Ik weet niet, ik ken die eucalyptus snoepjes niet..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:21 schreef Jordy-B het volgende:
Is het dezelfde geur als de eucalyptus-snoepjes, want dat is heerlijk.
Maar als je het zo'n lekkere geur vindt, waarom koop je dan niet gewoon een eucalyptusplant voor thuis?
quote:
TS is dus een takkenwijf.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef FreezePop het volgende:
TS heeft lekker staan spelen met takjes. [ afbeelding ]
Ja, was leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef FreezePop het volgende:
TS heeft lekker staan spelen met takjes. [ afbeelding ]
Heuls nietquote:
geilquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, was leuk. [ afbeelding ]
Ja, maar, kijk dan hoe schattig.quote:Voordat je reageert
geen plaatjes van die domme beesten plaatsen aub
IK GA EEN MOD ERBIJ HALENquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, maar, kijk dan hoe schattig.![]()
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, maar, kijk dan hoe schattig.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Waarom vind jij het een lekkere geur? Doet het iets met je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef OkkieTrooy het volgende:
Ik vind het een heerlijke geur.![]()
TS heeft dus smaak.
TS heeft geur, geen smaakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef OkkieTrooy het volgende:
Ik vind het een heerlijke geur.![]()
TS heeft dus smaak.
Hij bedoelde dat ik smaak heb omdat ik de geur lekker vind?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TS heeft geur, geen smaak.
Perfect combo!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
Rustig maar Klinkie.![]()
Wat nou als koeien eucalyptus zouden eten..?
Duh. Maar omdat het over geur ging en niet over smaak maakte ik een domme grapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat ik smaak heb omdat ik de geur lekker vind?
Oh sorry, ja was wel leuk bedoeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Duh. Maar omdat het over geur ging en niet over smaak maakte ik een domme grap.
En hoe kom jij dan aan die geur? Wierrook? Een plant? Geurtjes van ambipur? Douchecreme oid?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef OkkieTrooy het volgende:
Jazeker, Het maakt me rustig als ik gestresst ben. Dan dwaal ik met die geur af naar rustieke oorden. Heerlijk !!!
Gewoon puur natuur, rechtstreeks van de plant. Ambipur is niet zo echtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan aan die geur? Wierrook? Een plant? Geurtjes van ambipur? Douchecreme oid?![]()
![]()
Ze heeft jou ook gechanteerd om die koala weg te halen?quote:
Heb je zo'n plant in huis?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
Gewoon puur natuur, rechtstreeks van de plant. Ambipur is niet zo echt
Ja, dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ze heeft jou ook gechanteerd om die koala weg te halen?
Een kleintje in de tuin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je zo'n plant in huis?
Klinkerbotsing is doortrapt, ze zal alles doen om koala's uit dit topic te werenquote:
Ja ik werk dus op een bloemen&planten afdeling en daar verkopen we takken eucalyptus voor in boeketjes en die hebben dan ook altijd zo'n waslaagje en dat heb ik op mijn handen gesmeerd ehehe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
Een kleintje in de tuin.
Er zijn enkele soorten winterhard in Nederland zodat ie heel blijft.
Verder is er ook een olie die uit de bladeren van de plant wordt gewonnen. Deze wordt ook gebruikt bij verkoudheid. Ook heerlijk
Klinkerbotsing staat alleen open voor koeien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is doortrapt, ze zal alles doen om koala's uit dit topic te weren
Puh!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef HaJee het volgende:
Maar goed dat TS van het vrouwelijk geslacht is anders had ze in de supermarkt geėjaculypteerd
En babylama's vind ik ook liev en katten ook zie mn fobo maarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkerbotsing staat alleen open voor koeien.
Verder is ze wel heul lievv.
Grapjas! Misschien wel, misschien niet eh!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kreeg je van de opwinding ook gezwollen eucalipjes ?
Uhm de ronde eucalyptus, ik weet de naam nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van eucalyptus, wat is jou favoriete soort? die van mij de suikereucalyptus
NEE!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verkoop je ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |