteren al jaren dat deze prijzen eigenlijk al veel meer gedaald zouden moeten zijn wat totaal nog niet gebeurd is. Ik snap niet dat jij en zeep zichzelf nog serieus durven te nemen terwijl jullie net zoveel (als het niet nog meer is) onzin verkondigen als de partijen waar tegen jullie je afzetten. 8-)
Sure.... blijf vooral lekker in denial. Feit is dat de markt muurvast zit en mensen nu zo'n beetje wel door hebben dat het speculeren met je woning momenteel wel voorbij is. Kopen doe je nu alleen nog maar als je langdurig ergens wilt blijven plakken. Er even intrekken en binnen een paar jaar weer verkopen en je eigen geld weer terugkrijgen is voltooid verleden tijd *O*
I'll sing you a lullaby.
pi_91805370
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Kadaster registreert een openbare veiling gelijktijdig met de invoer van de koopsom dus dat getal is wel betrouwbaar. Eerlijk gezegd verbaast het mij ook.
Ok.... dan weten we dus dat er iets drastisch verandert is sinds December 2010. Het lijkt erop dat de banken hun beleid rond executieverkopen hebben gewijzigd... de geboorte van de woning/bank-corporatie :D
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:57:33 #163
43642 Bayswater
pi_91805525
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het grafiekje van het CBS gaat over de bestaande koopwoningen, dit grafiekje is het gemiddelde van alle woningen? Je zou dan de conclusie mogen trekken dat de prijs van nieuwbouw weer wat in de lift zit en/of dat het aandeel nieuwbouw in het totaal aantal verkochte woningen is toegenomen.
Nee, Kadaster neemt nieuwbouw niet mee, verschil is dat de ene gecorrigeerd wordt en de andere niet. Grafiek Kadaster gaat dus over alle bestaande woningen met daarvan de gemiddelde koopsom en grafiek CBS die 2 jaar daling over alle bestaande verkochte woning gecorrigeerd met de WOZ-waarde (indexering). In die laatste kunnen dus ook fouten schuilenaangezien die WOZ-waarde en dus de berekening niet openbaar is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bayswater op 24-01-2011 17:04:22 ]
Life lies a slow suicide
pi_91805647
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef xenobinol het volgende:
de geboorte van de woning/bank-corporatie :D
Zou dat niet mooi zijn Xeno? Dat je WBV zich niet bemoeit met je huis, je kunt erin doen en laten en verbouwen wat je wilt en na 30 jaar mag je je woning houden. _O_
  maandag 24 januari 2011 @ 17:11:44 #165
pi_91806341
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Het huizensprookje is zo < 2007. Nu instappen is heeel erg dom!
debt is the money of slaves.
pi_91806529
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Nee, Kadaster neemt nieuwbouw niet mee, verschil is dat de ene gecorrigeerd wordt en de andere niet. Grafiek Kadaster gaat dus over alle bestaande woningen met daarvan de gemiddelde koopsom en grafiek CBS die 2 jaar daling over alle bestaande verkochte woning gecorrigeerd met de WOZ-waarde (indexering). In die laatste kunnen dus ook fouten schuilenaangezien die WOZ-waarde en dus de berekening niet openbaar is.
Ik denk dat we de "funda-indexen" meer kunnen vertrouwen.

Gemiddeld aantal huizen te koop, tijd te koop staan, hoeveelheid verkocht. Dat zijn indicators van de huidige ontwikkelingen. Dat zijn dingen die ik in de gaten zou houden.

Gemiddelde huisprijs loopt een paar jaar achter op die ontwikkelingen en is bij een markt op slot eigenlijk niet te berekenen.

Bijvoorbeeld: In Ierland momenteel weet niemand in godsnaam wat de gemiddelde huisprijs bedraagt. Enige wat vast staat is dat er helemaal niks wordt gekocht. Waar er wel wordt verkocht (aan idioten) doen de ontwikkelaars zes maanden aan hypotheek betalingen als cadeau bij om de verkoopprijs kunsmatig hoog te houden. Vergelijkbare tafarelen zien we in Almere...
pi_91806556
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Het wordt er niet echt samenhangender op he?
pi_91808741
Jaarbericht van het kadaster:

http://www.kadaster.nl/pdf/Jaarbericht2010.pdf
pi_91809578
quote:
Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Tijd dat je naar BNW verhuistnmet je hersenspinsels, grefo'tje dat je er bent :D
pi_91810983
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Jaarbericht van het kadaster:

http://www.kadaster.nl/pdf/Jaarbericht2010.pdf
Hmm een stijging van 0,53% bij inflatie van 1.5%.

Reëel gezien is dat nog altijd een daling.

En dat nog altijd met een lage rentestand...
pi_91811133
De prijzen zijn al 6 kwartalen stabiel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91811453
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:46 schreef de_ier het volgende:
Hmm een stijging van 0,53% bij inflatie van 1.5%.

Reëel gezien is dat nog altijd een daling.
Reëel gezien wel. Zo moet je ook over een huursverhoging denken. Reëel gezien gaat je huur helemaal niet omhoog. Die blijft gelijk, maar je moet alleen meer betalen. :Y
pi_91812141
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Reëel gezien wel. Zo moet je ook over een huursverhoging denken. Reëel gezien gaat je huur helemaal niet omhoog. Die blijft gelijk, maar je moet alleen meer betalen. :Y
:D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91812198
Hmmja, ik betaal 380 euro per maand huur (dat is ook nog inclusief water, verwarming en elektra en zicht op zee). Maar goed, dat is dan weer Scandinavie he. 100 Mbit internet is zo'n zes euro per maand, trouwens. Maar alcohol...

Ik had ook 30 jaar van mijn leven op het spel kunnen zetten om twee ton te lenen om onder de aanvliegroute van Schiphol te wonen. Ik ken velen die dat hebben gedaan.

Iedereen zijn ding...
pi_91812668
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nou ja, als de rente dadelijk stijgt dan stijgen de huren in de vrije sector ook. De gewone burgers in de woonmarkt (zowel koop als huur) lijden onder de overvaluatie.
pi_91812931
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef de_ier het volgende:
Nou ja, als de rente dadelijk stijgt dan stijgen de huren in de vrije sector ook. De gewone burgers in de woonmarkt (zowel koop als huur) lijden onder de overvaluatie.
Dat laatste geldt alleen voor kopers met een hypotheek met een korte vaste-rentetermijn. Wat mij betreft mag de rente morgen naar 1200% gaan, daar heb ik alleen maar voordeel bij. ^O^
pi_91813657
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat laatste geldt alleen voor kopers met een hypotheek met een korte vaste-rentetermijn. Wat mij betreft mag de rente morgen naar 1200% gaan, daar heb ik alleen maar voordeel bij. ^O^
Heb je voordeel bij? Als de rente morgen naar 1200% gaat dan stort de hele woningmarkt in en jij kampt met een flinke onderwaarde op je woning. Laat staan dat je belasting flink omhoog zal gaan om de HRA op de 1200% de bekostigen.
pi_91813843
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:39 schreef de_ier het volgende:
Heb je voordeel bij? Als de rente morgen naar 1200% gaat dan stort de hele woningmarkt in en jij kampt met een flinke onderwaarde op je woning. Laat staan dat je belasting flink omhoog zal gaan om de HRA op de 1200% de bekostigen.
Maakt dat nu uit? Even wat geld naar een spaarrekening en na een jaar betaal ik mijn woning dan toch in 1 keer af?

Zal me worst zijn of mijn woning dan nog ¤ 1,- waard is. Ik woon dan gratis. :Y
  maandag 24 januari 2011 @ 20:10:11 #179
pi_91815327
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Maakt dat nu uit? Even wat geld naar een spaarrekening en na een jaar betaal ik mijn woning dan toch in 1 keer af?

Zal me worst zijn of mijn woning dan nog ¤ 1,- waard is. Ik woon dan gratis. :Y
Zit je nu 15 uur per dag op fok te vertellen hoe goed je het voor elkaar hebt? :O
  maandag 24 januari 2011 @ 20:11:28 #180
pi_91816357
Met dank aan de banken en de hebzucht van de mensen
pi_91816623
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef de_ier het volgende:
Hmmja, ik betaal 380 euro per maand huur (dat is ook nog inclusief water, verwarming en elektra en zicht op zee). Maar goed, dat is dan weer Scandinavie he. 100 Mbit internet is zo'n zes euro per maand, trouwens. Maar alcohol...

Ik had ook 30 jaar van mijn leven op het spel kunnen zetten om twee ton te lenen om onder de aanvliegroute van Schiphol te wonen. Ik ken velen die dat hebben gedaan.

Iedereen zijn ding...
Goede vergelijking.... NOT.

Wat wil je hiermee zeggen? Ga in Drenthe wonen en daar heb je voor 2 ton een vrijstaand huis met flinke lap grond... maar ja... locatie he? Dat zegt de woningmarkt-scepticus niks. Die ziet alleen de schrijnende gevallen van mensen die in een krot wonen en hun baan verloren zijn. Maar 95% van de hypotheekbezitters zitten er warmpjes bij en ook al daalt de huizenprijs, alsnog bouw je meer op dan huren.
pi_91816986
Van mij part dondert de woningmarkt ineen, ik zit de aankomende dertig jaar riant in mijn eengezinswoning met rente vast voor 30 jaar :D Eat That Bitches :D
pi_91817801
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:10 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Zit je nu 15 uur per dag op fok te vertellen hoe goed je het voor elkaar hebt? :O
Gewoon inhoudelijk reageren is te hoog gegrepen voor je?

Je reactie slaat als een tang op een varken......
  maandag 24 januari 2011 @ 20:52:16 #185
43642 Bayswater
pi_91817979
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

Ouwe spammert met een oud verhaal dat een jaar geleden al op je site stond.

Economische omstandigheden zijn sinds die tijd aanzienlijk verbeterd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bayswater op 24-01-2011 21:05:43 ]
Life lies a slow suicide
pi_91818958
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De prijzen zijn al 6 kwartalen stabiel
Stabiel aan het dalen zul je bedoelen... tja dat is ook een vorm van stabiliteit ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_91819125
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als de rente zo hard gaat stijgen zal de verkoop ineenstorten.... dus ook de prijs... de bank kan dan bij menig leenslaaf per direct het verschil tussen de werkelijke waarde en de uitstaande lening opeisen. De meesten kunnen dat niet betalen, de bank wil het ze echter wel lenen hoor tegen torenhoge rentes...... leenslaven die denken dat inflatie hun gaat helpen _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_91819192
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef wenge81 het volgende:
Met dank aan de banken en de hebzucht van de mensen
Vooral de hebzucht van leentokkies is ongekend, van banksters was altijd al bekend dat ze alles en iedereen zullen naaien als ze de kans krijgen.
I'll sing you a lullaby.
pi_91819244
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef xenobinol het volgende:
Als de rente zo hard gaat stijgen zal de verkoop ineenstorten.... dus ook de prijs... de bank kan dan bij menig leenslaaf per direct het verschil tussen de werkelijke waarde en de uitstaande lening opeisen. De meesten kunnen dat niet betalen, de bank wil het ze echter wel lenen hoor tegen torenhoge rentes...... leenslaven die denken dat inflatie hun gaat helpen _O-
Ik had het dan ook over mijn positie. Ik heb nergens gezegd dat dat goed zou zijn voor ieder ander en ook niet dat dat goed zou zijn voor de huizenprijzen. :N
pi_91819275
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Scorpie het volgende:
Van mij part dondert de woningmarkt ineen, ik zit de aankomende dertig jaar riant in mijn eengezinswoning met rente vast voor 30 jaar :D Eat That Bitches :D
Troost jezelf maar :D
Maar stel je nu eens voor dat je vrouwtje met een andere vent thuiskomt.... je kan geen kant meer op.
I'll sing you a lullaby.
pi_91819311
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef xenobinol het volgende:
Vooral de hebzucht van leentokkies is ongekend, van banksters was altijd al bekend dat ze alles en iedereen zullen naaien als ze de kans krijgen.
Vlak de mensen die een sociale huurwoning bezetten die ze niet echt nodig hebben niet uit. :+
pi_91819355
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over mijn positie. Ik heb nergens gezegd dat dat goed zou zijn voor ieder ander en ook niet dat dat goed zou zijn voor de huizenprijzen. :N
Maar van jouw mocht het toch? Kennelijk verschillen we niet zo heel erg van elkaar.
I'll sing you a lullaby.
pi_91819365
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef xenobinol het volgende:
Troost jezelf maar :D
Maar stel je nu eens voor dat je vrouwtje met een andere vent thuiskomt.... je kan geen kant meer op.
Dat hoeft toch ook niet? Dan gaat ZIJ eruit. :Y
pi_91819429
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef xenobinol het volgende:
Maar van jouw mocht het toch? Kennelijk verschillen we niet zo heel erg van elkaar.
Ja Xeno. Van mij mag het.
pi_91819430
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Vlak de mensen die een sociale huurwoning bezetten die ze niet echt nodig hebben niet uit. :+
Die mensen betalen gewoon een redelijk huur en laten zich niet naaien door de banksters w/
I'll sing you a lullaby.
pi_91819525
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet? Dan gaat ZIJ eruit. :Y
Maar een beetje leenkneus heeft zelf toch geen doekoe? Hoe gaan ze elkaar dan uitkopen? Met spiegeltjes en kraaltjes :P
I'll sing you a lullaby.
pi_91819560
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef xenobinol het volgende:
Die mensen betalen gewoon een redelijk huur en laten zich niet naaien door de banksters w/
Na 10 jaar een jaarlijkse huursverhoging van 5% + inflatie wel ja. :D
pi_91820262
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Na 10 jaar een jaarlijkse huursverhoging van 5% + inflatie wel ja. :D
Waarom vind jij dat eigenlijk zo mooi?
I'll sing you a lullaby.
pi_91820806
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef xenobinol het volgende:
Mooi? Dan had ik deze smiley gebruikt: _O-
  maandag 24 januari 2011 @ 22:03:00 #200
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91822960
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Waarom vind jij het eigenlijk zo mooi wanneer huizenbezitters in de problemen komen?

Anywayssss... prachtige discussie vandaag! Zie de huurkneuzen eens spartelen en roeptoeteren :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Whuzz op 24-01-2011 22:16:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')