nou laat ze haar naam wijzigen naar Bertha dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef Brerius het volgende:
Aan Sahar is niks Nederlands aan hoor Sorry. Dus wat zeggen we dan tegen Sahar![]()
![]()
Ook beter voor de economie. Wilders kost dit land een hoop geld. Sahar doet VWO en zal het land een hoop geld gaan opleveren over een paar jaar.quote:
Nee want Sahar wordt uitgehuwelijkt met een of andere afgaan dus dat levert ook weer niet opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ook beter voor de economie. Wilders kost dit land een hoop geld. Sahar doet VWO en zal het land een hoop geld gaan opleveren over een paar jaar.
Zeer waarschijnlijk komen je voorouders ergens uit een Duitse staat vandaan om te profiteren van onze gouden eeuw! Eruit met tuig zo als jouw!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef Brerius het volgende:
Aan Sahar is niks Nederlands aan hoor Sorry. Dus wat zeggen we dan tegen Sahar![]()
![]()
Oh dus jij zegt nu dat het Koningshuis op moet zouten. Goed bezig knulquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk komen je voorouders ergens uit een Duitse staat vandaan om te profiteren van onze gouden eeuw! Eruit met tuig zo als jouw!
economie is een drogreden in dit geval aangezien wilders de staat alleen wat kost vanwege zijn tegenstanders. wat dat betreft ben ik wel voor het vrije woord, waar anderen dat onmogelijk maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ook beter voor de economie. Wilders kost dit land een hoop geld. Sahar doet VWO en zal het land een hoop geld gaan opleveren over een paar jaar.
Leg eens uit? Je bedoelt dat ze niet blank is? aha. Ik heb met je te doen dat je een blanke vrouw hebt lol.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef Brerius het volgende:
![]()
of ze wordt na haar wo studie zwanger en trekt de bijstand in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:
want blanke vrouwen zijn kut?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Leg eens uit? Je bedoelt dat ze niet blank is? aha. Ik heb met je te doen dat je een blanke vrouw hebt lol.
Hahahahahahaha jij denkt dat de niet blanke vrouw zo veel beter is. Doe eens normaal johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:02 schreef niels0 het volgende:
nah, niet per definitie maar heb er wel slechte ervaringen mee.
ik niet. ook niet met donkere vrouwen. n=1.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:02 schreef niels0 het volgende:
nah, niet per definitie maar heb er wel slechte ervaringen mee.
Dat is natuurlijk bullshit. Zijn beveiliging is zeker een punt als het om kosten gaat maar daar had ik het eigenlijk niet over. Dat de PVV hier zo'n grote politieke rol speelt maakt ons internationaal minder als land. Merkel heeft al aangegeven er niet blij mee te zijn, bedrijven zullen wegblijven. Dat kost geld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
economie is een drogreden in dit geval aangezien wilders de staat alleen wat kost vanwege zijn tegenstanders. wat dat betreft ben ik wel voor het vrije woord, waar anderen dat onmogelijk maken.
Maar als ze wordt teruggestuurd gaat ze als wraak bij de Taliban en knalt een paar Nederlandse soldaten af.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef kawotski het volgende:
als we dan toch aannames doen... Ze wordt ambtenaar of gaat bij een ontwikkelingshulp organisatie werken en gaat dus niks opleveren alleen maar geld kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |