Yep, ik lach. mevrouw Bioloogje klink wel erg engquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Lach maar..
Hoe is het met mevrouw Bioloogje?
Haha sorry, je chick danquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Yep, ik lach. mevrouw Bioloogje klink wel erg engMaar met mijn vriendin is het prima. Gaat nog steeds goed, en ze is nog steeds heel lief. En ze is gelukkig nog niet mijn agenda
Yep. Vinden wij ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha sorry, je chick danMooi dat het nog steeds goed gaat!
Leuk!
Hou op schei uit, ik ben er voorlopig klaar mee...quote:
Ach, binnenkort studeer je in Wageningen. Dan hoeft je niet meer bang te zijn voor dit soort reacties. Wel jammer wanneer ouders zich zo 'gekleurd' gaan bemoeien met jouw onderwerp... Heb je je profielwerkstuk dus al af? Wat zijn je (voorlopige) conclusies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Xenomystus het volgende:
ik had gistr een presentatie over ons profielwerkstuk, over vegetarisme, en we werden door ouders van een klasgenoot(het zijn slagers) helemaal afgezeikt; ze beweerde dat de bioindustrie niet bestond, en dat er tegenwoordig niet meer zo met dieren wordt om gegaan en dat het allemaal overdreven wordt...![]()
Ik moest hardop lachen om deze vraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Lach maar..
Hoe is het met mevrouw Bioloogje?
*Proest*quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:41 schreef maen het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik ben er voorlopig klaar mee...
*tot zover mijn middernachtelijke frustraties...*
Ik ben momenteel erg druk, dus heb mezelf er alleen op 'langetermijndata' bijgeplaatst. Desnoods kom ik (net als de vorige keer) een of twee drankjes doen en ga dan weer naar huis. Komen onze nieuwe 'aanwinsten' in dit topic ook?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Reflectionne het volgende:
Wauw, goede data! Ik kan ze allemaal!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:54 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ben best benieuwd naar jullie inmiddels, maar de 7e kan ik niet en op de 21e ben ik al in het buitenland voor stagemisschien een keertje als ik terug ben
Jammer dat je niet kunt, als je terug bent, daar houden we je aan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:54 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ben best benieuwd naar jullie inmiddels, maar de 7e kan ik niet en op de 21e ben ik al in het buitenland voor stagemisschien een keertje als ik terug ben
Oh jawel, ook hier gaan veetelers graag met de vega-meiden in discussie tijdens presentatiesquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:47 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ach, binnenkort studeer je in Wageningen. Dan hoeft je niet meer bang te zijn voor dit soort reacties. Wel jammer wanneer ouders zich zo 'gekleurd' gaan bemoeien met jouw onderwerp... Heb je je profielwerkstuk dus al af? Wat zijn je (voorlopige) conclusies?
quote:Beste studenten,
Donderdag 3 maart zal Martin Kropff, rector magnificus, het beleid van de Universiteit uitleggen t.a.v. het kabinetsvoorstel over langstudeerders en t.a.v. de lengte van de social sciences masters.
datum: donderdag 3 maart.
tijd: 12.30 - 13.30
plaats: C63
Als studiebegeleiders willen we jullie graag met klem uitnodigen om a.s. donderdag hierbij aanwezig te zijn.
Waarom is deze bijeenkomst van belang?:
- In het kabinetsvoorstel worden social sciences masters in Nederland gezien als een eenjarige opleiding, ook als het programma twee jaar is. Dit zou betekenen dat je al een strafkorting van 3.000 euro krijgt als je langer dan twee jaar over je MME-programma doet.
- Dit kabinetsvoorstel kan grote gevolgen voor de lengte van het MME-programma. Dit zou betekenen dat aankomende MME-studenten geen tweejarig, maar een korter MME programma moeten doen.
De rector wil toelichten onder welke randvoorwaarden huidige en toekomstige studenten het tweejarige MME-programma kunnen blijven doen. Om de rector het signaal te geven dat jullie deze 3.000 euro en de lengte van het MME-programma belangrijk vinden is een grote opkomst van belang!
Daarom nogmaals het verzoek om donderdag 3 maart aanwezig te zijn, ondanks het feit dat deze bijeenkomst in de examenperiode is gepland.
Tot 3 maart!
Oja, daar moet ik natuurlijk wel naar toe! als het zo doorgaat kan mijn net gemaakte studieplanning al niet meer doorgaan :squote:
Niet iedereen is vegetarisch in Wageningenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Oh jawel, ook hier gaan veetelers graag met de vega-meiden in discussie tijdens presentaties
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Niet iedereen is vegetarisch in WageningenKen meer niet-vego's dan wel vego's..
Weet ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet
Maar heb al 2 of 3x meegemaakt bij vakken zoals Ethics dat een groepje een 'vlees is slecht' betoog hielden en dat de veetelers (en gewoon vleesliefhebebrs) er hard tegenin gingen.
ja idd, maar bij ons komt je pws cijfer bij je anw cijfer, godsdienst cijfer en maatschappijleer cijfer; en daar uit krijgen we een combinatiecijfer. Wel handig om slechte vakken ermee te compenseren!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
max. 0,4 punt erbij? Hoe gemeen is dat. Het hele PWS hoeft alleen maar voldoende te zijn en afgevinkt te worden als "gemaakt" Punten doen er helemaal niet toe. Sommige scholen geven die alleen maar om de leerlingen te motiveren om het ook echt goed te proberen.
ik ben ook niet vegetarisch hoor! maar ik deed het samen met een vriendin, die is pescotarierquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Niet iedereen is vegetarisch in WageningenKen meer niet-vego's dan wel vego's..
ik ben ook een vleesliefhebber, maar deze mensen beweerde dat de bioindustrie simpelweg niet bestond. Dat het wel op internet staat, maar in het echt bestaat het niet... beetje triest;)quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet
Maar heb al 2 of 3x meegemaakt bij vakken zoals Ethics dat een groepje een 'vlees is slecht' betoog hielden en dat de veetelers (en gewoon vleesliefhebebrs) er hard tegenin gingen.
Ja, dit is bij mij ook zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef Xenomystus het volgende:
[..]
ja idd, maar bij ons komt je pws cijfer bij je anw cijfer, godsdienst cijfer en maatschappijleer cijfer; en daar uit krijgen we een combinatiecijfer. Wel handig om slechte vakken ermee te compenseren!
Uiteraard, disussie is er volop en dat is zelfs goed. Maar ongefundeerd beweren dat de bio-industrie niet bestaat en vervolgens iemand afzeiken, dat vind je hier toch minder snel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Oh jawel, ook hier gaan veetelers graag met de vega-meiden in discussie tijdens presentaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |