Wow, help me herinneren dat ik je volgende week even aanraakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Zat ik trouwens toch gisteren maar mooi in hetzelfde vliegtuig als Ruud Gullit!
Heb je de groetjes aan Ruud gedaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
datis bijzonderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Hij houdt je eraan hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wow, help me herinneren dat ik je volgende week even aanraak
quote:
Gewoon met een vinger heel snel aanraken ben je daar ook weer vanafquote:
Eh nee, niet echt, maar ik vlieg nu elke week 2x per week sinds oktober, en eindelijk eens bij een BN-er in het vliegtuigquote:
Het lijkt mij veel te gevaarlijk daarmee akkoord te gaan.quote:
Mn MI's maakte al overurenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt mij veel te gevaarlijk daarmee akkoord te gaan.
Wat! Ik dacht gewoon aan mijn bovenarm hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt mij veel te gevaarlijk daarmee akkoord te gaan.
Sure babequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat! Ik dacht gewoon aan mijn bovenarm hoor!
quote:Knaken rapen voor gevorderen, epic fail
WTFquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[..]door een kennis gemaakt die foto, vanochtend in Breda
ik heb geen naald en draad gezien hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, niet echt, maar ik vlieg nu elke week 2x per week sinds oktober, en eindelijk eens bij een BN-er in het vliegtuig
Overigens, dat hele onderdanige vrouw gebeuren net, je had toch wel door dat ik je op zat te naaien he?
Zonder stem ben je ook welkom hoor lekker rustigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:31 schreef oshiro het volgende:
Hee, die meet is vanavond he. Misschien dat ik nog wel even langs banjer. Hangt ervan af of m'n stem een beetje terug is.
Dat is meestal zo na de eerste tegenspartelingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:30 schreef cafpow het volgende:
..en ik speelde het spelletje gewoon even mee
En stiekem vinden ze allemaal lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is meestal zo na de eerste tegenspartelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |