En als ik nu eens met Peu om beurten ga slapen tot jij in slaap valtquote:
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...quote:
Maar jij bent er niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik nu eens met Peu om beurten ga slapen tot jij in slaap valt
Makkelijk gezegd nu er steeds minder van isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...
Met Pino, een doos Kleenex en een potje bier?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is af en toe net een klein kind, die ligt na sesamstraat languit gestrekt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...
Er is nog genoeg schatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd nu er steeds minder van is
quote:
langer dan 60u?quote:
Dat moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in!quote:
Nog nietquote:
dat dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi. Wanneer krijg ik die pics dan es te zien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
si, es una buena opcion, yo recibo y tu das
quote:
Tongetje is goed, nu het mondje nog verder open en slikken maar.quote:
Alle aflevering achter elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
das een beste sesamstraat marathon dan.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tongetje is goed, nu het mondje nog verder open en slikken maar.
nergens voor nodig, als je maar blijft slikken zal je niet stikken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden
Dat lijkt me goed voor de benodigde spieraanspanning...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nergens voor nodig, als je maar blijft slikken zal je niet stikken.
Die moet op een tegeltjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met 2 vingers in de neus toch wel vrees ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel heul gemeenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 2 vingers in de neus toch wel vrees ik...
Waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 2 vingers in de neus toch wel vrees ik...
Maar wel een makkiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel heul gemeen
Tijn, de volgende keer dat je die vraag stelt kan je zelf ook het antwoord geven..quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef cafpow het volgende:
arme missb die krijgt straks nog nachtmerries door jullie
Dan troost ik haar wel weer...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef cafpow het volgende:
En dan te bedenken dat ze volgende week in hetzelfde huis, heck, zelfde kamer moet slapenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef cafpow het volgende:
ja, jij die een van de personen bent die de nachtmerries veroorzaakt denkt haar te kunne troosten...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan troost ik haar wel weer...![]()
Zo erg zijn wij toch niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef cafpow het volgende:
Heb 14 grootgeschapen negers uitgenodigd. Speciaal voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
daarom ook die wakker blijf marathon gok ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze volgende week in hetzelfde huis, heck, zelfde kamer moet slapen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb 14 grootgeschapen negers uitgenodigd. Speciaal voor jou.Mag ze die ook delen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, jij die een van de personen bent die de nachtmerries veroorzaakt denkt haar te kunne troosten...
Ja hoor schat, be my guestquote:
De uitwerking, die is het leukstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
jullie zijn in ieder geval al genoeg enge plannetjes aan het uittypen hierzo
Ja, ik begin langzaam door te krijgen dat het daarom gaat. Maar ter mijn verdediging, Tijn zou er ook aan meedoen, en die gaat niet naar E_M, vandaar mijn verwarringquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarom ook die wakker blijf marathon gok ik
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb 14 grootgeschapen negers uitgenodigd. Speciaal voor jou.Oh jollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik zou daardoor juist nog banger wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist!
Een ander weet er niks vanaf en kan dus niet zo goed troosten...
Dit is geen singles maar Pycho'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
jullie zijn in ieder geval al genoeg enge plannetjes aan het uittypen hierzo
Voorbereiding vind ik ook heel leuk, voorpretquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De uitwerking, die is het leukste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |