Ik denk fiscalen economie op den Erasmus universiteit. Maar eerst moet ik mijn diploma halen en dat zal nog spannend wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jeetje, je bent net zo oud als ik
Wat wilt ge dan studeren?
wel crappy... middle of nergens he...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Houtkachel
en dan wel internet?
doe er wat meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is wel een goeie !
heb een hele grote fleecedeken
boerderij tussen de akkerbouwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Woon je in zo'n blokhutje midden in een bos?
Knuppel. Ge zou Betastudent motten wezen joah.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk fiscalen economie op den Erasmus universiteit. Maar eerst moet ik mijn diploma halen en dat zal nog spannend worden
CV hier maar die staat echt maar 2 dagen per jaar aan en dan nog max 30 minuten en dan stik je de moordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel crappy... middle of nergens he...
Aardig gek hoor Amoeba. BTW weet jij hoe je een skijp gesprek van 2 kanten kan laten horen in Virtual DJ?quote:
Via de satelliet omdat er nergens kabels zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Houtkachel
en dan wel internet?
Zozo, dan heb je zeker wel een ruim huisje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boerderij tussen de akkerbouw
Nee, ik gebruik OTSAV samen met EdCast. VDJ scheen ruk te zijn volgens DjKoelkastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Aardig gek hoor Amoeba. BTW weet jij hoe je een skijp gesprek van 2 kanten kan laten horen in Virtual DJ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Knuppel. Ge zou Betastudent motten wezen joah.
Pff nee man ik ben niet wereldvreemdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Knuppel. Ge zou Betastudent motten wezen joah.
feest morgen om 10 uur in zijn huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zozo, dan heb je zeker wel een ruim huisje?
djkoelkastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik OTSAV samen met EdCast. VDJ scheen ruk te zijn volgens DjKoelkast
Oh beu. ik ben dinsdag onlijn en ik gebruik VDJquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik OTSAV samen met EdCast. VDJ scheen ruk te zijn volgens DjKoelkast
Dude, het is een haarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
feest morgen om 10 uur in zijn huis?
Kleuterspeelgoed is het.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh beu. ik ben dinsdag onlijn en ik gebruik VDJ
Oke Koelkast.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
djkoelkast
of
Dj. Koelkast
en niet anders svp
normaal.. is een kop romp? boerderij ofzow.. ik zit in het voorste gedeelte ( gewoon huis)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zozo, dan heb je zeker wel een ruim huisje?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
B&A theme was wel heel kort geloof ik hè.
Je moet ergens beginnenquote:
Ooh, lekker tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal.. is een kop romp? boerderij ofzow.. ik zit in het voorste gedeelte ( gewoon huis)
en de buurman/huiseigenaar in het middelste met een giga schuur
wel mooi wonen.. veel privacy enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |