Dat wordt hem vanavond dan.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb mijn lenzen nog niet in en het scherm is net iets te klein voor internet van de hippiebank...
SURPrise bedoel ik... Een grote verrassing zou zijn als je nu transcedent zou verschijnen om mijn was te strijken!
Binnen 30secquote:
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom jouw was echt niet strijken schat.
Dat gaat een nieuw record worden...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Binnen 30secen binnen 45sec de eerste sex
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?
*bijl pakt* leg ze maar op t hakblok lieverdquote:
Ik ook, maar dat tracht ik in alle macht te verbergen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eens
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?
Je kan ook altijd nog de strijkbout tegen der wang drukken als ze geen zin heeft om te strijken. Zul je zien hoe snel ze dat oppakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat tracht ik in alle macht te verbergen.
Yepzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Vegas had jij toch ooit een hotel bij elkaar gemetseld?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eens
Nee joh, die zijn nog te klein en te mager om te eten. De leghorns is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eigen lunch gevangen, lekker vers
Hey youquote:
Daar ben ik totaal ongevoelig voor!quote:
Zie reactie op Roycoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*bijl pakt* leg ze maar op t hakblok lieverd
Buenos!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ook altijd nog de strijkbout tegen der wang drukken als ze geen zin heeft om te strijken. Zul je zien hoe snel ze dat oppakt.
Dan nog ga ik niet strijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik totaal ongevoelig voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |