Dank uquote:
Zoals ik al zei, mijn show gaat doorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zou toch grappig zijn als al die nutteloze reclame ook nog eens voor niks zo zijn geweest
hoe kom jij aan die goede muzieksmaak?quote:
Dit nummertje > origineelquote:
Tsja, mijn vader verkracht nieuwe muziek... Ik vind de muziek van nu ook wel goed maar vroeger waren er ook prachtige nummers!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe kom jij aan die goede muzieksmaak?
ik las de d eerst niet meequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las de d eerst niet mee
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las de d eerst niet mee
Goedemorgen schat !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:05 schreef Dalando het volgende:
Ohja, nog niet gezegd hé:
GOEIEMOGGUH IEDEREEN!
quote:
Ronan Keating - When you say nothing at all pleasequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nog verzoekjes voor straks?
Verzoekjes mét gitaren?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
En een kusje omdat je daar zo van houd:
Got itquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronan Keating - When you say nothing at all please
neee niet vuurvliegjes wat doe jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
Multimix part 1:
1. Tiësto Ft. Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone
2. Owl City - Fireflies
3. Kesha - Tik Tok
4. Caro Emerald - A Night Like This
5. The Opposites ft. Gers & Sef - Broodje Bakpau
6. Cheryl Cole - Fight For This Love
7. Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie)
8. Laura Jansen - Wicked World
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
Multimix part 1:
2. Owl City - Fireflies
3. Kesha - Tik Tok
Topquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
Multimix part 1:
2. Owl City - Fireflies
3. Kesha - Tik Tok
Heb jij kippen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:08 schreef Dhaha het volgende:
ik moet het kippenhok schoonmaken
Al 2 maanden niet gedaan en ik durft steeds niet te kijken
ik verwacht 23 eieren en een berg stront van minstens 40x40x100
Eitjes uit eigen kip!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:08 schreef Dhaha het volgende:
ik moet het kippenhok schoonmaken
Al 2 maanden niet gedaan en ik durft steeds niet te kijken
ik verwacht 23 eieren en een berg stront van minstens 40x40x100
Waarom lach ik?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
1.
er zijn er 2 dood gegaan deze winter
Soep met eigen kip.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
1.
er zijn er 2 dood gegaan deze winter
heb je mijn dm nog gekregen ?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik vind het achteraf ook wel humoristisch. zo een bevroren kip
Goeie, doen wequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Toon, gooi Queen - We will rock you er ook op
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik vind het achteraf ook wel humoristisch. zo een bevroren kip
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je mijn dm nog gekregen ?
Dus wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
AAAAAAAAAOrgel en beat gaan niet samen
Wat 'n LSD-melodie dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
AAAAAAAAAOrgel en beat gaan niet samen
heb hem gestuurd.. en pm met picsquote:
onderschept door SwJquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb hem gestuurd.. en pm met pics
Oeh, ik zal meteen even kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dit is ook zo leuk om te maken. Het hele nummer heeft 1 tempo en we maken om en om dus een deel.quote:
Over zeiknummers gesprokenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Toon heb je cranberries met zombie?
Ken ik niet, zal even youtubenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Toon heb je cranberries met zombie?
Schande.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ken ik niet, zal even youtuben
Ik heb dat ook, maar ik heb geen zin om brood uit de vriezer te halenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg honger.. maar heb geen zin om iets te maken
Ai, ik kijk uit naar de release!quote:
Mannenpap?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik werd bijna blijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef Beach het volgende:
Hey dat was een heel klein stukje Cascada.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit te denken aan vlees opwarmen wat ik nog in de koelkast heb liggen.. maar vraag me af of dat ook lekker is op broodquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar ik heb geen zin om brood uit de vriezer te halen
heb je geen bapao broodje of worsten broodjes die je in de magnatron kan mikken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je hebt ze binnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik trek me weer even terug uit dit topic.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb voor vanavond een 'nr' gemaakt van 12 seconden
Awesome, een avondvullend programma dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb voor vanavond een 'nr' gemaakt van 12 seconden
Ik heb crackers liggen, fruitrepen, rode kool, snijbonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit te denken aan vlees opwarmen wat ik nog in de koelkast heb liggen.. maar vraag me af of dat ook lekker is op brood
en heb nog bitterkoekjespudding staan.. kan ik ook opwarmen
Het is vast The best of beachquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Awesome, een avondvullend programma dus
Dit meen je niet hè?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daar bedoel je mee?
Ik denk dat hij mannelijke saus bedoeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daar bedoel je mee?
Warme melk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daar bedoel je mee?
Oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard Joling zit er ook in.
Ongeveer 3 seconden, denk dat niemand het herkend heeft, is al geweest
natuurlijk niet.. maar heb t niet standaard in de koelkast staan ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit is niet mijn nummer vriend.
Blij dat ik die gemist hebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard Joling zit er ook in.
Ongeveer 3 seconden, denk dat niemand het herkend heeft, is al geweest
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk niet.. maar heb t niet standaard in de koelkast staan ofzo.
en om nou een vent van straat af te trekken.![]()
En he geen sneue smileys naar mij jha
Nee, je gaat toch niet zomaar iemand op straat aftrekken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zonder zang, alleen 3 seconden van de intro gepaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Blij dat ik die gemist heb
Ik stuur wel wat op in een boterhamzakje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Boterhamzakjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat op in een boterhamzakje.
hihi usert boterhamzakjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat op in een boterhamzakje.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag.
@Knetter: Heb je wel geslapen?
Verder helaas de ochtendshow van koelkast moeten missen.
Bazen uur maatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
Multimix part 4:
1. Keri Hilson ft. Kayne West & Ne-Yo - Knock You Down
2. Pitbull - I Know You Want Me
3. Michel Cleis ft. Toto La Momposina - La Mezcla
4. Diggi Dex ft. Eva De Roovere - Slaap Lekker
5. Agnes - Release Me
6. Armin van Buuren ft. Jaccqueline Govaert - Never Say Never (Myon & Shane Remix)
7. Toppers - Shine
8. Rio - When The Sun Comes Down
9. The Sunclub - Fiesta
10. Train - Hey Soulsister (Karmatronic Radio Mix)
11. Bellini - Samba de Janeiro
12. Marko Kon - Cipela
13. Aard Lus & Ed Lip - Ik Bin Su Eil (Dj. Koelkast & Dj. Darcli met een Sjekkie en een Biertje Remix)
14. Dj. Meme Orchestra ft. Rachel Claudio - Any Love (Dj. Meme Original Club Mix)
Dan zou ik toch maar even gaan liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ben tipsy... behoorlijk....
Daar eet ik bijna alles uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar mag ze het dan uit eten.![]()
Beter dan de TMF jaarmix?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Koelkast,
ik verwacht een massive PM als de Mix klaar is
van 1 keer niet slapen ga je niet dood hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar even gaan liggen
Vindt het overigens wel knap dat je zolang wakker kan blijven maar echt gezond is het niet
Maar ga je dan mijn show missen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van 1 keer niet slapen ga je niet dood hoor
Hands down!quote:
Dat zal je straks vies tegenvallen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van 1 keer niet slapen ga je niet dood hoor
Good old times....quote:
ik mis niks.. ik ga niet slapen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ga je dan mijn show missen?
Niet om 14:00 - 15:00.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mis niks.. ik ga niet slapen...
wil nog wel douchen vanmiddag maar weet nog niet wanneer er kut muziek gedraait wordt
hahaha dat heb ik bijna elke maand wel 1 weekend.. leef nog steedsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zal je straks vies tegenvallen hoor
Nee, bikkels beklimmen de Mount Everest in hun zwembroekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hahaha dat heb ik bijna elke maand wel 1 weekend.. leef nog steeds
bikkels noemen ze dat
Ik zou het maar wel doorsturen naar mij, mij wil je graag te vriend houdenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, ze zijn speciaal voor mij
ik heb sneeuw in zwemkledij geschoven.. direct na de kerstquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, bikkels beklimmen de Mount Everest in hun zwembroek
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb sneeuw in zwemkledij geschoven.. direct na de kerst
ik ben een bikkel
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal mijn reactie op die foto's wel even terugsturen
In pics.
lol wel 7 keer gratis stappen aan die weddenschap over gehoudenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alright, you've proven yourself worthy
Zozo, goed bezigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol wel 7 keer gratis stappen aan die weddenschap over gehouden
en dan? wat ga je vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:30 schreef Amoeba het volgende:
Zou dadelijk een fokkertje in de show willen, zo rond kwart over 2. DM me je skaip ff als je interesse hebt!
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nog een kusje en ik ben weer blij
Eerst kwam BBQ en die zei dat hij foto's van kkj had gekregen en toen vroeg ik ook om die foto's maar kkj wou ze niet geven boehoeohohoehoeohoeeeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan alles aan me kwijt, vertel het maar kleine Dalandootje
Ik leef nog, Ik zit een sudoku te maken uit de krantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar is iedereen heen trouwens?
Nu ben ik weer blijquote:
!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:30 schreef Amoeba het volgende:
Zou dadelijk een fokkertje in de show willen, zo rond kwart over 2. DM me je skaip ff als je interesse hebt!
Meissie toch, dat is niet echt lief hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Eerst kwam BBQ en die zei dat hij foto's van kkj had gekregen en toen vroeg ik ook om die foto's maar kkj wou ze niet geven boehoeohohoehoeohoeeee![]()
Fjieuwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef nog, Ik zit een sudoku te maken uit de krant
kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Naar buiten durf je ook niet. Je kan geen enkele kant op.
Kan ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil wel als je rond half 2 kan? ik moet om 2 uur arbeiten
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Meissie toch, dat is niet echt lief he
Zullen we even een bezoekje aan huis brengen bij kkj?
Kijk eens in het rooster vrindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil wel als je rond half 2 kan? ik moet om 2 uur arbeiten
O sorry meneer de groentequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk eens in het rooster vrind
Oh shit, dacht dat hij half 3 zei.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk eens in het rooster vrind
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
Multimix Part 7:
Geluiden uit: Rad van Fortuin
1. Chic - Good Times
2. Spinvis - Wespen op de appeltaart
3. Lil Louis - The french kiss
4. Dj. Tiesto - He's a pirate
5. Vangelis - Spiral
6. Kraftwerk - Boing boom tschack
7. Eva Rivas - Apricot stones
8. Bassie & Adriaan Theme
9. Oli P. - Fluegzeuge im bauch
10. Jean Michel Jarre - Oxygene 2
11. Jean Michel Jarre - Magnetic fields part 2
Nee sorry dan sta ik al lekker borden af te wassenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh shit, dacht dat hij half 3 zei.
Nee kwart over 2 komt me het beste uit.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee sorry dan sta ik al lekker borden af te wassen![]()
Afwassers ftw
hehequote:
Dat geeft niet, wij ID'en wel hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Van deel 8 en 9 heb ik nog geen tracklist
Gooi gewoon wat op de stapel maakt niet uit watquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Van deel 8 en 9 heb ik nog geen tracklist
Dat zou wel gek baas zijn maar ik ben pas 17 en hoop volgend jaar de universiteit te bereiken en daar is geen chefkok opleiding en ik zou liever iets anders doenquote:
pak een deken en maak je eigen tent met je computer/ laptop erinquote:
Topquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat geeft niet, wij ID'en wel hier.
No Shit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zou wel gek baas zijn maar ik ben pas 17 en hoop volgend jaar de universiteit te bereiken en daar is geen chefkok opleiding en ik zou liever iets anders doenVooral iets waar ik veel geld mee verdien en weinig hoef te doen
Jeetje, je bent net zo oud als ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zou wel gek baas zijn maar ik ben pas 17 en hoop volgend jaar de universiteit te bereiken en daar is geen chefkok opleiding en ik zou liever iets anders doenVooral iets waar ik veel geld mee verdien en weinig hoef te doen
ik moet eigenlijk naar buiten... hout halen voor de kachelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe wat meer aan
Bespaart energie en dus geld
En net zo oud als ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jeetje, je bent net zo oud als ik
Wat wilt ge dan studeren?
Houtkachelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk naar buiten... hout halen voor de kachel![]()
en heb al dondersveul aan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
pak een deken en maak je eigen tent met je computer/ laptop erin
Woon je in zo'n blokhutje midden in een bos?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk naar buiten... hout halen voor de kachel![]()
en heb al dondersveul aan
Ik denk fiscalen economie op den Erasmus universiteit. Maar eerst moet ik mijn diploma halen en dat zal nog spannend wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jeetje, je bent net zo oud als ik
Wat wilt ge dan studeren?
wel crappy... middle of nergens he...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Houtkachel
en dan wel internet?
doe er wat meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is wel een goeie !
heb een hele grote fleecedeken
boerderij tussen de akkerbouwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Woon je in zo'n blokhutje midden in een bos?
Knuppel. Ge zou Betastudent motten wezen joah.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk fiscalen economie op den Erasmus universiteit. Maar eerst moet ik mijn diploma halen en dat zal nog spannend worden
CV hier maar die staat echt maar 2 dagen per jaar aan en dan nog max 30 minuten en dan stik je de moordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel crappy... middle of nergens he...
Aardig gek hoor Amoeba. BTW weet jij hoe je een skijp gesprek van 2 kanten kan laten horen in Virtual DJ?quote:
Via de satelliet omdat er nergens kabels zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Houtkachel
en dan wel internet?
Zozo, dan heb je zeker wel een ruim huisje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boerderij tussen de akkerbouw
Nee, ik gebruik OTSAV samen met EdCast. VDJ scheen ruk te zijn volgens DjKoelkastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Aardig gek hoor Amoeba. BTW weet jij hoe je een skijp gesprek van 2 kanten kan laten horen in Virtual DJ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Knuppel. Ge zou Betastudent motten wezen joah.
Pff nee man ik ben niet wereldvreemdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Knuppel. Ge zou Betastudent motten wezen joah.
feest morgen om 10 uur in zijn huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zozo, dan heb je zeker wel een ruim huisje?
djkoelkastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik OTSAV samen met EdCast. VDJ scheen ruk te zijn volgens DjKoelkast
Oh beu. ik ben dinsdag onlijn en ik gebruik VDJquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik OTSAV samen met EdCast. VDJ scheen ruk te zijn volgens DjKoelkast
Dude, het is een haarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
feest morgen om 10 uur in zijn huis?
Kleuterspeelgoed is het.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh beu. ik ben dinsdag onlijn en ik gebruik VDJ
Oke Koelkast.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
djkoelkast
of
Dj. Koelkast
en niet anders svp
normaal.. is een kop romp? boerderij ofzow.. ik zit in het voorste gedeelte ( gewoon huis)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zozo, dan heb je zeker wel een ruim huisje?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
B&A theme was wel heel kort geloof ik hè.
Je moet ergens beginnenquote:
Ooh, lekker tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal.. is een kop romp? boerderij ofzow.. ik zit in het voorste gedeelte ( gewoon huis)
en de buurman/huiseigenaar in het middelste met een giga schuur
wel mooi wonen.. veel privacy enzo
Dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben ook een semi kleuter dus dat kan wel
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt ook meteen goed beginnen
is goed zie jullie wel verschijnen.. is wel een verkleed party btwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen
[..]
Ooh, lekker toch
Morgen om 10 uur hebben we wel een feestje bij jou gepland trouwens
Zullen we allemaal als Superman gaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goed zie jullie wel verschijnen.. is wel een verkleed party btw
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef _Fanta het volgende:
hallo ik ben knetterkrankjorum en ik luister graag naar Onzin radio!
dacht zelf aan adam en evaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we allemaal als Superman gaan?
Kan je lachen
DAT IS NIET JOUW WINKEL VRIENDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef trolololo het volgende:
Zo is het eindelijk weer rustig bij de winkel
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi, je bent net op tijd
Ik wil jou welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef sharr het volgende:
Wil iemand m'n moeder adopteren, of mij?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef _Fanta het volgende:
hallo ik ben _Fanta en ik luister graag naar Onzin radio!
Dat lijkt me teveel geld kostenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef sharr het volgende:
Wij adopteren je welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |