quote:dinsdag 1 februari 2011 | 20:48 uur
Na verschillende aanrijdingen door de ijzel is de A1 van Hengelo in de richting Apeldoorn dicht tussen Rijssen tot Deventer. Op de A35 is van knooppunt Buren tot Azelo een rijbaan dicht. Op de andere rijdt de politie langzaam om de snelheid uit het verkeer te halen.
Alle wegen in Overijssel zijn spekglad door de ijzel. Er zijn inmiddels tientallen ongelukken gebeurd, een aantal daarvan met letsel waaronder rug- en nekletsel. Bergingsbedrijven kunnen het werk niet aan en er zijn te weinig politieagenten om alle schade op te nemen. In Haaksbergen is een auto met paardentrailer van de weg geraakt, de trailer staat zo scheef dat de paarden er niet uitkunnen.
Zelfde hier in Maastricht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef TheKC het volgende:
Het is ook flink glad hier in de Achterhoek, je kunt een laag ijs op de straat zien liggen.
en daar zat ik dus middenin...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef wobbel het volgende:
Hier in Enschede is het SPEKGLAD! Er ligt gewoon een laag ijs op straat
Wil je mijn rug hebben? Genadeloos onderuit gegaan gisteravondquote:
Ok we zullen zien wat het wordt. Als het mee zit ga ik even kijken op Noordpolderzijl als het hard waait.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
We krijgen zeker een harde wind, vooral zaterdag lijkt het een onstuimige dag te worden met aan zee 7 a 8bft, misschien dat Vlieland / Texel een 9bft kan pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |