oh zo. dus we moeten meehuilen met de linkse wolven om het economisch beter te krijgen? lijkt me geen fijn uitgangspunt. laten we het verder, ontopic, hebben over het grote humanistische falen van de pvv.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bullshit. Zijn beveiliging is zeker een punt als het om kosten gaat maar daar had ik het eigenlijk niet over. Dat de PVV hier zo'n grote politieke rol speelt maakt ons internationaal minder als land. Merkel heeft al aangegeven er niet blij mee te zijn, bedrijven zullen wegblijven. Dat kost geld.
want? je bent 65?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef niels0 het volgende:
Ik hoef geen belasting meer te betalen maar profiteer uiteraard van dat o zo fijne Nederland
woon je in het buitenland en profiteer je ook daar van die goeie lobbes die nederland heet? vertel waarom jij geen belasting betaalt, maar wel profiteert.quote:
daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoewel ik het niet vaak eens ben met de PVV vind ik dat ze hier wel een punt maken.
Het is alleen jammer dat het op deze manier heel persoonlijk wordt.
Waar we vanaf moeten is dat uitgeprocedeerde asielzoekers niet telkens in beroep kunnen gaan.
Ik zou voor een generaal pardon zijn voor mensen die hier langer dan 5 jaar wonen. De rest moet binnen 3 maanden duidelijkheid hebben en maximaal 1x in beroep mogen gaan. Dan heb je dit soort gezeur niet.
Het mes snijdt aan twee kanten.
het komt volgens mij juist in de media omdat dit een schrijnend geval is. en tofu dibbie moet zijn swaffel houden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Logisch.
Dit is 1 persoon, maar er zijn tig van dezelfde gevallen. Tegen iedereen iets verschillends zeggen, dát zou pas oneerlijk zijn.
Een uitzondering maken omdat de media erbij komt, dát zou oneerlijk zijn.
nou nee, ik schreef het expres zo.quote:
Oh ja, was ik vergeten. Verder zijn er helemaal nooit schrijnende gevallen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het komt volgens mij juist in de media omdat dit een schrijnend geval is. en tofu dibbie moet zijn swaffel houden.
2009?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:27 schreef niels0 het volgende:
lol, ik heb het net gechecked, nederlands woord van het jaar.
beetje oud he? wat was het woord van 2010?quote:
Ben het ergens wel met je eens, maar waar trekken we de grens? Hoeveel meisjes als Sahar zijn er niet in Nederland? Die moeten dan allemaal mogen blijven, hun hele gezin ook. En als ze uitgehuwelijkt wordt, moet haar man, en de vrouwen van haar broertjes over mogen komen en zo gaat het dan maar verder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Hoewel ik volmondig rechts ben en voor een zeer streng immigratiebeleid (en wat mij betreft ook emigratiebeleid met sommige figuren) vind ik het nou niet nodig dat dit meisje het land uit moet. Zij draagt oneindig meer bij dan de gemiddelde Marokkaanse straatjosti.
Met een duidelijk en volgens mij doorslaggevend verschil: zij woont daadwerkelijk in Nederland. Het is geen wens, geen utopie. Ze woont er echt, in tegenstelling tot die hypothetische duizenden meisjes -die er overigens zeker zijn-.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef Gia het volgende:
't Is vervelend voor die meisje dat ze Afghaanse is, maar zo zijn er duizenden meisjes over de hele wereld die liever in Nederland zouden willen wonen.
Dat dus. De politiek moet zich niet direct met die individuele gevallen gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik word zo moe van dat gesurf van politici op de populariteit van Sahar. Net zoals bij Brandon.
"Awww, ze zijn zielig laten we daar ons voordeel mee doen."
uit m'n hoofd: gedoogsteun...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje oud he? wat was het woord van 2010?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |