Ooooohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nummer heet: fire burn water
nee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nummer heet: fire burn water
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig niet de officiele video. Die oudjes die pudding eten
Die is tofquote:
quote:
Wat zou je dan willen draaien enzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil ook een keer dj zijn op onz radio, maar ik snap er geen fuck van
Vraag of Sym het je wil uitleggen, ik meen dat er ook nog een test kanaal isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou dat niet willen met zo weinig luisteraarsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk eens of je wat met Skype dan kan doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat niet willen met zo weinig luisteraars
Bovendien zou ik het niet alleen willen doen maar met inbellende luisteraars of sidekicks
Muziekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen draaien enzo?
Ja, ik snap alleen de uitleg al niet eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vraag of Sym het je wil uitleggen, ik meen dat er ook nog een test kanaal is
Is die uitleg ergens te vinden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen de uitleg al niet eens
Gohquote:
Hierbij praat je niet eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat niet willen met zo weinig luisteraars
Bovendien zou ik het niet alleen willen doen maar met inbellende luisteraars en/of sidekicks
Geen interesse. Toen Giel Beelen nog jong was en ik bij hem in de klas zat (6 jaar) deden we wel eens wat maar ik snapte er nooit zoveel vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk eens of je wat met Skype dan kan doen
er is een hele wiki voor johquote:
Dan heeft het geen zin voor mij om maar lukraak plaatjes te gaan draaienquote:
Wao danne?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is een hele wiki voor joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |