Nee, dan verklap ik het alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goh![]()
Ik bedoel natuurlijk geef eens voorbeelden adhv artiesten en zulks
Wat heb jij bij Giel Beelen in de klas gezetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen interesse. Toen Giel Beelen nog jong was en ik bij hem in de klas zat (6 jaar) deden we wel eens wat maar ik snapte er nooit zoveel van
Het is maar wat je interesses zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen interesse. Toen Giel Beelen nog jong was en ik bij hem in de klas zat (6 jaar) deden we wel eens wat maar ik snapte er nooit zoveel van
Mag ik link?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is een hele wiki voor joh
kinderliedjes!!quote:
Ja, toen we klein waren dus. Hij woonde 1 straat verderop. Gewoon de 6 jaar basisschool dus. Maar hij kon al heel snel iets bij radio Haarlem toen doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat heb jij bij Giel Beelen in de klas gezeten
Nou, dan doe je het lekker nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heeft het geen zin voor mij om maar lukraak plaatjes te gaan draaien
Nee, ik zou dat wel leuk vinden om voor een live publiek te doen thoughquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het lekker niet
Heb je een linkjequote:
briljant!quote:
wat een enorm goed idee zegquote:
op ONZ radioquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een enorm goed idee zeg
Okee grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, toen we klein waren dus. Hij woonde 1 straat verderop. Gewoon de 6 jaar basisschool dus. Maar hij kon al heel snel iets bij radio Haarlem toen doen
ja, want al die moeders zitten echt enorm te wachten op nog meer kinderliedjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op ONZ radio
beetje reclame maken in OUD
Ach, het is verder ook niet belangrijk toch? Ik bedoel, tof voor hem dat het hem gelukt is om te worden wat hij al op heel jonge leeftijd wilde. Wist ik maar wat ik wildequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee grappig
Ik kom niet verder dan dezelfde basisschool als Pieter van den Hoogenband, Dus niet in de klas gezeten met hem.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want al die moeders zitten echt enorm te wachten op nog meer kinderliedjes
quote:
ach ja, briljant.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
alles voor je kinderen toch??
doe ik na jouw uurtje wel het "relax uurtje "
kunnen de moeders weer even bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |