quote:
wassen, stofzuigen, schoonmakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nou eenmaal beter dansen, zorgen, zich sexy kleden, zogen, strijken ...
Daar zijn middelen voor inderdaad.quote:
quote:
ik miep helemaal nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je gewoon op je rug ligt krijg je genoeg hoor. Niet miepen.
Hoe lang denk je dat vol te houden?quote:
Langer dan peuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat vol te houden?
Minder lang dan ikquote:
Estas contenta?quote:
En als ik nu eens met Peu om beurten ga slapen tot jij in slaap valtquote:
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...quote:
Maar jij bent er niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik nu eens met Peu om beurten ga slapen tot jij in slaap valt
Makkelijk gezegd nu er steeds minder van isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...
Met Pino, een doos Kleenex en een potje bier?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is af en toe net een klein kind, die ligt na sesamstraat languit gestrekt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...
Er is nog genoeg schatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd nu er steeds minder van is
quote:
langer dan 60u?quote:
Dat moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in!quote:
Nog nietquote:
dat dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi. Wanneer krijg ik die pics dan es te zien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
si, es una buena opcion, yo recibo y tu das
quote:
Tongetje is goed, nu het mondje nog verder open en slikken maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |