Nee, maar het klinkt wel vetquote:
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
DV is niet te jong![]()
En anders ga ik lekker roken, met Sharr
Goedzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt wel vet
Ik vind Koelkast zeker een gekke baas. Alleen hij draaide Calvin Harris "Acceptable in the 80's" en hij komt zelf uit de 80's.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat heb je tegen dj koelkast dan? is goede DJ toch!
Dat ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef Metonae het volgende:
KoelkastGooit hierna eens Members of Mayday - 10 In 01 aan alsjeblieft
Meat Loaf heeft maar 2 hitsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien maar even een discography'tjes van downloaden
Maar is dance muziek! Hoe kan je dat nou niet kennen!quote:
Welke stijl? Ik hou niet alles bij, ik heb heel erg mijn eigen smaak, ik luister geen top 40 dance etc. maar meer de dikke clubhits.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Maar is dance muziek! Hoe kan je dat nou niet kennen!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus dat zijn de enige 2 nummers die leuk zijn?
Ik kan er toch niks aan veranderen, dus het zij zo. Boeit me niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef Metonae het volgende:
Ik voel me al 21 jarige al zwaar veel ouder dan menig poster hierMoet je nagaan hoe Koelkast zich moet voelen.
Dinosaurus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef Metonae het volgende:
Ik voel me al 21 jarige al zwaar veel ouder dan menig poster hierMoet je nagaan hoe Koelkast zich moet voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |