Binnen 30secquote:
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom jouw was echt niet strijken schat.
Dat gaat een nieuw record worden...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Binnen 30secen binnen 45sec de eerste sex
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?
*bijl pakt* leg ze maar op t hakblok lieverdquote:
Ik ook, maar dat tracht ik in alle macht te verbergen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eens
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?
Je kan ook altijd nog de strijkbout tegen der wang drukken als ze geen zin heeft om te strijken. Zul je zien hoe snel ze dat oppakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat tracht ik in alle macht te verbergen.
Yepzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Vegas had jij toch ooit een hotel bij elkaar gemetseld?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eens
Nee joh, die zijn nog te klein en te mager om te eten. De leghorns is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eigen lunch gevangen, lekker vers
Hey youquote:
Daar ben ik totaal ongevoelig voor!quote:
Zie reactie op Roycoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*bijl pakt* leg ze maar op t hakblok lieverd
Buenos!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ook altijd nog de strijkbout tegen der wang drukken als ze geen zin heeft om te strijken. Zul je zien hoe snel ze dat oppakt.
Dan nog ga ik niet strijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik totaal ongevoelig voor!
Dan is er altijd nog het smoren in tietenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik totaal ongevoelig voor!
Ik denk dat mijn strijkbout haar halve lichaam tot Noord-Afrikaanse kleuren zou brengen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ook altijd nog de strijkbout tegen der wang drukken als ze geen zin heeft om te strijken. Zul je zien hoe snel ze dat oppakt.
Dan ben je een slechte man, als je dat moet doen om er voor te zorgen dat ze luistert.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn strijkbout haar halve lichaam tot Noord-Afrikaanse kleuren zou brengen...
Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog het smoren in tieten
Je ziet het! Ik vind van wel, mijn zenuwarts is een andere mening toegedaan.quote:
precies, zo'n man zou ik niet willen kennen en nog minder mee in een relatie zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je een slechte man, als je dat moet doen om er voor te zorgen dat ze luistert.
In dat gevoel hoeft MissB zich dus geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee.
je zenuwarts hoezo? Teveel last van zenuwen de laatste tijd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ziet het! Ik vind van wel, mijn zenuwarts is een andere mening toegedaan.
Met jou dan?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat gevoel hoeft MissB zich dus geen zorgen te maken
Dat zal ik wel bepalen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat gevoel hoeft MissB zich dus geen zorgen te maken
Dus energie te over voor mijn was!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja wel lekker, beetje brak heb teveel geslapen
Da's hippiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dan heb je wel gekreukte kleren
Er zal wel meer dan alleen kleren gekreukeld zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dan heb je wel gekreukte kleren
dan ben ik veel te ruig voor jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, zo'n man zou ik niet willen kennen en nog minder mee in een relatie zijn
Als jij gesmoord bent heb jij niks meer te bepalenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal ik wel bepalen!
Tietenslobberavondje!
ik heb juist te weinig ergie doordat ik teveel heb geslapen..loop nog steeds in pijama rondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus energie te over voor mijn was!
Jij wil er 1 die gewoon door zijn mannelijkheid en houding er voor zorgt dat je een goede vrouw bent?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, zo'n man zou ik niet willen kennen en nog minder mee in een relatie zijn
helaas, dat was dat danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ben ik veel te ruig voor jou
nee gewoon een normale man, die goed kan kokenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wil er 1 die gewoon door zijn mannelijkheid en houding er voor zorgt dat je een goede vrouw bent?
So? Overhemd is veel te netjes. Ze willen dat ik een overhemd aan heb, best, maar dan wel uit mijn broek en gekreukt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zal wel meer dan alleen kleren gekreukeld zijn
ow ja, hoezo? Ik volg het nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zal wel meer dan alleen kleren gekreukeld zijn
Ik hoor het al, jij bent zo'n vuige feminist die haar plaats niet weetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee gewoon een normale man, die goed kan koken
Ik ben geen 18 meer he, ik ontkreukel wat langzamerquote:
Daarom ook die strijkbout, dan gaat t wat snellerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 meer he, ik ontkreukel wat langzamer
koken? sinds www.thuisbezorgd.nl wordt dat toch niet meer gedaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee gewoon een normale man, die goed kan koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |