quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ken ik niet, kan wel, ken ik niet

80's FTWquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef Snuf. het volgende:
Haha Koelkast vindt zichzelf acceptabel

Ik hou gewoon niet van die herriequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het gaat om het principe

WTF ken je Meat Loaf niet? Kom opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ken ik niet, kan wel, ken ik niet

Je weet gewoon niet wat goede muziek isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van die herrieHet spijt me

je gevoelens vertellen, werkt altijdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef trolololo het volgende:
KOELKAST ik ben verliefd op Dromenvangertje en op Sharr....![]()
Wat moet ik doen

DV is te jong.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef trolololo het volgende:
KOELKAST ik ben verliefd op Dromenvangertje en op Sharr....![]()
Wat moet ik doen

Jaa, wel is van gehoord, maar voorderest nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WTF ken je Meat Loaf niet? Kom op

21 jaar oud...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet wat goede muziek is
je moet nog opgroeien, maakt niet uit hoor

echt niet??? onder wat voor steen leef jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaa, wel is van gehoord, maar voorderest niet

Paradise by the dashboardlight kan ik zelfs meezingen en ik heb de pest aan gitaarmuziek, zo bekend is hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]

Jive Bunny & The Master Mixersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eehhh![]()
Dit is Jive Bunny & The Master Mixers
Die maakten meer van dit soort mixplaatjes in de 80's.

Ken je deze niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]

Een redelijk comfortabelequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt niet??? onder wat voor steen leef jij?

Dan maar voor altijd een kleuter!quote:

Uur geleden ook echtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jive Bunny & The Master Mixers

quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paradise by the dashboardlight kan ik zelfs meezingen en ik heb de pest aan gitaarmuziek, zo bekend is het

DV is niet te jongquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DV is te jong.
Sharr rookt te veel.
Zoek een leven.

wat heb je tegen dj koelkast dan? is goede DJ toch!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef Snuf. het volgende:
Haha Koelkast vindt zichzelf acceptabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |