abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:40:00 #251
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_93928230
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Dat is lullig joh! Is het veel of gaat het je wel lukken met vanavond extra werken?
ik morgen naar mijn scriptie begeleider heen om verhaal te doen waarom het zo lang geduurt heeft en dat ik eigenlijk stiekem morgen een cijfer wil en dat ik hem dan zo snel mogelijk af maak, omdat ik ook verplichtingen heb tot betrekking met act.
Maar het is niet zo heel veel werk meer, ik denk een uurtje of 2, maar ik ben echt dood op... en ik moet nog deadlines halen voor ACT en mos
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_93943639
@ieniminimuis
misschien was het ook wel handig geweest om je begeleider een paar dagen geleden een herinneringsmail te sturen, mocht die deadline zo belangrijk voor je zijn....
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:23:09 #253
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_93944677
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 03:50 schreef GFA het volgende:
@ieniminimuis
misschien was het ook wel handig geweest om je begeleider een paar dagen geleden een herinneringsmail te sturen, mocht die deadline zo belangrijk voor je zijn....
mijn begeleider wist van de deadline af... en ik heb hem ook helpen herrinneren...
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:19:20 #254
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93947101
ik zou hem dan vragen het te beoordelen zoals het nu is, het was toch ook al je laatste versie? lijkt me een beetje ongebruikelijk om die dan nog te verbeteren.. succes er mee iig, hoop dat het lukt om het allemaal op tijd rond te krijgen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:54:34 #255
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_93954921
laatste update over mijn afronding bsc:
vanochtend de scriptie afgemaakt, ingeleverd bij begeleider en gezegd dat er heel veel haast bij is. Ondertussen is er cijferbeoordeling en is ook gestuurd naar de administratie. En het is pas 2 uur ^^, dus tenzij het universum tegen mijn bsc is, komt het helemaal goed!
Trotste mama van Ambar
pi_93957121
Even iets anders:

Weet iemand nog een goede, betrouwbare (!) en eventueel betaalbare kapper in Wageningen?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:03:35 #257
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_93961463
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Sodium het volgende:
Even iets anders:

Weet iemand nog een goede, betrouwbare (!) en eventueel betaalbare kapper in Wageningen?
neej sorry, ik ga hier nooit naar de kapper.
Trotste mama van Ambar
pi_93961979
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
laatste update over mijn afronding bsc:
vanochtend de scriptie afgemaakt, ingeleverd bij begeleider en gezegd dat er heel veel haast bij is. Ondertussen is er cijferbeoordeling en is ook gestuurd naar de administratie. En het is pas 2 uur ^^, dus tenzij het universum tegen mijn bsc is, komt het helemaal goed!
Mooi zo! :D Fijn!
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Sodium het volgende:
Even iets anders:

Ik ga altijd naar Hizi Hair (bij de C1000 daar), betaalbaar is anders, ik geloof dat alle kappers duur zijn. Behalve die bij de glazenhuisjes en bij de wasserette richting de Haarweg, maar die vertrouw ik niet zo..
pi_93962948
Ik ga altijd naar M&L, zijstraatje van de Hoogstraat. Kost ¤22, maar ben altijd wel tevreden over het resultaat. Ook al kom ik er maar 2 keer per jaar ofzo, toch kennen ze me! En fijn dat je gewoon binnen kan lopen zonder afspraak maar dan toch snel geholpen wordt :)
pi_93967793
Zo, een avondje niet studeren! Was meteen weer een drukke week.. Ook al 2 van de 4 hoofdstukken van proceskunde behandeld (moeilijk! :o ) Als ik dat vak ooit ga halen word ik heeeel blij! (Uitdaging!)

Hebben jullie leuke vakken?
pi_94020684
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:45 schreef Reflectionne het volgende:
Zo, een avondje niet studeren! Was meteen weer een drukke week.. Ook al 2 van de 4 hoofdstukken van proceskunde behandeld (moeilijk! :o ) Als ik dat vak ooit ga halen word ik heeeel blij! (Uitdaging!)

Hebben jullie leuke vakken?
wat doe je allemaal bij proceskunde? ^^
pi_94039920
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:14 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga altijd naar Hizi Hair (bij de C1000 daar), betaalbaar is anders, ik geloof dat alle kappers duur zijn. Behalve die bij de glazenhuisjes en bij de wasserette richting de Haarweg, maar die vertrouw ik niet zo..
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef maen het volgende:
Ik ga altijd naar M&L, zijstraatje van de Hoogstraat. Kost ¤22, maar ben altijd wel tevreden over het resultaat. Ook al kom ik er maar 2 keer per jaar ofzo, toch kennen ze me! En fijn dat je gewoon binnen kan lopen zonder afspraak maar dan toch snel geholpen wordt :)
Dank beiden voor jullie tips! Ik zal eens kijken wat 't wordt. Heb zo'n hekel aan naar de kapper gaan, dat ik het altijd uitstel. Vooral omdat een best groot aantal kappers voor geen meter kan knippen :')
pi_94041822
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef Hurray het volgende:

[..]

wat doe je allemaal bij proceskunde? ^^
Jij wilde levensmiddelen studeren toch? :P

Nee, laat je niet afschrikken, dit is denk ik wel een van de lastigste vakken (gezien de reactie van m'n klasgenoten ook) (Ik volg nu vakken aan de uni, als hbo'er zijnde).
Wat doe je met proceskunde, euh uitrekenen hoeveel water/stoom/energie er in een apparaat (evaporator, droger etc) gestopt moet worden om het product tot een bepaalde wateractiviteit/vochtigheid/temperatuur te krijgen. Je moet dus mass balances maken om de oplossingen te vinden.

[ Bericht 30% gewijzigd door Reflectionne op 13-03-2011 13:18:30 ]
pi_94043647
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:07 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Jij wilde levensmiddelen studeren toch? :P

Nee, laat je niet afschrikken, dit is denk ik wel een van de lastigste vakken (gezien de reactie van m'n klasgenoten ook) (Ik volg nu vakken aan de uni, als hbo'er zijnde).
Wat doe je met proceskunde, euh uitrekenen hoeveel water/stoom/energie er in een apparaat (evaporator, droger etc) gestopt moet worden om het product tot een bepaalde wateractiviteit/vochtigheid/temperatuur te krijgen. Je moet dus mass balances maken om de oplossingen te vinden.
Ja, ik wil levensmiddelentechnologie gaan studeren. Wow, dus eigenlijk is het een soort toegepaste wiskunde? Met formules? Of doe je echt practica?
pi_94044470
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Hurray het volgende:

[..]

Ja, ik wil levensmiddelentechnologie gaan studeren. Wow, dus eigenlijk is het een soort toegepaste wiskunde? Met formules? Of doe je echt practica?
Met formules ja, maar dat is wel veel met onze opleiding hoor ;).. We krijgen ook nog wel praktijk voor dit vak, dan gaan we in de proceshal (mini die ze hebben op de wur) kijken hoe 't allemaal werkt in de praktijk, maar geloof dat je dan ook weer dingen uit moet rekenen..
pi_94046434
quote:

[..]

Nouja, volgens mij ligt het niveau bij de studie wiskunde wel heel een heel stuk hoger hoor. Al is proceskunde wel pittig ja, een van de lastigere vakken.

Maar laat je er aub niet door afschrikken ;).
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2011 @ 18:53:56 #267
230491 Zith
pls tip
pi_94057699
quote:

[..]

Volgens mij is elke studie wel vol met formules, maar dat went en na goed oeffenen moet het wel goed gaan ;) Zo kwam ik bij mijn studie management oppeens dit in mijn aantekeningen tegen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_94058877
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Zith het volgende:

[..]

Volgens mij is elke studie wel vol met formules, maar dat went en na goed oeffenen moet het wel goed gaan ;) Zo kwam ik bij mijn studie management oppeens dit in mijn aantekeningen tegen.
brrr.. Besliskunde 2 is ook al zo'n feest..
pi_94060553
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Zith het volgende:

[..]

wow, ziet er lastig uit! haha
pi_94061159
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Hurray het volgende:

[..]

wow, ziet er lastig uit! haha
maar hier geldt wel echt, als je er even voor gaat zitten is het vrij simpel als je het eenmaal doorhebt :)

een van de weinige 8en op mijn lijst *O*
pi_94102066
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef maen het volgende:

[..]

maar hier geldt wel echt, als je er even voor gaat zitten is het vrij simpel als je het eenmaal doorhebt :)

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef maen het volgende:

[..]

gelukkig maar. :) kan je ook een onvoldoende staan op je lijst? moet je het dan perse herkansen?
  maandag 14 maart 2011 @ 18:22:00 #272
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_94103585
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef Hurray het volgende:

[..]

[..]

gelukkig maar. :) kan je ook een onvoldoende staan op je lijst? moet je het dan perse herkansen?
Je moet alles halen. Dus dat worden herkansingen.
Maar alleen in je eerste jaar mag je 1x een 5 laten staan. Geen 4, geen 3 alleen 1x een 5. Heb je meerdere vijfen staan aan het einde van het jaar. Dan moet je alles herkansen, en mag je geen 5 meer laten staan.
pi_94130659
Maak je geen zorgen, Hurray. De meeste vakken en daaropvolgende tentamens zijn, met voldoende voorbereiding, goed te doen. En als je dan toch een onvoldoende haalt, krijg je gewoon een tweede kans.

*O* Het thema van de AID 2011 is afgelopen week bekend gemaakt!
pi_94130701
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Je moet alles halen. Dus dat worden herkansingen.
Maar alleen in je eerste jaar mag je 1x een 5 laten staan. Geen 4, geen 3 alleen 1x een 5. Heb je meerdere vijfen staan aan het einde van het jaar. Dan moet je alles herkansen, en mag je geen 5 meer laten staan.
Die 5 is niet meer geloof ik ;)
pi_94130703
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 07:38 schreef Sodium het volgende:
Maak je geen zorgen, Hurray. De meeste vakken en daaropvolgende tentamens zijn, met voldoende voorbereiding, goed te doen. En als je dan toch een onvoldoende haalt, krijg je gewoon een tweede kans.

*O* Het thema van de AID 2011 is afgelopen week bekend gemaakt!
En derde, vierde, vijfde.. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')