quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij batste die Lunetse toch haar ogen scheel?
Of heb je verloren van dat Malteser leeuwtje?
Geven en nemen zit in elke cultuur.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
saai niet, mutserig denk ik ook nietfeministich mwa, beetje maar eerder het eerlijk delen type
Tijd dat je een echte vriend krijgt dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet onderdanig, maar ze kunnen niet veel invloed hebben als ze op duizenden km. ver weg wonen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij batste die Lunetse toch haar ogen scheel?
Of heb je verloren van dat Malteser leeuwtje?
Zou jij haar geven of nemen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geven en nemen zit in elke cultuur.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yep, die kijkt scheel
ja, alleen in sommige culturen nemen de mannen meer en geven ze weingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geven en nemen zit in elke cultuur.
Zij ontvangt, dus ik geef.quote:
Als je gewoon op je rug ligt krijg je genoeg hoor. Niet miepen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, alleen in sommige culturen nemen de mannen meer en geven ze weingze zijn een beetje ontwricht
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
O wee als ik wakker word en er iemand boven me staat met een strijkbout.
hahaha..lijkt me leuk wakker wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Botoxquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Vrouwen kunnen nou eenmaal beter dansen, zorgen, zich sexy kleden, zogen, strijken ...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, alleen in sommige culturen nemen de mannen meer en geven ze weingze zijn een beetje ontwricht
quote:
wassen, stofzuigen, schoonmakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nou eenmaal beter dansen, zorgen, zich sexy kleden, zogen, strijken ...
Daar zijn middelen voor inderdaad.quote:
quote:
ik miep helemaal nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je gewoon op je rug ligt krijg je genoeg hoor. Niet miepen.
Hoe lang denk je dat vol te houden?quote:
Langer dan peuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat vol te houden?
Minder lang dan ikquote:
Estas contenta?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |