Oh, ik faal vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, dan moet het een uurgemiddelde zijn. Het kaartje laat 10 minuten gemiddelden zien.
Och kom op, jij als website beheerder zou dit moeten weten dat het gewoon tussen de 8-9bft moet zitten, officieel is er geen storm op Terschelling, Vlieland daartegen wel, maar dat zag ik voor gister en vandaag ook wel zitten, vooral met een ZW'ster.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:45 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat dat gele is bij Terschelling
Ow beheer ik een website dan? Dan weet je meer dan mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Och kom op, jij als website beheerder zou dit moeten weten
Ik zie idd ook zo'n plaatje op wetterzentrale.de:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:21 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Een fikse stormdepressie, als dat uitkomt kan je helemaal gaan lachen... Maar zoals gewoonlijk zal het flink af gaan zwakken eer dat het bij ons is. Hieronder de windstoten die erbij horen en de wind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt er niet op dat de kou nog terug komt binnenkort.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef Adelante het volgende:
Komt die kou nog terug volgende week?
Lijkt mij wel toch? Je gaat toch niet zomaar een nickname van een site pakken, tenminste ik zou dat niet doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Ow beheer ik een website dan? Dan weet je meer dan mijMaar kan er niets aan doen dat zowel KNMI en Weerplaza er mee aankomen. Staat er duidelijk op en wie ben ik dan om te zeggen dat het niet waar is?
Als die nou gewoon in tact blijft en gewoon ten noorden van Nederland (noordzee) voorbij gaat dan teken ik! Al moet ik mijn station tijdelijk op de dijk plaatsen met de console in mijn handenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zie idd ook zo'n plaatje op wetterzentrale.de:
[ afbeelding ]
Een kerndruk van 940 hPa is wel laag... maar als ik de plaatjes daarna kijk, dan verdwijnt dat ding wel weer heel snel. En bovendien is het nog ver weg.
Ik slaap als een roos erdoor. Net zo als het hard regent. Dan slaap ik zo vast als een rots.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan nooit slapen door harde wind, dus ik hoop dat het hier snel ophoud.
Dat is juist genieten! Lekker warm en comfortabel in bed liggen terwijl het buiten los gaat. Ik kan er iig van genieten als ik nog niet slaap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slaap als een roos erdoor. Net zo als het hard regent. Dan slaap ik zo vast als een rots.
Kunnen mijn ouders ook, maar ik kan dat totaal niet hé. Werd vannacht om 3 uur wakker en viel iets voor 5 uur weer in slaap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slaap als een roos erdoor. Net zo als het hard regent. Dan slaap ik zo vast als een rots.
Ik hoop dat je het over de run van +300 uur hebt.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef aloa het volgende:
De nieuwe run van GFS is zeer koud... die mag van mij wel uitkomen
Vanaf 14 februariquote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over de run van +300 uur hebt.
Dan is er nog veel hoop dat die kutkou wegblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |